جدیدترین مدل های کیندل آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

این روزها معمولاً بهترین کتاب‌خوان‌های الکترونیکی، کیندل‌ های آمازون هستند، زیرا این غول فناوری تلاش زیادی را صرف طراحی کتاب‌ خوان ‌های الکترونیکی مقرون ‌به ‌صرفه و بادوام کرده است که برای روزها دوام می‌آورند. اما پیدا کردن Kindle مناسب برای شما می‌تواند مشکل باشد، زیرا آمازون اکنون نه تنها  Kindleهای ابتدایی، بلکه Kindle Paperwhite و Kindle Scribe را به فروش می‌رساند و همچنین نسخه‌ای از Kindle را برای کودکان می‌فروشد. چیزی که زمانی به اندازه خواندن یک صفحه ورق ساده بود، اکنون چندان آسان نیست.

خرید کیندل های آمازون

اگر می‌خواهید در Kindle جدیدتان چیزی بخوانید، نکات ما را برای نحوه دریافت کتاب ‌های الکترونیکی رایگان بررسی کنید. ما بهترین برنامه های کتاب خوان الکترونیکی را برای کسانی که می خواهند در تلفن هوشمند یا تلفن هوشمند مطالعه کنند انتخاب کرده ایم. در اینجا چند مدل از کیندل‌ های آمازون معرفی می شوند.

کیندل‌ های آمازون

 Amazon Kindle Paperwhite

تغییرات کوچک منجر به عالی ماندن محصولات عالی می شود و در مورد Kindle Paperwhite جدید چنین است. ظاهر اولیه آن مانند مدل‌های Kindle و Kindle Paperwhite قبلی، پوسته مشکی مات و صفحه‌نمایش جوهر الکترونیکی است، اما این بار بزرگ‌تر است و پنل ۶.۸ اینچی دارد. حاشیه‌ها نیز کوچک‌تر هستند، بنابراین دستگاه نیازی به رشد بیش از حد برای سازگاری با رشد یک پنل ۶ اینچی نداشت.

در حالی که هنوز صفحه نمایش ۳۰۰ پیکسل در اینچ فوق العاده تیز است، اکنون توسط مجموعه ای از ۱۷ نور پس زمینه LED پشتیبانی می شود تا نورپردازی فوق العاده یکنواختی داشته باشد. این کیندل های آمازون، همچنان از یک محافظت عالی ضد آب دارای رتبه IPX8 برخوردار است.

بعد از نمایشگر بزرگتر، تغییر بزرگ امسال حرکت از شارژ microUSB به USB-C است. این یک تغییر خوشایند است اگر فقط برای پورت برگشت پذیر. به نظر نمی‌رسد شارژ سریع‌تر روی میز باشد، اما درگاه microUSB برای مدت طولانی در دسترس بوده است.

قیمت Paperwhite کمی بیشتر از نصف Kindle Oasis 250 دلاری است و ۱۳۹ دلار به فروش می رسد. گفته می شود، یکی از ویژگی های منحصر به فرد Oasis را به دست آورده است: گرمای نمایشگر تست ضد آب.

پیشنهاد مطالعه :خرید لامپ های هوشمند از آمازون

آمازون کیندل (۲۰۲۲)

این مدل، بهترین دستگاه از میان کیندل های آمازون برای کسانی که بودجه کمی دارند. Amazon Kindle (2022) تقریباً یک دستگاه عالی برای آنچه هست است و برخی از ایرادات آن بیشتر به آمازون مربوط می شود تا خود دستگاه. ماندن در اکوسیستم آمازون کار سختی است، اما واقعاً نمی‌توانید Kindle را نادیده بگیرید.

این بدان معنا نیست که هیچ پیشرفتی نمی تواند ایجاد شود. این واقعیت که Kindle 2022 ضد آب نیست، احتمالاً بزرگترین تمایز بین آن و Paperwhite گران‌تر است. همچنین، امکان تنظیم گرمای نور صفحه نمایش، یکی دیگر از ویژگی های جزئی اما معنی دار Paperwhite را از دست داده است.

اگر با استفاده از حالت تاریک مساله ندارید، به راحتی می توانید از این کمبود عبور کنید. مسلماً، اگر آمازون این موارد را برطرف کند، دلیلی برای دریافت Paperwhite وجود نخواهد داشت. در نهایت، کیندل ۲۰۲۲ احتمالاً از بهترین کیندل های آمازون برای اکثر مردم است.

در دست گرفتن سبک و راحت است، صفحه نمایش روشن و واضح است. پیشرفتی چشمگیر نسبت به مدل های قبلی دارد و باتری آن برای سال ها دوام می آورد. مگر اینکه واقعاً به یک کیندل ضد آب نیاز داشته باشید.

کیندل‌ های آمازون

Amazon Kindle Kids Edition

این دستگاه، بهترین کیندل برای بچه هاست. این کیندل آمازون جزئیاتی را به کیندل معمولی افزوده است که نسبت به کیندل ۹۰ دلاری ارتقا یافته است. بچه ها آن را برای جعبه های رنگی دوست دارند، در حالی که والدین از ضمانت ۲ ساله بدون سوال آمازون خوششان می آید.

حتی بهتر از آن، هیچ تبلیغاتی در صفحه وجود ندارد. در واقع، در میان کیندل های آمازون نسخه Kids بسیار به رابط Kindle ایده‌آل نزدیک است. بهتر خواهد بود آمازون آن را به عنوان یک حالت برای بزرگسالانی که فقط می‌خواهند کتاب را بخوانند، ارائه دهد و در انجمن Goodreads قرار نگیرد.

پیشنهاد مطالعه :فروش هیوندای در آمازون

در غیر این صورت، Kindle Kids Edition  همان تبلت کیندل ۲۰۱۹ است. شما همان صفحه نمایش ۶ اینچی و ۱۶۷ پیکسل در اینچ و روشنایی جلو را دریافت می کنید و نمایشگر همچنان درج شده است، نه هم سطح با قاب.

حتی ابزارهای مفیدی برای ساخت واژگان و یک سال رایگان (به ارزش ۶۰ دلار)  . نسخه Kindle Kids به قدری محبوب بود که آمازون نسخه Kindle Paperwhite Kids Edition را نیز ساخته است.

کیندل‌ های آمازون

Amazon Kindle Paperwhite Signature Edition

این دستگاه بهترین کیندل برای شارژ بی سیم است. اگر از تغییرات کوچک و تدریجی خسته شده اید، Kindle Paperwhite (2021)  دارای گرمای نور و USB-C و صفحه نمایش کمی بزرگتر است، اما برای کسانی که فکر می کنند این به روز رسانی کیندل های آمازون کمی جزئی است، آمازون Kindle Paperwhite Signature Edition  نیز دارد.

این همان پنل ۶.۸ اینچی و ۳۰۰ppi Paperwhite معمولی، با حاشیه‌های کوچک‌تر و نور پس‌زمینه فوق‌العاده یکنواخت به‌علاوه حفاظت ضدآب با استاندارد IPX8 دارد. Kindle Paperwhite Signature Edition را می توان از طریق شارژرهای بی سیم مبتنی بر Qi شارژ کرد، به علاوه نور پس زمینه آن به طور خودکار تنظیم می شود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین قفل های هوشمند

به علاوه، ۴ برابر فضای ذخیره سازی بیشتر و بدون تبلیغات روی صفحه. همه این ویژگی‌ها ممکن است برای همه برجسته نباشند، اما احتمالا که حداقل یکی برای همه جالب باشد. اما با قیمت ۱۸۹ دلار، این تبلت بسیار گران قیمت است. درست بین Paperwhite معمولی و Oasis قرار دارد و اگر بودجه دارید گزینه خوبی است. برای خرید این کیندل های آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]