Amazon re:MARS برای کشف ML، اتوماسیون، روباتیک و فضا بازمی گردد

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

رهبران و سازندگان بین رشته‌ای، تابستان امسال برای جلسات متمرکز بر فناوری، از جمله گفتگوهای موثر، کارگاه‌های تعاملی، جستجوی عمیق فنی، میزگردها و نمایش‌های عملی گرد هم می‌آیند. MARS بازگشته است. این رویداد برخی از برجسته‌ترین رهبران علم، دانشگاه و تجارت را گرد هم می‌آورد تا نوآوری‌ها، پیشرفت‌های علمی و کاربردهای عملی دامنه‌های MARS (یادگیری ماشین، اتوماسیون، روباتیک و فضا) را بررسی کنند.

امسال، این برنامه، به عنوان یک رویداد حضوری، از ۲۱ تا ۲۴ ژوئن، در ریزورت و کازینو ARIA در لاس‌وگاس، نوادا، برنامه‌ریزی شده است. رهبران کسب و کار و سازندگان فنی یاد خواهند گرفت، به اشتراک خواهند گذاشت و تصور خواهند کرد که چگونه چهار زمینه مطالعاتی مریخ آینده را شکل خواهند داد.

هوش مصنوعی و ML بسیاری از فرآیندهای آمازون را هدایت می کنند. برخی از فرآیندها بسیار قابل مشاهده هستند، مانند پهپادهای تحویل مستقل Prime Air شرکت، آمازون گو (فروشگاه‌های بدون خطوط پرداخت) و الکسا. دیگران زیر این سطح کار می کنند و به سرعت تحویل بسته آمازون، انتخاب گسترده محصولات، قیمت های پایین و تجزیه و تحلیل مصرف کننده کمک می کنند. علاوه بر این، AWS همچنان به ارائه وسعت و عمق بی‌نظیر محصولات و خدمات هوش مصنوعی و ML به مشتریان در هر اندازه‌ای ادامه می‌دهد.

جف بزوس، موسس و مدیر اجرایی آمازون گفت: ما در آغاز عصر طلایی هوش مصنوعی هستیم. پیشرفت‌های اخیر قبلاً منجر به اختراعاتی شده است که قبلاً در قلمرو داستان‌های علمی تخیلی زندگی می‌کردند و ما فقط سطح آنچه ممکن است را ارتقاء داده ایم.

پیشنهاد مطالعه :چگونه والدین می توانند از دستگاه های الکسا با فرزندان خود استفاده کنند

هوش مصنوعی یک فناوری توانمند است که می تواند محصولات و خدمات را در تمام صنایع بهبود بخشد. ما هیجان‌زده‌ایم که re:MARS را ارائه دهیم، رهبران و سازندگان را از مناطق مختلف گرد هم می‌آوریم تا آموخته‌ها را به اشتراک بگذارند و ایده‌های جدیدی برای نوآوری‌های آینده ایجاد کنند.

هدف دوره AWS تجسم مجدد صنعت یادگیری ماشین است. همانطور که یادگیری ماشینی صنایع جهانی را بازسازی می کند، توسعه دهندگان به تنوعی از قدرت مغز نیاز دارند. re:MARS توسعه‌ای از MARS است، رویدادی صمیمی و صرفاً دعوت‌شده که توسط بزوس برگزار می‌شود و چشم‌اندازی خوش‌بینانه برای اکتشافات علمی برای پیشبرد عصر طلایی نوآوری را در بر می‌گیرد.

 re:MARS با تجسم همان روح مارس، جدیدترین علم آینده‌نگر را با کاربردهای عملی ترکیب می‌کند که باعث ایجاد تغییر در سازمان‌های امروزی می‌شود. شرکت‌کنندگان یاد می‌گیرند که چگونه دامنه‌های MARS می‌توانند تجربه مشتری را بهبود بخشند، کارایی کسب‌وکار را افزایش دهند، عملیات را ساده‌تر کنند، اتوماسیون را بهبود بخشند، از طریق خدمات و رابط‌های جدید به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

re:MARS ذهن‌های مبتکر با مهارت‌های متنوع را گرد هم می‌آورد. این رویداد برای رهبران کسب‌وکار و سازندگان فنی از جمله، توسعه‌دهندگان، مهندسان، دانشمندان داده، کارشناسان ML، و روباتیک‌ها است که می‌خواهند یاد بگیرند، به اشتراک بگذارند و از هوش مصنوعی برای ایجاد تغییر در سازمان‌های امروزی استفاده کنند. جف بزوس در re:MARS در مورد حمایت از ایده‌ها، شرط‌بندی‌های بزرگ، دانستن اینکه چه زمانی باید دست به کار شوید و موارد دیگر به صراحت صحبت می‌کند.

MARS

هدف چیست؟

شرکت کنندگان re:MARS به بررسی آینده نوآوری هوش مصنوعی در یادگیری ماشینی، اتوماسیون، روباتیک و فضا می پردازند. این رویداد جدیدترین علم آینده‌نگر را با کاربردهای عملی ترکیب می‌کند که مشکلات مشتری را به راه‌حل‌های فنی واقعی تبدیل می‌کند.

شرکت کنندگان از رهبران فکری در سراسر زمینه ها می شنوند، در مورد بهترین شیوه های اثبات شده هوش مصنوعی یاد می گیرند و خود را در فناوری پیشرفت غوطه ور می کنند. هدف ما این است که با مسلح کردن شما به بهترین شیوه‌های کسب‌وکار و هوش فنی، برای به کارگیری فناوری‌های هوش مصنوعی برای کسب‌وکارتان، به شما کمک کنیم تا نوآوری کنید.

چه کسانی باید حضور داشته باشند؟

re:MARS ذهن‌های مبتکر با مهارت‌های متنوع را گرد هم می‌آورد. این رویداد برای رهبران کسب‌وکار و سازندگان فنی (از جمله توسعه‌دهندگان، مهندسان، دانشمندان داده، کارشناسان ML و روباتیک‌ها) است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای ایجاد تغییر در سازمان‌های امروزی استفاده کنند.

re:MARS از MARS الهام گرفته شده است، کنفرانس سالانه که دعوت برای یادگیری ماشین، اتوماسیون، روباتیک و فضا که چشم اندازی خوش بینانه برای اکتشافات علمی برای پیشبرد عصر طلایی نوآوری را در بر می گیرد. re:MARS بحث را به رهبران کسب‌وکار و سازندگان فنی گسترش می‌دهد و کاربردهای عملی فناوری‌های هوش مصنوعی را برای کمک به ایجاد تأثیر واقعی کسب‌وکار امروز به نمایش می‌گذارد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]