تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آذر,۲۹

آشنایی با کتابخوان آمازون کیندل Scribe

نویسنده : تیم محتوا

جدیدترین کیندل آمازون یک خواننده الکترونیکی بزرگ است که می‌خواهد نه تنها کتاب چاپی بلکه خود کاغذ را جایگزین کند و خواندن و نوشتن روی صفحه را با قلم همراه ارائه دهد. کتابخوان آمازون کیندل Scribe  از ۳۳۰ پوند (۳۴۰ دلار) قیمت دارد و بزرگ‌ترین و گران‌ترین مدل شرکت تا کنون با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی است که از Oasis 7 و Paperwhite 6.8 اینچی کوچکتر است.

ساختار کیندل Scribe

این صفحه‌نمایش دارای همان فناوری صفحه‌نمایش کاغذ جوهر E-ink مانند نمونه های کوچک‌تر خود است، که نسبت به رقبا واضح‌تر است و یک چراغ جلو LED که به‌طور خودکار روشنایی و تن رنگ را متناسب با زمان روز تنظیم می‌کند و در هر نوری قابل خواندن است.

کتابخوان آمازون کیندل Scribe

پورت USB-C و دکمه پاور

در کتابخوان آمازون کیندل Scribe   شارژ شدن Scribe با آداپتور برق ۹ واتی USB-C) شامل نمی‌شود) ۲.۵ ساعت طول می‌کشد و ۱۱ ساعت نوشتن یا بیش از ۴۲ ساعت خواندن دوام می‌آورد که بسیار بیشتر از هر Kindle دیگری است.

صفحه‌نمایش لمسی به جای شیشه‌های معمولی مانند ابریشم صاف است و مانند یک تلفن به ضربه‌ها و ضربه‌های شما پاسخ می‌دهد. بدنه آلومینیومی بازیافتی با ضخامت ۵.۸ میلی‌متر، باریک، محکم و ممتاز به نظر می‌رسد. پاهای لاستیکی کوچکی در گوشه ها وجود دارد که از لغزش آن بر روی میز جلوگیری می کند.

استفاده از صفحه نمایش

یک طرف صفحه نمایش کتابخوان آمازون کیندل Scribe  حاشیه های بزرگ تری دارد که دسته خوبی را به وجود می آورد. صفحه نمایش به طور خودکار می چرخد، بنابراین می توانید آن را در هر دو طرف نگه دارید، اما فاقد دکمه های چرخاندن صفحه کیندل اوسیس  است، بنابراین باید به جای آن انگشت خود را بکشید یا ضربه بزنید. گیره های قلم همراه با آهنرباهای قوی برای ذخیره به سمت نازک Scribe می چسبد.

پیشنهاد مطالعه :جدیدترین مدل های کیندل آمازون

راحتی خواندن متن در کیندل

گزینه ‌های طرح ‌بندی، تم و فونت بسیار زیادی وجود دارد، از جمله اندازه فونت‌های بزرگ برای آسان‌تر خواندن. تجربه خواندن مشابه دیگر کیندل های اخیر است. به یک کتاب الکترونیکی و کتابخانه کتاب های صوتی وسیع دسترسی دارد که هر کدام را می توان در دستگاه یا از سایت آمازون خریداری کرد. کتابخوان آمازون کیندل Scribe   از طریق وای فای همگام می شود، متن، گرافیک و کتاب های صوتی را در حافظه داخلی خود دانلود می کند و خود را به روز نگه می دارد.

در غیر این صورت، صفحه نمایش بسیار بزرگ به طور همزمان تعداد زیادی کتاب را روی صفحه نمایش جا می دهد.Scribe  دارای وزن ۴۳۳ گرم است که بیش از دو برابر Paperwhite  خواهد بود. صفحه نمایش بزرگ تجربه خواندن کمیک ها و رمان های گرافیکی موجود را بهبود می بخشد، اما به خوبی یک iPad نیست.

کتابخوان آمازون کیندل Scribe

نوشتن در کتابخوان آمازون کیندل Scribe  

صفحه نمایش بلافاصله با تاخیر بسیار کمی بین حرکات نوک قلم شما و خطوط جوهر مانند ظاهر شده در صفحه پاسخ می دهد. تجربه نوشتن در Scribe به طرز عجیبی خوب است. سطح صفحه نمایش در واقع مانند کاغذ به نظر می رسد زیرا نوک قلم مانند روی آن می لغزد و برخلاف شیشه تبلت یا تلفن، اصطکاک مناسبی را ایجاد می کند.

می‌توانید کتاب‌ها را با یادداشت‌های چسبناک تایپ‌شده یا دست‌نویس حاشیه‌نویسی کنید. اسناد ارسال شده به Scribe از طریق برنامه یا وب سایت Kindle را می توان به طور مستقیم در صفحه برای فایل های PDF یا از طریق یادداشت های چسبنده برای انواع فایل های دیگر علامت گذاری کرد.

ایجاد الگوهای مناسب

در نهایت، ویژگی کتابخوان آمازون کیندل Scribe  اساسا جایگزین مجله کاغذی می شود. می توانید هر تعداد دفترچه که دوست دارید داشته باشید و آنها را در پوشه ها بچینید. ۱۸ الگوی مختلف وجود دارد که از میان آنها می‌توان انتخاب کرد، از جمله صفحات خالی و خطی، شبکه‌ها، فهرست‌های کارها، برنامه‌ها و تقویم‌ها و حتی نت‌های موسیقی.

پیشنهاد مطالعه :فروش هیوندای در آمازون

منوی انتخاب گزینه های قلم روی صفحه  Kindle Scribe

می‌توانید عرض قلم را تغییر دهید و با استفاده از یک منوی کشویی به برجسته‌کننده یا پاک‌کن تغییر دهید. قلم پریمیوم دارای دکمه میانبر و پاک کن در انتهای آن است. به عنوان یک جایگزین ساده برای کاغذ، Scribe عالی است، اما فاقد ویژگی های پیشرفته ارائه شده توسط دستگاه های دیگر است.

هیچ تشخیص دست خطی برای تبدیل آن به متن وجود ندارد. فقط می توانید از طریق برنامه Kindle در Android، iPhone یا iPad، کتابخوان آمازون کیندل Scribe  را مشاهده کنید، اما نمی توانید ویرایش کنید یا از آن استفاده کنید.

اسنادی که برای نشانه‌گذاری به Scribe فرستاده می‌شوند مانند کتاب‌ها در نظر گرفته می‌شوند و بنابراین در نهایت کتابخانه مطالعه شما را به هم می‌ریزند، نه اینکه در دفترچه‌های یادداشت شما گروه‌بندی شوند. Scribe پتانسیل زیادی برای جایگزینی کاغذ دارد، اما همه چیز غیر از تجربه واقعی نوشتن، بسیار اساسی است.

کتابخوان آمازون کیندل Scribe

مشخصات فنی کتابخوان آمازون کیندل Scribe 

صفحه نمایش: سفید کاغذی ۱۰.۲ اینچی با نور جلویی قابل تنظیم رنگ (۳۰۰ppi)

ابعاد: ۱۹۶ x 229 x 5.8 میلی متر

وزن: ۴۳۳ گرم

مقاومت در برابر آب: ندارد

قابلیت اتصال: وای فای، بلوتوث، USB-C

فضای ذخیره سازی: ۸ یا ۳۲ گیگابایت

عمر باتری رتبه بندی شده: ۱۲ هفته مطالعه ۳۰ دقیقه در روز

ساختار پشت آلومینیومی Kindle Scribe

پشتی آلومینیومی کتابخوان آمازون کیندل Scribe  صاف است و به خوبی ساخته شده است و در هنگام قرار گرفتن تحت فشار، فقط مقدار کمی انعطاف دارد. Scribe حداقل چهار سال پس از آخرین باری که از آمازون در دسترس قرار گرفت، نرم افزار و به روز رسانی های امنیتی را دریافت کرده است. این دستگاه دارای ۱۰۰% آلومینیوم بازیافتی و ۴۸% پلاستیک بازیافتی است.

پیشنهاد مطالعه :برنامه های رشد آینده آمازون

جمع بندی

Scribe همان Kindle بزرگی است که بسیاری ممکن است منتظر آن بوده باشند. شکی نیست که صفحه نمایش بزرگ با کیفیت بالا، عمر باتری طولانی، کتابخانه بزرگ کتاب الکترونیکی و ساخت ممتاز برای مطالعه روی کاناپه قانع کننده هستند و رقبای ۱۰ اینچی را شکست می دهند. می توانید این کتابخوان آمازون کیندل Scribe   را با قیمت مناسب از آمازون تهیه کنید.

اگر نگران تحویل این دستگاه کاربردی در ایران نگران هستید، کارشناسان زاکولا آن را برای شما ممکن خواهند کرد. با پرداخت ارزی در سایت آمازون، کیندل سفارشی شما را در آدرس ایران تحویل می دهند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود