تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,شهریور,۰۲

کسب و کار ابری آمازون

نویسنده : تیم محتوا

کسب و کار ابری آمازون

کسب و کار ابری آمازون و ابتکارات هوش مصنوعی قبل از گزارش درآمد در کانون توجه قرار گرفته است. پوشش عمیق آمازون به عنوان غول فناوری، از جمله تجارت الکترونیک، AWS، Amazon Prime، Alexa، تدارکات، دستگاه‌ها و موارد دیگر هر روزه در حال رشد است.

نرخ رشد درآمد ابری آمازون و ابتکارات هوش مصنوعی آن زمانی که این شرکت بعد از ظهر پنجشنبه، ۳ اوت، درآمد سه ماهه دوم را گزارش کند، به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت. طبق گزارش یاهو فاینانس، تحلیلگران وال استریت انتظار دارند که این شرکت فروش خالص (درآمد) ۱۳۱.۵ میلیارد دلاری را گزارش کند که ۸.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

تحلیلگران انتظار دارند که سودی معادل ۳۵ سنت برای هر سهم داشته باشد، در مقابل ضرر ۲۰ سنت برای هر سهم در سال گذشته که شامل ضرر ارزش گذاری در سرمایه گذاری Rivian Automotive شرکت می شود. آمازون در راهنمای قبلی خود برای سه ماهه دوم گفت که انتظار دارد فروش خالص بین ۱۲۷ تا ۱۳۳ میلیارد دلار داشته باشد.

درآمد عملیاتی بین ۲ تا ۵.۵ میلیارد دلار در مقایسه با ۳.۳ میلیارد دلار درآمد عملیاتی در سال گذشته اعلام شده بود. مایکل پچر، تحلیلگر Wedbush، در یادداشتی به مشتریان این هفته نوشت: آمازون باید از افزایش احساسات اقتصاد کلان در سراسر جهان سود ببرد.

با توجه به قرار گرفتن آمازون در معرض مخارج مصرف‌کننده و شرکت‌ها، می‌بینیم که این شرکت در موقعیت خوبی قرار دارد تا از اعتماد مصرف‌کننده بیشتر از طریق اشتراک، فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های فیزیکی و خدمات فروشنده شخص ثالث و افزایش هزینه‌های شرکتی و از طریق AWS و خدمات تبلیغاتی بهره ببرد.

رشد درآمد خدمات وب آمازون در سه ماهه اول سال به ۱۵.۸ درصد کاهش یافته است که نسبت به نرخ رشد ۳۶.۵ درصدی در سال گذشته کاهش یافته است که بخشی از روند کاهش رشد پلتفرم ابر عمومی پیشرو در بازار در سال گذشته است.

مایکروسافت و گوگل هر دو هفته گذشته نتایج ابری قوی را در گزارش‌های درآمد خود منتشر کردند که تا حدی از علاقه اولیه به زیرساخت‌ها و خدمات برای کمک به مشتریان شرکت‌ها برای توسعه برنامه‌های هوش مصنوعی مولد بهره می‌بردند.

آمازون هفته گذشته در یک رویداد AWS در نیویورک، مجموعه‌ای از اعلامیه‌های هوش مصنوعی مولد، از جمله مدل‌های زبان بزرگ جدید و به‌روزرسانی‌شده را برای تقویت برنامه‌های هوش مصنوعی اعلام کرد. در تجارت الکترونیکی خود، آمازون روز دوشنبه پس از بازنگری عملیات خود در ایالات متحده برای نزدیک‌تر کردن اقلام بیشتر به مشتریان، نقطه عطف جدیدی را برای سرعت تحویل اعلام کرد.

فروش فروشگاه های آنلاین آمازون همچنان بزرگترین منبع درآمد آن است، اگرچه این بخش از بیش از ۶۰ درصد در سال ۲۰۱۷ به ۴۰ درصد در سه ماهه اول کاهش یافته است. خدمات فروشنده شخص ثالث و AWS هر کدام با ۲۳ درصد و ۱۷ درصد درآمد بیشتری دارند. درصد، به ترتیب در سه ماهه اول.

می توانید گزارش های پیشرفت آمازون و خدمات این فروشگاه بزرگ و معتبر را از طریق زاکولا دنبال کنید. ضمن آنکه با استفاده از کسب و کارهای ابری آمازون، این امکان فراهم خواهد شد تا بتوانید درآمد دلاری کسب کرده و آن را توسعه دهید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود