تخفیف های پرایم دی آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

اگر مدتی است که سایت آمازون را دنبال می کنید، می دانید که Prime Day برای خریداران و فروشندگان چقدر مهم است. بر اساس داده‌های نظرسنجی های انجام شده، ۶۸ درصد از مصرف‌کنندگان احتمالاً در روز نخست پرایم دی امسال خرید می‌کنند. اگر شما به عنوان فروشنده آمازون هستید، باید مطمئن باشید که برای هجوم زیاد ترافیک آماده هستید. در پرایم دی آمازون می توانید تخفیف های جذابی را شاهد باشید.

Amazon Prime Day  چیست؟

Amazon Prime Day یک رویداد خرید سالانه در دو روز می باشد که برای اعضای Amazon Prime مناسب است. این برنامه در ماه ژوئیه برگزار می شود و شامل معاملات بر روی محصولات مختلف، از لوازم الکترونیکی گرفته تا کالاهای خانگی و پوشاک می شود.

این رویداد در سال ۲۰۲۳ در روزهای ۱۱ و ۱۲ جولای برگزار می شود. معاملات Prime Day معمولاً به صورت موجی در طول رویداد و هفته منتهی به رویداد منتشر می شوند.

پرایم دی آمازون

پرایم دی آمازون ۲۰۲۳

همه ما می دانیم که پرایم دی آمازون یک رویداد بزرگ است، اما آیا تا به حال اعداد واقعی این رویداد را دیده اید؟ بیایید آماری را که آمازون از فروش پرایم روز سال گذشته منتشر کرده بود مرور کنیم تا اهمیت این رویداد را به شما نشان دهد.

  • اعضای Prime در ایالات متحده بیش از ۶۰۰۰۰ کالا در دقیقه در طول رویداد ۲۰۲۲ خریداری کردند.
  • در همین روز، کاربران در تمامی دنیا، ۳۰۰ میلیون کالا خرید کردند.
  • استریم های لایو این برنامه، بالای ۱۰۰ میلیون بازدید را به خود اختصاص داد.
  • تخفیف های ارائه شده به اعضای Prime به طور تقریبی ۱.۷ میلیارد دلار بوده است.

پیشنهاد مطالعه :معرفی دستگاه های اصلاح wahl

رویداد پرایم دی برای فروشندگان

امسال بزرگترین رویداد پرایم دی آمازون برای شرکای فروش آمازون بود که بیشتر آنها کسب و کارهای کوچک و متوسط هستند که رشد فروش آنها در فروشگاه آمازون از کسب و کار خرده فروشی آمازون پیشی گرفت. مشتریان بیش از ۳ میلیارد دلار برای بیش از ۱۰۰ میلیون کالای کسب و کار کوچک شامل حمایت از مشاغل کوچک برای برنده شدن در قرعه کشی های بزرگ Prime Day  هزینه کردند.

پرایم دی آمازون

دسته بندی های پرفروش شامل:

  • لوازم الکترونیکی مصرفی
  • ملزومات خانگی

بهترین معامله اولیه پرایم دی

بهترین معامله اولیه پرایم دی آمازون، تلویزیون ۴۳ اینچی آمازون Omni 4K Fire است که با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش می رسد. این ارزان ترین تلویزیون ۴K  است که تا به حال عرضه شده است. شما باید درخواست دعوت برای خرید کالاها را هنگامی که فروش در روز پرایم شروع شد، ارائه کنید.

باید وارد حساب Prime خود شوید و روی دکمه “درخواست دعوت” ضربه بزنید. اگر در مورد کیفیت تصویر حساس هستید این تلویزیون برای شما مناسب نیست. در غیر این صورت، ۹۹ دلار ارزش شگفت انگیزی دارد و می تواند یک تلویزیون برای اتاق کودک باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع هارد درایو

دستگاه های مجهز به الکسا

آمازون همچنین ده ها معامله بر روی دستگاه های مجهز به الکسا از ۱۲ دلار منتشر کرده است. این معاملات جذاب پرایم دی آمازون هستند و اگرچه بسیار قابل پیش بینی خواهند بود، اما اگر به دنبال فروش زودهنگام هستید یا نیاز به تعویض یک بلندگوی قدیمی اکو دارید، می توانند مفید باشند.

به عنوان مثال، در حال حاضر می توانید Echo Show 5 (2023) را فقط با ۴۴ دلار دریافت کنید. این یک معامله بسیار قابل پیش بینی است، اما این اولین بار است که در فروش وارد شده است. اگر به نمایشگرهای هوشمند علاقه مند هستید، این معامله را به یک معامله پرطرفدار در پرایم دی آمازون تبدیل می کند.

این روزها همه افراد به دنبال تخفیف های جذاب هستند، بنابراین اگر به دنبال معاملات ارزان قیمت روز پرایم هستید می توانید بهترین معاملات Prime Day را زیر ۵۰ دلار را بررسی کنید که شامل دستگاه های مجهز به الکسا، هدفون های مقرون به صرفه و کارت های microSD می شود.

پرایم دی آمازون

دستگاه های هوشمند

از تخفیف‌های دستگاه‌های هوشمند گرفته تا فروش حماسی در تجهیزات اپل، در اینجا معاملاتی هستند که ارزش بررسی را دارند در حالی که به روز پرایم ۲۰۲۳ می رسیم. برای راه‌های بیشتر صرفه‌جویی، مطمئن شوید که بهترین کدهای تبلیغاتی آمازون را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ

خرید کالا از پرایم دی آمازون

در صورتی که به دنبال کالاهایی با اصالت و با قیمت های ارزان در آمازون هستید، می توانید در پرایم دی آمازون آنها را جستجو کنید. در این روز ضمن ارائه تخفیف های جذاب، می توانید تنوع بالایی از کالاها را نیز بررسی کنید.

برای خرید کالا از معاملات Prime Day، می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و سفارشات خود را از طریق آنها نهایی کنید. پرداخت ارزی خرید کالا از آمازون، از طریق زاکولا امکان پذیر است. این مجموعه معتبر محصولات خریداری شده شما را سالم و در کمترین زمان در آدرس ایران به دست شما می رساند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]