Amazon Sidewalk Bridge Pro اتصال حرفه ای را ارائه می دهد.

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برنامه‌های آزمایشی با دانشگاه ایالتی آریزونا و Thingy ارزش پیاده‌روی آمازون را در مکان‌های عمومی و مناطق بیابانی نشان می‌دهند. از زمان راه‌اندازی Amazon Sidewalk، آمازون شاهد رشد سریع این شبکه در مناطق مسکونی در سراسر کشور بوده است و به دستگاه‌های مشتریان کمک می‌کند تا در خانه‌ها، بیرون در حیاط و اطراف محله سخت‌تر کار کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید ست قلم موی آرایشی اصل

اما مزایای Sidewalk می تواند حتی بیشتر شود، به همین دلیل است که Amazon Sidewalk Bridge Pro by Ring معرفی می شود که یک پل جدید حرفه ای برای مشاغل، شهرداری ها، دانشگاه ها و خدمات عمومی است. این دستگاه جدید سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا مشکلات ایجاد شده توسط اتصال محدود را برطرف کنند، به همین دلیل است که ما دو برنامه آزمایشی جدید را نیز راه‌اندازی می‌کنیم. اولی با دانشگاه ایالتی آریزونا برای بهره‌مندی از تحقیقات شهرهای هوشمند و دومی با Thingy برای کمک به اولین واکنش‌دهنده در مبارزه با آتش‌سوزی‌های جنگلی است.

Amazon Sidewalk Bridge Pro

توانمندسازی سازمان ها با Amazon Sidewalk

Amazon Sidewalk Bridge Pro با همکاری سازمان‌های منتخب با آمازون، اتصال Sidewalk را به دستگاه‌هایی مانند حسگرهای نور خورشید، شاخص‌های کیفیت هوا و سنسورهای رطوبت در مکان‌هایی مانند مراکز تجاری، پارک‌ها و مناطق بیابانی ارائه می‌کند.

این دستگاه پل جدید برای برد بیشتر و ظرفیت بیشتر بهینه شده است. همچنین دارای یک محفظه مقاوم برای مقاومت در برابر شرایط بیرونی است و دارای گزینه ای برای اضافه کردن آنتن های داخلی یا خارجی است. Amazon Sidewalk Bridge Pro را می توان در داخل یا خارج نصب کرد و به طور همزمان به صدها دستگاه در فاصله بیش از ۵ مایلی متصل نمود، در حالی که چندین لایه حفاظت از حریم خصوصی و امنیتی را در Sidewalk ارائه می کند. در واقع Amazon Sidewalk Bridge Pro by Ring دارای آنتن های داخلی است.

دانشگاه ایالتی آریزونا آمازون Sidewalk Bridge Pro توسط Ring را در محوطه دانشگاه آزمایش می کند. یکی از اولین سازمان هایی که آزمایش را با Amazon Sidewalk Bridge Pro آغاز کرد، دفتر فناوری دانشگاه ایالتی آریزونا (UTO) است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات برند لورئال L’Oréal

در یک اثبات مفهومی با آمازون، UTO بررسی خواهد کرد که چگونه Sidewalk جدید حرفه‌ای می‌تواند به دستگاه‌های متصل به پردیس مانند سنسورهای نور خورشید، سنسورهای دما، آشکارسازهای CO2 و شمارشگر ذرات کمک کند تا در عین ارائه داده‌های مورد استفاده توسط دانشگاه، متصل بمانند.

UTO دستگاه های Amazon Sidewalk Bridge Pro را روی قطب های نور آبی انتخابی در محوطه دانشگاه Tempe نصب خواهد کرد. قطب های نور آبی در حالی که عملکرد اصلی خود را به عنوان ایستگاه های اضطراری برای اساتید و دانشجویان حفظ می کنند، موقعیت استراتژیک و دسترسی داخلی داخلی مورد نیاز دستگاه های Amazon Sidewalk Bridge Pro را برای پخش Sidewalk در فواصل طولانی ارائه می دهند.

از طریق این آزمایش، دانشگاه ایالتی آریزونا قصد دارد دامنه اتصال را برای دستگاه‌های IoT در محوطه دانشگاه گسترش دهد، در حالی که Wi-Fi دانشگاه را برای فعالیت‌های با پهنای باند بالا مانند یادگیری از راه دور، کنفرانس ویدیویی، تحقیقات آنلاین یا جریان آزاد می‌کند.

بابی گری، مدیر تحول دیجیتال دفتر فناوری دانشگاه، گفت: کاوش راه‌حل‌های پایدار و بلندمدت نقش مهمی در پیشبرد طرح‌های فناوری هوشمند ما، هم در محوطه دانشگاه و هم در جامعه دارد. دانشگاه از این جهت منحصر به فرد است که فضایی است که ایده های جدید و فناوری های مخرب را تشویق می کند تا به سرعت توسعه داده شوند، آزمایش شوند و تکرار شوند. هدف ما پیاده‌سازی و آزمایش Amazon Sidewalk Bridge Pro است تا راه‌حل‌های هوشمندی مانند راه‌حل‌های نصب شده در قطب‌های نور آبی را در مقیاس و هزینه‌های پایین‌تر به محوطه دانشگاه بیاوریم.

Amazon Sidewalk Bridge Pro

همچنین Thingy و Sidewalk برای مبارزه با آتش‌سوزی‌های جنگلی متحد می‌شوند. آمازون همچنین با Thingy، شرکتی که سیستم‌های نظارت بر کیفیت هوا را تولید می‌کند، یک اثبات مفهومی جدید را راه‌اندازی می‌کند تا اطلاعات حیاتی در مورد آتش‌سوزی‌های جنگلی را به اولین پاسخ دهندگان ارائه دهد. طبق گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) از سال ۱۹۸۳، ایالات متحده به طور متوسط ​​سالانه ۷۰۰۰۰ آتش سوزی جنگلی را تجربه کرده است.

در پاسخ، مهندسان و آتش نشانان سیستم های کیفیت هوای Thingy، Thingy AQ را برای چالش حسگرهای آتش وحشی EPA توسعه دادند. سیستم‌های Thingy AQ سبک هستند و در مناطق بیابانی برای اندازه‌گیری آلاینده‌های هوا، دمای هوا، رطوبت و داده‌های موقعیت جغرافیایی قابل استفاده هستند. اولین پاسخ دهندگان می توانند از این اطلاعات برای تصمیم گیری آگاهانه و سریع در مورد نحوه مبارزه با آتش سوزی، مدل سازی حرکت دود، و محافظت از افراد و اموال استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی هدفون های گیمینگ ریزر

آتش سوزی در مناطق وحشی و بوته ها اغلب در مناطقی رخ می دهد که زیرساخت های ارتباطی ندارند. با توجه به محدودیت های Wi-Fi و داده های تلفن همراه در این مناطق، Thingy آزمایش را با Amazon Sidewalk Bridge Pro با استفاده از تله متری LoRa (محدوده بلند) برای انتقال داده ها به و از Thingy AQ آغاز خواهد کرد. انتظار می رود این تلاش به طور قابل توجهی اتصال Thingy AQ را افزایش دهد و به محافظت از زمین های عمومی، خانه ها، تاکستان ها و مزارع در برابر آسیب های فاجعه آمیز کمک کند.

اسکات والر، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Thingy، گفت: ما Thingy AQ را برای مکان‌های بسیار دور طراحی کردیم، جایی که بهره‌وری انرژی و برد برای عملیات زمینی آتش حیاتی بود و از روز اول از LoRa استفاده می‌کردیم. Amazon Sidewalk Bridge Pro قدرت LoRa را در تعداد زیادی از مکان‌های مورد نیاز، ادغام آسان با برنامه‌های کاربردی موجود در سرویس‌های وب آمازون و امنیت قابل اعتماد برای دستگاه‌ها و برنامه‌ها را برای ما به ارمغان می‌آورد.

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با Amazon Sidewalk کار کنیم تا کیفیت هوا و آتش‌سوزی‌ها را با حسگرهای خود اندازه‌گیری کنیم و به حل چالش‌های اتصال برای این برنامه‌های حیاتی کمک کنیم.

Amazon Sidewalk Bridge Pro

ایجاد ارتباط همه جانبه برای همه

این تنها آغاز چشم انداز بلندمدت ما برای ارائه اتصال کم هزینه و همه جا برای میلیاردها دستگاه هوشمند است. Amazon Sidewalk Bridge Pro by Ring و گسترش مداوم همکاری‌های مبتنی بر جامعه به ما کمک می‌کند تا مزایای Amazon Sidewalk را فراتر از خانه‌ها و محله‌ها گسترش دهیم و سازمان‌ها را در سراسر کشور برای مشارکت در این امر توانمند می‌سازند. اخبار بیشتری از آمازون و فناوری های این شرکت بزرگ را در زاکولا دنبال کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]