آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

هدف از این برنامه افزایش آگاهی جوانان ۶ تا ۲۵ ساله در مورد فرصت های دیجیتال و کمک به آنها در ایجاد شغل در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM) است. برنامه مهندس آینده آمازون (AFE) با مشارکت کارشناسان آموزشی طراحی شد تا فعالیت های رایگان را برای جوانان بلژیکی، برای استفاده فردی یا کلاس درس ارائه دهد. ما قدرت دگرگون کننده آموزش را درک می کنیم و معتقدیم که این آموزش توانایی الهام بخشیدن به خلاقیت و باز کردن پتانسیل انسانی را دارد.

آمازون Future Engineer که هدف آن افزایش دسترسی به آموزش STEM برای دانش‌آموزان جوامع کم‌نمایش است، در کشورهای دیگر وجود دارد و از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۱۸ تاکنون به ۳.۲ میلیون دانش‌آموز در سراسر جهان رسیده است.

پیشنهاد مطالعه :آشنایی با کتابخوان آمازون کیندل Scribe

با نگاهی به حوزه فناوری از سال ۲۰۱۹، مطالعات نشان می‌دهد که نرخ جای خالی در بخش فناوری اطلاعات بلژیک دو برابر شده و به ۹ درصد رسیده است که بالاترین میزان در اروپا است. این به دلیل افزایش تصاعدی تقاضا برای شایستگی های فناوری اطلاعات است، در حالی که برابری جنسیتی و تعداد افراد با مهارت ها و دیپلم های مناسب کم است.

برای مقابله با کمبود استعدادهای فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر به عنوان یک موضوع اجباری در برنامه درسی مدارس تبدیل شده است و سرمایه گذاری های مادی توسط دولت برای تجهیز مدارس انجام شده است. مسئله اصلی همچنان آموزش معلمان و دانش آموزان در مهارت های علوم کامپیوتر است.

با آمازون Future Engineer، می‌خواهیم با توانمندسازی نسل بعدی، کاهش شکاف‌ها و ایجاد فرصت‌هایی در فناوری دیجیتال در بلژیک، سهم خود را داشته باشیم. بخش اول برنامه AFE پیرامون کشف مشاغل آینده و آموزش علوم کامپیوتر است. در بلژیک، ما این برنامه را با دو منبع ۱۰۰٪ دیجیتال، رایگان و در دسترس برای همه آغاز می کنیم: Citizen Code Python و تور مجازی در یکی از مراکز تحقق روباتیک ما.

آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

کدنویسی با Citizen Code Python از طریق ماژول ها و گیمیفیکیشن

Citizen Code Python یک بازی آموزشی آنلاین رایگان است که برای آموزش جوانان ۹ تا ۱۷ ساله در علوم کامپیوتر با در نتیجه نشان های باز که مهارت های کسب شده را تأیید می کند، طراحی شده است. هنگامی که دانش‌آموزان مجموعه تمرین‌های Citizen Code Python را کامل کردند، نشان‌های باز را به عنوان یک گواهی دیجیتال دریافت می‌کنند.

 

Citizen Code Python در قالب یک دوره سرگرم کننده و ۱۰۰% رایگان ارائه شده است: بازیکنان برای توسعه شهر خود باید عناصر آن را در Python (یک زبان برنامه نویسی سطح بالا) کدنویسی کنند. برای مبتدیانی که در راه اندازی مستقیم به برنامه نویسی در پایتون مشکل دارند، این برنامه امکان کدنویسی با بلوک ها (Blockly) را فراهم می کند، جایگزینی که به کاربران امکان می دهد منطق الگوریتمی را بدست آورند.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

این برنامه به فصل تقسیم می شود و فصل اول آن شش قسمت است. برای پیشرفت در ماجراجویی، دانش آموزان باید قبل از رفتن به قسمت بعدی، به هدف قسمت اول برسند. در هر مرحله کلیدی، بازیکنان می توانند ظاهر آواتار خود را با عناصر شخصی سازی تغییر دهند و شهر خود را رشد دهند. در پایان فصل، آنها دو نشان Open دریافت می‌کنند که مهارت‌های کسب‌شده را تأیید می‌کند: یکی برای Python و دیگری برای Blockly.

آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

ماجراجویی آموزشی، سرگرم کننده و تعاملی همچنین حالتی را ارائه می دهد که به معلمان اجازه می دهد تا از بازی در حال پیشرفت بهتر بهره برداری کنند. با استفاده از حالت کلاس داخلی Citizen Code Python، معلمان می توانند تنها با انتخاب نام کاربری و رمز عبور، به سرعت و به راحتی برای دانش آموزان خود حساب ایجاد کنند.

دانش آموزی که قبلاً حساب کاربری دارد نیز می تواند با استفاده از کدی که سایت در اختیار معلم قرار می دهد به کلاس ملحق شود. سپس معلمان می‌توانند تمرین‌های کدنویسی را به دانش‌آموزان اختصاص دهند و پیشرفت آن‌ها را کنترل کنند و با استفاده از مواد آموزشی جدید، آنها را در یادگیری راهنمایی کنند.

پیشنهاد مطالعه :برنامه های رشد آینده آمازون

سفری مجازی به مرکز توزیع رباتیک آمازون

به موازات AFE راه اندازی شد، یک تور مجازی از مرکز توزیع رباتیک آمازون نیز بخشی از تعهد ما برای آگاهی بیشتر جوانان از فرصت های دیجیتال، از طریق محتوای قابل دسترسی از راه دور است. ما می خواهیم که هر جوان در بلژیک بدون توجه به موقعیت مالی یا جغرافیایی خود بتواند از محتوای ما بهره مند شود.

مانند Citizen Code Python، تور مجازی نیز با در نظر گرفتن این موضوع طراحی شده است تا راه حلی در دسترس همه، در هر زمان و کاملا رایگان ارائه دهد. این تور مجازی که در مرکز توزیع رباتیک ما در فرانسه فیلمبرداری شده است، ۵۰ دقیقه طول می کشد و تمام مراحل تدارکاتی آماده سازی سفارش را از خرید تا تحویل به مشتری ارائه می دهد.

این بازدید با سؤالات تعاملی برای آزمایش دانش شرکت کنندگان مشخص می شود. همچنین این امکان را به آنها می دهد تا با گوش دادن به توصیفات آمازون ها با حرفه های IT و STEM آشنا شوند. این ماژول AFE علاوه بر درک بهتر فناوری‌های مورد استفاده در تدارکات، ایجاد شد، مانند تمام محتوای برنامه تا با نشان دادن تنوع مشاغل در دسترس جوانان، دیدگاه‌های جدیدی را به روی جوانان باز کند.

آمازون مهندسی آینده آمازون را در بلژیک راه اندازی کرد

بازدید برای همه آزاد است، بدون ثبت نام قبلی، این تور برای دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان توصیه می شود. از طریق وب سایت برنامه AFE قابل دسترسی است و توسط  Kahoot ، پلت فرم مستقل یادگیری گیمیفی شده، قابل دسترسی است.

مانند Citizen Code Python، تور مرکز توزیع را می توان به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از یک کلاس انجام داد. برای کمک به معلمان برای استفاده حداکثری از این ماژول جدید، AFE یک راهنمای آموزشی با اطلاعات مفید برای هدایت یک کلاس در تور ارائه کرده است. برای آگاهی از جدیدترین دست آوردها و برنامه های پیشگامانه آمازون، می توانید اخبار آمازون را در زاکولا دنبال کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]