تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,آبان,۰۸

هر آنچه که باید در مورد آمازون بیزینس بدانید

نویسنده : تیم محتوا

آمازون بیزینس در سال ۲۰۲۳ به فروش سالانه ۳۵ میلیارد دلاری رسید. آمازون ۲۵ سال گذشته را صرف ساخت Amazon.com کرده است. اکنون به بیش از ۳۰۰ میلیون مشتری فعال، طیف گسترده ای از کالاها را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. شما ممکن است یکی از آنها باشید. اما مشتریان مختلف نیازهای متفاوتی دارند.

آمازون مدت‌هاست می‌دانست که کسب‌وکارها و سازمان‌ها برای لوازم اداری و سایر کالاها به صورت عمده در فروشگاه خود خرید می‌کنند. برای ارائه خدمات بهتر به آنها، این شرکت آمازون بیزینس را در سال ۲۰۱۵ راه اندازی کرد.

آمازون بیزینس

الکساندر گانیون، کهنه کار ۲۰ ساله آمازون، معاون رئیس کسب و کار جهانی آمازون، گفت: «هر کاری که ما در آمازون انجام می‌دهیم با مشتری شروع می‌شود و مدام از خود می‌پرسیدیم: «چگونه می‌توانیم به آن مشتریان تجاری بهتر خدمت کنیم؟» «فضای تدارکات برای نوآوری آماده است. ما از اندازه، تخصص، فناوری و زیرساختی که در آمازون ساخته‌ایم استفاده کرده‌ایم و آن را برای کسب‌وکارها و سازمان‌ها در هر اندازه‌ای تطبیق داده‌ایم»

داگ هرینگتون، مدیر عامل فروشگاه‌های جهانی آمازون، گفت: «از روزی که آمازون راه‌اندازی شد، در مورد کسب‌وکار آمازون هیجان‌زده بودم. ما نیازهای خرید خاص کسب و کارها و سازمان ها را بررسی می کنیم و راه های نوآورانه ای برای ارائه قیمت های عالی، انتخاب گسترده و راحتی ثابت و قابل اعتماد ارائه می کنیم.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ساعت های مردانه کرنوگراف

کسب و کارها و سازمان ها برای خرید خود به ابزارها و ویژگی های متفاوتی نیاز دارند و Amazon Business آن را ساخته است. اکنون بیش از ۶ میلیون مشتری در آمازون بیزینس خرید می کنند. این شامل شرکت‌های کوچک و متوسط مانند شرکت تولید آب‌جوسازی Red River در نیومکزیکو و همچنین شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ می‌شود. نود و شش شرکت فورچون ۱۰۰ از آمازون بیزینس، از جمله اینتل و سیتی و همچنین سازمان‌هایی مانند دانشگاه جانز هاپکینز، بیمارستان کودکان سیاتل و سازمان‌های خدمات متحد، و نهادهای دولتی ایالات متحده، از جمله ایالت یوتا و نیروی هوایی ایالات متحده، استفاده می‌کنند.

گاگنون گفت: «آمازون بیزینس دائماً از طرف مشتریان خود در حال نوآوری است. Amazon Business از ادغام با Coupa و بیش از ۱۰۰ سیستم تدارکات، پرداخت و ERP دیگر پشتیبانی می کند. ما همچنین از خرید مستقیم در Amazon.com برای سازمان‌هایی که به سیستم تدارکات الکترونیکی متکی نیستند، پشتیبانی می‌کنیم».

آمازون بیزینس

علیرغم پیشرفت و رشد کسب و کار آمازون، انرژی موجود در آن باعث می شود که احساس شود یک استارتاپ با فضای زیادی برای گسترش بیشتر. تاد هایمز، مدیر تجاری آمازون گفت که میلیون ها کسب و کار کوچک در سراسر جهان وجود دارد و آنها هر ساله تریلیون ها را برای تامین و تدارکات هزینه می کنند. هایمز گفت: «یکی از بهترین چیزهایی که ما به عنوان یک بادگیر برای کسب و کار آمازون داریم، همه کارهایی است که در ۲۵ سال گذشته برای مصرف کنندگان در آمازون انجام داده ایم.»

«ما یک کاتالوگ با گزینش وسیع، قابلیت اجرای در سطح جهانی و تجربه مشتری عالی داریم که شما به آن عادت دارید. استفاده از آن بدون نیاز به آموزش آسان است. تجربه جستجو، بررسی‌ها، سبد خرید و سایر ویژگی‌های محبوب همه یکسان هستند و علاوه بر آن، ما ویژگی‌های خاص کسب‌وکار را ایجاد کرده‌ایم که به شرکت‌ها در هر اندازه‌ای اجازه می‌دهد تا سیاست‌های تدارکات خود را در فرآیند خرید ادغام کنند.»

کسب و کار آمازون فراتر از انتخاب گسترده، قیمت های پایین و راحتی چه چیزی را ارائه می دهد؟ آستر آنگاگاو، معاون رئیس جمهور و رئیس بخش بازرگانی، عمومی و استراتژیک در آمازون بیزینس، گفت: «ما بسیار بیشتر از یک فروشگاه B2B یا یک سازمان تدارکاتی هستیم».

پیشنهاد مطالعه : خرید ساعت سوئیسی اصل از آمازون

آمازون بیزینس به گونه ای طراحی شده است که انعطاف پذیر باشد و می تواند از مشتریان در هر شکل و اندازه پشتیبانی کند. ما با مشتریان خود کار می کنیم تا با ارائه فناوری باورنکردنی مانند تجزیه و تحلیل تجاری آمازون و خرید هدایت شده، که با عضویت های واجد شرایط Business Prime در دسترس است، بزرگترین چالش های تدارکاتی آنها را حل کنیم.

هایمز گفت: «آمازون بیزینس به مشتریان ما اجازه می دهد از مجموعه ای از خط مشی ها یا قوانین استفاده کنند تا اطمینان حاصل شود که انواع خاصی از محصولاتی که خریداری می کنند این الزامات را برآورده می کنند. بنابراین، می‌توانید بگویید، «من می‌خواهم محلی بخرم»، «می‌خواهم محصولاتی با گواهی‌های ضمانت بخرم»، «می‌خواهم از تامین‌کنندگان کهنه کار یا متنوع خرید کنم».

Angagaw گفت که صاحبان مشاغل و کارکنان تدارکات از Amazon Business برای راه حل انتها به انتها استفاده می کنند که ابزارها و تجزیه و تحلیل هایی را ارائه می دهد که به آنها کنترل، دید و بینش خرید، زنجیره تامین و سایر فعالیت ها را می دهد.

آمازون بیزینس

«این درجه اطمینان از این است که کسب و کار آمازون به مشتریان انعطاف‌پذیری می‌دهد تا آنها وقت خود را بر آنچه برایشان مهم است متمرکز کنند. این بدان معناست که یک سازمان می‌تواند اطمینان حاصل کند که آنها پول را در جا و روشی که می‌خواهند خرج می‌کنند و کنترل دارند که چه کسی آنرا در سازمان خود مصرف می کند.»

«به دلیل قابلیت راه حل نهایی ما، تیم های رو به مشتری ما با بزرگترین شرکت ها کار می کنند تا نیازهای منحصر به فرد تدارکات تجاری آنها را درک کنند و راه حل های متناسب با تجارت، الزامات و معیارهای خرید منحصر به فرد آنها را ایجاد کنند».

پیشنهاد مطالعه : راهنمای راه اندازی برند زیبایی در Sephora

خرید هوشمند کسب و کار واقعاً نقطه اوج یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است که ما در فضای تدارکات برای کمک به مشتریان خود برای خرید و تامین نیازهای خود به روشی هوشمندانه به کار می‌بریم تا آنها را آزاد کنیم تا کاری را که واقعاً می‌خواهند انجام دهند، انجام دهند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود