تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۸

معاملات بلک فرایدی آمازون

نویسنده : تیم محتوا

زمان بلک فرایدی است و آمازون، بسیاری از محصولات خود را با تخفیف های فراوان عرضه می کند. خریداران می‌توانند تخفیف‌های عمده‌ای را برای طیف گسترده‌ای از محصولات، از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا تشک، دریافت کنند. اگر در مورد تورم امسال نگران هستید، معاملات بلک فرایدی آمازون برخی از بهترین تخفیف ها را ارائه می دهد، اگر در جستجوی هدایایی برای خود یا دیگران هستید، احتمال زیادی وجود دارد که آنچه را که به دنبال آن هستید با تخفیف بیابید.

معاملات بلک فرایدی آمازون

فروش کالا در آمازون با تخفیف های عالی

برای کمک به شما در دریافت بهترین تخفیف ها، معاملات آمازون را قبل از بلک فرایدی و دوشنبه سایبری ارائه کرده ایم. لیستی خلاصه شده از این فروش های جذاب شامل:

مد: در سبک های Amazon Essentials و Daily Ritual همراه با تخفیف های عالی

دستگاه‌های آمازون: تا ۷۴ درصد تخفیف در دستگاه‌های Amazon Echo، Fire، Blink، Ring و Kindle دریافت کنید.

خانه و وسایل آشپزخانه: در برندهایی مانند iRobot، Cuisinart، Ninja، Vitamix، Shark و Samsung صرفه جویی کنید.

اسباب بازی ها: معاملات اسباب بازی های بزرگ را در معاملات بلک فرایدی آمازون تجربه کنید.

زیبایی: در تیغ، مراقبت از پوست، محصولات موی ممتاز و ابزار را تهیه کنید.

مبلمان: در تشک های Casper، Zinus، Ashley Furniture و Lucid تا ۲۰% صرفه جویی کنید.

بازی های ویدیویی: بیش از ۵۰ درصد تخفیف بر روی هدست های بازی محبوب دریافت کنید.

ورزش و فضای باز: در همه چیز از جمله ردیاب های تناسب اندام، پوشاک در فضای باز و دستگاه های تمرین تخفیف دریافت کنید.

لوازم حیوانات خانگی: صرفه جویی زیادی در مورد لوازم ضروری حیوانات خانگی مانند خوراکی ها و اسباب بازی ها به همراه فناوری حیوانات خانگی و دوربین ها صرفه جویی کنید.

کتاب‌ها: برای هر سن و علاقه‌ای به کتاب‌های فیزیکی و الکترونیکی تخفیف بگیرید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین ایربادهای اسکال کندی  Skullcandy

بهترین معاملات دستگاه بلک آمازون

Amazon Echo Dot  با ساعت (نسل پنجم)

در معاملات بلک فرایدی آمازون، آخرین نسل از Echo Dot، نسل ۵ با تعدادی ویژگی جدید از جمله صدای بهتر و Eero داخلی همراه است. در حال حاضر تنها به ۴۰ دلار کاهش یافته است که با کمترین قیمتی که تاکنون برای این اسپیکر جدید دیده‌ایم مطابقت دارد. می توان به ۳۳درصد تخفیف، آن را ۳۹.۹۹ دلار از آمازون خرید.

Amazon Fire TV Stick Lite

مقرون به صرفه ترین دستگاه Fire TV آمازون، Fire TV Stick Lite، با اتصال به پورت HDMI و اتصال به اینترنت برای ارائه خدمات مورد علاقه شما به تلویزیون شما کار می کند. این مدل پخش HD را ارائه می دهد و دارای یک کنترل صوتی الکسا است. در حال حاضر به ۱۵ دلار کاهش یافته است.

معاملات بلک فرایدی آمازون

Amazon Echo Dot (نسل سوم)

برای خانه هایی که از الکسا به عنوان دستیار هوشمند استفاده می کنند، Echo Dot  نسل سوم یک بلندگوی جمع و جور و همه کاره است که مستقیماً در شبکه خانه هوشمند شما جای می گیرد. تنها با ۱۰ دلار، می‌توانید با پاداش اضافه شده یک ماهه Amazon Music Unlimited را در معاملات بلک فرایدی آمازون دریافت کنید.

Amazon Echo Glow

Echo Glow  آمازون یک چراغ شب هوشمند برای کودکان است که می تواند رنگ را تغییر دهد و جلوه های زیبا ایجاد کند. همانطور که گفته شد، این لامپ فقط برای ۱۰۰ لومن رتبه بندی شده است – اکثر لامپ های هوشمند حداقل ۸۰۰ لومن ارائه می دهند – بنابراین به اندازه کافی روشن نیست که کل اتاق را روشن کند. در حال حاضر به ۱۷ دلار کاهش یافته است، این تخفیف با کمترین قیمتی که در گذشته برای آن دیده بودیم، مطابقت دارد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کنسول های نینتندو سوئیچ

آمازون کیندل پیپر وایت

Kindle Paperwhite  مدل Kindle تاکنون به دلیل صفحه نمایش بزرگ و نور گرم مورد توجه است. با تخفیف ۳۲ درصدی، می‌توانید آن را با کمتر از ۱۰۰ دلار برای هدیه دادن به خواننده مشتاق زندگی خود بخرید. این قیمت همیشه پایین است.

اشتراک نامحدود Amazon Kindle  سه ماهه

بین ۲۳ تا ۲۸ نوامبر، برنامه های Kindle Unlimited با قیمت ۰.۹۹ دلار به مدت سه ماه عرضه می شود. خوانندگان می توانند از بین بیش از ۲ میلیون کتاب و سریال، اشتراک مجلات و حتی کتاب های صوتی انتخاب کنند. در معاملات بلک فرایدی آمازون، این یک پیشنهاد عالی است.

تلویزیون هایسنس ۵۰ اینچی U6 QLED 4K Fire

این صفحه نمایش ۵۰ اینچی ۴K دارای پلت فرم Fire TV آمازون برای دسترسی آسان به هزاران برنامه پخش محبوب است. همچنین دارای ویژگی‌های کیفیت تصویر پیشرفته مانند پشتیبانی از رنگ گسترده، تا ۶۰۰ نیت روشنایی و کاهش نور موضعی است. با قیمت ۵۰۰ دلار، این گزینه مناسبی برای خریدارانی است که تلویزیون کوچک‌تری می‌خواهند که عملکرد تصویر را قربانی نکند.

معاملات بلک فرایدی آمازون

تلویزیون ۴۲ اینچی ال جی C2 OLED 4K

C2  یکی از بهترین OLED هایی است که می توانید در معاملات بلک فرایدی آمازون بخرید. این دستگاه در اندازه کوچک ۴۲ اینچی عرضه می شود که برای گیمرهایی که می خواهند از آن به عنوان مانیتور و تلویزیون استفاده کنند عالی است. قیمت این محصول ۱۲۹۹.۹۹ دلار است که در آمازون به قیمت ۸۹۹.۹۹ دلار عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند آلپینا

تلویزیون ۶۵ اینچی سونی X90K 4K

تلویزیون LCD میان رده ۲۰۲۲ سونی برای خریدارانی که خواهان یک صفحه نمایش ۴K خوب و همه جانبه هستند، انتخابی مناسب است. دارای کم نور محلی برای کنتراست بهبود یافته، همراه با قابلیت های رنگی گسترده و پشتیبانی از پلتفرم پخش تلویزیون گوگل ارائه می شود. این محصول دارای قیمت ۱۲۹۸.۰۰ دلار از آمازون است که در اصل ۱۴۹۹.۹۹ دلار بوده و با تخفیف ۱۳ درصدی ارائه می شود.

اولین تلویزیون OLED 4K سامسونگ نیز یکی از اولین تلویزیون های OLED است که دارای نقاط کوانتومی است. این فناوری به صفحه نمایش اجازه می دهد تا طیف وسیع تری از رنگ ها را نسبت به OLED های معمولی تولید کند. ۱۸۰۰ دلار قیمت پایین جدید برای این مجموعه رده بالا با نام تجاری جدید است. در معاملات بلک فرایدی آمازون، به قیمت ۱۹۹۷.۹۹ دلار از آمازون ارائه می شود که دارای تخفیف ۳۳ درصدی است.

برای خرید از آمازون با تخفیف های هیجان انگیز در تمامی دسته بندی ها، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود