تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,تیر,۲۹

عضویت در پرایم چگونه است و پرایم دی چیست؟

نویسنده : تیم محتوا

Prime Day بزرگترین رویداد معامله آمازون در سال است. رویداد سالانه پرایم دی آمازون به اعضای Prime معاملاتی را در مورد محصولات برندهای ملی برتر و فروشندگان شخص ثالث در سراسر دسته‌ها ارائه می‌دهد. از مد و لوازم الکترونیکی گرفته تا اسباب‌بازی‌ها و خانه. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد بزرگترین رویداد معاملاتی سال آمازون بدانید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی ادکلن های اورجینال تابستانی

پرایم دی چیست؟

Prime Day رویداد معاملات سالانه آمازون است که به طور انحصاری برای اعضای Prime انجام می شود که شامل معاملات بر روی برندهای برتر و مشاغل کوچک است. این رویداد در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۵ برای مشتریان زنده شد، به عنوان راهی برای جشن گرفتن اعضای Prime در ۲۰ سالگی آمازون است.

پرایم دی آمازون

تاریخچه پرایم دی

Prime Day رویداد معاملات سالانه آمازون است که به طور انحصاری برای اعضای Prime انجام می شود که شامل معاملات بر روی برندهای برتر و مشاغل کوچک است. پرایم دی ۲۰۲۲ از ۱۲ تا ۱۳ ژوئیه برگزار شد.

پیشنهاد مطالعه : انواع کوله پشتی لپ تاپ

چگونه می توانم برای یافتن معاملات در روز نخست آماده شوم؟

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، حتماً به Prime بپیوندید یا یک آزمایش رایگان برای شرکت در آن شروع کنید. برخی از راه های اضافی برای آماده سازی عبارتند از:

دریافت خبرنامه: در خبرنامه Prime Insider ثبت نام کنید تا از لیست رو به رشد مزایای اعضا مطلع شوید و به‌روزرسانی‌ها و رویدادها را بیابید.

ایجاد هشدارهای معامله برای توصیه‌های شخصی‌شده: اعضای Prime می‌توانند برای دریافت اعلان‌های هشدار معامله مربوط به جستجوهای اخیرشان در آمازون و مواردی که اخیراً مشاهده کرده‌اند مشترک شوند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که از هم اکنون تا پرایم دی به صفحه رویداد در برنامه آمازون مراجعه کنند تا هشدارهای معامله ایجاد کنند. پس از فرا رسیدن Prime Day، اعضا اعلان‌های فشاری را در مورد معاملات موجود دریافت خواهند کرد.

دریافت اعلان‌های معامله از الکسا: اعضای Prime هرگز نگران از دست دادن معامله به لطف الکسا نیستند. اعضا می‌توانند محصولات را به لیست آرزوها، سبد خرید یا ذخیره برای بعداً اضافه کنند و سپس از الکسا بخواهند که معامله را در صورت پخش زنده به آنها اطلاع دهد یا حتی آن را از طرف آنها سفارش دهد.

یک یادآوری تنظیم کنید: اعضای پرایم می‌توانند به دستگاه‌های الکسا خود بگویند: وقتی پرایم دی شروع می‌شود به من یادآوری کن» تا هنگام شروع رویداد معاملات دو روزه هشدار داده شود.

پرایم دی آمازون

چه کشورهایی در روز نخست شرکت کرده اند؟

در سال ۲۰۲۲، معاملات Prime Day برای اعضای Prime در اتریش، استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، بریتانیا، ایالات متحده آمریکا در دسترس بود. و برای اولین بار پرایم دی در لهستان و سوئد انجام شد. اواخر تابستان امسال، رویدادهای معاملات پرایم روز در هند، عربستان سعودی و امارات متحده عربی و همچنین برای اولین بار در مصر برگزار خواهد شد.

پرایم چیست؟

Prime بهترین خرید، پس انداز و سرگرمی را به بیش از ۲۰۰ میلیون عضو پولی در سراسر جهان ارائه می دهد. در ایالات متحده، این شامل دسترسی نامحدود به فیلم‌ها و سریال‌های برنده جایزه با Prime Video، گوش دادن بدون آگهی به ۲ میلیون آهنگ، هزاران ایستگاه و فهرست پخش، و هزاران پادکست با آمازون موزیک، بازی‌های رایگان با Prime Gaming، بیش از ۳۰۰۰ کتاب و مجله با Prime Reading، ذخیره‌سازی نامحدود عکس با Amazon Photos، و صرفه‌جویی باورنکردنی با Prime Day را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه : جدیدترین گوشی ‌های هوشمند سامسونگ

چگونه برای عضویت در Prime ثبت نام می کنید؟

می‌توانید به Prime بپیوندید یا یک دوره آزمایشی رایگان را در Amazon Prime Day شروع کنید. آمازون دو عضویت با تخفیف ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که مردم در تمام مراحل زندگی می توانند ارزش بی نظیر Prime را تجربه کنند، از جمله خدمات مشتری در سطح جهانی، صرفه جویی انحصاری، انتخاب گسترده، راحتی و سرگرمی های دیجیتال با کیفیت را در پرایم دی خواهید داشت.

Prime Student:

این برنامه پرایم، به طور خاص برای دانشجویان آموزش عالی طراحی شده است، Prime Student تمام مزایای Prime را با نرخ تخفیف فقط ۷.۴۹ دلار در ماه یا ۶۹ دلار در سال ارائه می دهد. اعضای Prime Student همچنین از هدیه‌های انحصاری برای زندگی در دانشگاه برخوردار می‌شوند، مانند عضویت رایگان ماهانه دانشجویی Grubhub+ با تحویل نامحدود، شش ماه رایگان LinkedIn Premium، و تا ۱۰٪ تخفیف برای پروازها و هتل‌ها از طریق StudentUniverse. دانشجویان کالج که هنوز Prime Student را امتحان نکرده اند می توانند برای یک دوره آزمایشی شش ماهه ثبت نام کنند.

پرایم دی آمازون

تحویل پرایم چگونه کار می کند؟

تحویل سریع و رایگان سفارش‌های Prime Day به لطف شبکه حمل‌ونقل جهانی آمازون امکان‌پذیر شده است که با ترکیبی از فناوری نوآورانه، خدمات حمل‌ونقل، همکاران و شرکای اختصاص داده شده است. آمازون همچنان به ساخت، نوآوری و گسترش این شبکه در سراسر جهان، از راه آهن و کامیون گرفته تا هواپیما را ادامه می‌دهد و در عین حال بر ایمنی، رفاه و پیشرفت شغلی افراد و شرکایانی که در سراسر سفر کار می‌کنند تمرکز می‌کند.

می توانید با عضویت در پرایم آمازون، از خدمات این وب سایت خرده فروشی بزرگ در دنیا، بهره مند شوید. در این خصوص زاکولا می تواند خدمات شایسته ای را ارائه کند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود