تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,خرداد,۳۱

آمازون زودتر از همیشه از معاملات ارزشمند بلک فرایدی رونمایی می کند

نویسنده : تیم محتوا

 

هم اکنون خرید کنید و با معاملات ارزشمند بلک فرایدی در مارک های برتر ، محصولات ضروری فصل و هدایای منحصر به فرد از طیف گسترده ای از مشاغل کوچک و صنعتگران، پس انداز قابل توجهی را تجربه کنید. تعطیلات به طور رسمی در آمازون با معاملات ارزشمند بلک فرایدی آغاز شده است که به مشتریان دسترسی زودهنگام برای صرفه جویی بزرگ در این فصل تعطیلات را می دهد.

بنابراین می توانید از همین حالا ، پس اندازهای باورنکردنی و تخفیف های عمیق در هر رده ، از جمله مد ، خانه ، زیبایی ، اسباب بازی ، لوازم الکترونیکی ، دستگاه های آمازون و بسیاری دیگر پیدا کنید. دیو کلارک ، مدیر عامل مصرف کننده در سراسر جهان در آمازون، گفت: ما بسیار هیجان زده هستیم که به مشتریان کمک کنیم تا حتی اوایل امسال از تخفیفات عالی برای تعطیلات برخوردار شوند که  از جمله هزاران محصول تجاری کوچک است.

مشتریان می توانند با اطمینان بدانند که از امروز معاملات باورنکردنی دریافت می کنند و به آنها اجازه می دهند در لیست کارهای تعطیلات خود شروع کنند تا بتوانند واقعاً از فصل تعطیلات لذت ببرند. من می خواهم از تیم باورنکردنی آمازون در سراسر جهان برای هر کاری که هر روز برای حمایت از یکدیگر و مشتریان انجام می دهند تشکر کنم.

برای الهام بخشیدن به هدیه ، آمازون همچنین از بزرگترین مجموعه راهنمای هدیه آمازون، از جمله لیست اسباب بازی تعطیلات ، به همراه راهنمای خانه ، مد ، زیبایی ، هدایای ورزشی و الکترونیک رونمایی کرده است. همچنین دسترسی آسان به خریدهای بین آمازون را از طریق Stocking Stuffer Picks و راهنمای محبوب ترین مشتریان ارائه می دهد.

مشتریان همچنین می توانند به راحتی با خرید از طریق نمای ویترین مشاغل کوچک و راهنماهای اضافی شامل هدایای مشاغل کوچک ، Amazon Launchpad و Amazon Handmade از مشاغل کوچک حمایت کنند. فروشگاه آمادگی تعطیلات آمازون همچنین به طور ماهرانه محصولات برتر را در رده های مختلف انتخاب می کند تا به مشتریان کمک کند تا برای شکرگزاری ، کریسمس ، هانوکا و دیگر جشن های فصلی آماده شوند.

معاملات اولیه در حال حاضر موجود است. علاوه بر معاملات عنوان شده، در روزهای منتخب در طول اکتبر و نوامبر ، مارک های برتر مانند اپل ، Hasbro ، سونی ، شارک ، لورآل پاریس ، Bose ، KitchenAid و دیگران پیشنهادات محدودی با معاملات عمیق تر در اکثر موارد خواهند داشت که  به محصولات آمازون حتی بیشتر راه های پس انداز می داد.

آمازون زودتر از همیشه از معاملات ارزشمند بلک فرایدی رونمایی می کند

لیست اسباب بازی های تعطیلات

تا ۵۰٪ در اسباب بازی ها و کیت های STEM از منابع آموزشی ، National Geographic ، Osmo ، Thames & Kosmos و موارد دیگر صرفه جویی کنید.  همچنین تا ۳۰٪ در Hasbro Games ، NERF و Play-Doh صرفه جویی کرده یا  می توانید تا ۱۵٪ در اسباب بازی های STEM از PlayShifu صرفه جویی کنید.

در بخش مد فصلی، تا ۳۰٪ در پوشاک مردانه و زنانه Tommy Hilfiger صرفه جویی کرده و تا ۵۰٪ در ساعت های زنانه از Anne Klein ، Nine West ، SWAROVSKI و موارد دیگر صرفه جویی کنید. همچنین تا ۴۰٪ در ست لباس خواب Ekouaer برای کل خانواده , تا ۳۰٪ در پوشاک گرم شده ORORO صرفه جویی کنید.

در بخش سرگرمی و دکور خانه نیز می توانید تا ۳۰٪ در چدن و ​​ظروف سنگی Le Creuset صرفه جویی کرده و در خصوص قهوه سازهای برویل و مخلوط کن هوشمند Vitamix Ascent Series 25 درصدصرفه جویی نمایید. همچنین تا ۲۰٪ در لوازم جانبی Vitamix و ۴۰ درصدی در زودپز و سرخ کن نینجا فودی پس انداز کنید.

ضمن آن که آمازون زیبایی ، پس اندازهای حماسی را زودتر از همیشه ارائه می دهد و به مشتریان زمان بیشتری برای خرید و پس انداز با اولین سفر تعطیلات زیبایی می دهد. مشتریان می توانند از آمازون برای تخفیف های گسترده در مجموعه وسیعی از محصولات فروشگاه های Indie و Premium Beauty ، مراقبت از خود و وسایل مورد نیاز در زمینه های مختلف مانند ظاهر تعطیلات ، مراقبت از پوست زمستانی ، لوازم خانگی و موارد دیگر دیدن کنند.

معاملات جدید ارزشمند بلک فرایدی به طور مرتب از مارک های برتر و مشاغل کوچک از جمله Grande Lash ، Kenra ، Panasonic ، StriVectin و Woosh Beauty و غیره حذف می شود و بررسی افراد را از لیست هدیه راحت تر از همیشه می کند.

می توانید ۴۰ درصد یا بیشتر در شامپوها و نرم کننده های Matrix ، Pureology و موارد دیگر صرفه جویی کنید و تا ۳۵٪ در آرایش Maybelline ، NYX ، L’Oreal Paris و موارد دیگر پس انداز نمایید. همچنین تا ۳۵٪ در مراقبت از موهای American Crew ، Old Spice و تا ۴۰٪ در لوازم مراقبت از خود صرفه جویی کنید.

در خصوص مارک های آمازون نیز این امکان را دارید که صرفه جویی تا ۲۵٪ در انتخاب مدلهای مردانه و زنانه از مارک های آمازون از جمله Amazon Essentials ، Daily Ritual و Goodthreads را داشته باشید و تا ۲۵٪ در انتخاب لباس بچه گانه و کودک از مارک های آمازون از جمله Simple Joys By Carter’s و Spotted Zebra صرفه جویی نمایید. برای خریدهای تخفیف دار هیجان انگیز آمازون، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود