تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۱۷

معرفی برند آلپینا

نویسنده : تیم محتوا

 

برند آلپینا با Alpiner Extreme، قوی ‌ترین مجموعه ساعت ‌هایش تا به امروز، مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. همیشه بر معماری مربع شکل با ترکیبی از مواد و پرداخت تکیه داشته است، اما مدل های جدید در تمام زمینه های کلیدی اصلاح شده اند. آلپینا مجموعه جدید Alpiner Extreme را به عنوان نقطه عطفی نشان می‌دهد که بیش از هر زمان دیگری بر سبک زندگی در فضای باز متمرکز شده است.

برند آلپینا

طراحی ساعت های Alpina

این برند، برای اینکه محصولاتش را به جایی برساند، ابتدا Alpiner Extreme Regulator  را روانه بازار کرد و اکنون یک مدل سه زمان و تاریخ به نام Alpina Alpiner Extreme Automatic  به این خانواده پیوسته است. این ساعت برند آلپینا، بدنه فولادی ضد زنگ بالشتکی شکل با ابعاد ۴۱ میلی‌متر و ارتفاع ۱۱.۵ میلی‌متر، ساختاری سه قسمتی دارد.

قاب برجسته با شش پیچ در معرض ثابت قرار می گیرد که همگی نشان مثلث آلپینا را دارند. سمت راست کیس تاجی با روکش لاستیکی را نشان می دهد که توسط دو محافظ کناری قرار گرفته است. در طرف مقابل، بخش فولادی بیرون زده را می بینیم که از نظر بصری بدنه را متعادل می کند.

Alpina Alpiner Extreme Automatic با ۲۰۰ متر مقاومت در برابر آب می‌تواند دوام می آورد. صفحه کلید Alpina Alpiner Extreme Automatic  مطابق با سبکی است که در Alpiner Extreme Regulator جدید دیده ایم.

پیشنهاد مطالعه :بهترین خمیردندان های سفید کننده

Alpina’s Caliber AL-525

این ساعت برند آلپینا، دارای بافت مثلثی برجسته است و در رنگ های مشکی، آبی یا سبز عرضه می شود. شاخص های ساعت اعمال شده همگی دارای Super-LumiNova هستند، مانند عقربه های مرکزی ساعت و دقیقه. عقربه ثانیه بلند و باریک است و اساساً مانند یک سوزن است و دارای وزنه مثلثی قرمز است. پنجره تاریخ قاب شده به نشانگر ساعت ۳ بریده می شود و یک حلقه دقیقه شیب دار صفحه را احاطه کرده است.

در داخل Alpina’s Caliber AL-525 که کد داخلی این برند برای Sellita SW200-1 است که مرتباً از آن استفاده می کند، می یابیم. این جایگزین گسترده برای ETA 2824 با فرکانس ۲۸۸۰۰vph اجرا می شود و ۳۸ ساعت ذخیره انرژی را فراهم می کند. توسط روتور نامتقارن هدایت می شود که به رنگ مشکی تکمیل شده است.

ساختار ظاهری

Alpina Alpiner Extreme Automatic روی یک بند لاستیکی با بافت مشکی، آبی یا سبز یکپارچه برای مطابقت با صفحه ارائه می شود. این با یک گیره تاشو محکم با امضای نام برند بسته می شود. هر سه رنگ با قیمت ۱۵۹۵ CHF به فروش می‌رسند که برای چنین ساعت‌های ورزشی مقاومی که همه جا بروید و هر کاری انجام دهید کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.

برند آلپینا

مشخصات فنی ALPINA ALPINER EXTREME AUTOMATIC

اندازه قاب با قطر ۴۱ میلی متر x ارتفاع ۱۱.۵ میلی متر.

قاب بالشتکی شکل از جنس استنلس استیل ۳ قسمتی، برس خورده و صیقلی.

تاج پیچ دار با دستگیره لاستیکی و محافظ تاج.

۲۰۰ متر مقاومت در برابر آب در ساعت برند آلپینا

قاب گرد برجسته با ۶ پیچ در معرض

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Kelme

ضد خش کریستال یاقوت کبود محدب بر روی صفحه

صفحه مشکی، آبی یا سبز با الگوی مثلث حکاکی شده

فلنج شیب دار با نشانگرهای دقیقه سفید

کالیبر AL-525 (Sellita SW200-1) – اتوماتیک

۲۶ جواهر،  ۲۸۸۰۰ لرزش در ساعت

ذخیره انرژی ۳۸ ساعت

بند لاستیکی مشکی، آبی یا خاکستری با بافت تاپیسری مانند و سگک تاشو

برند آلپینا

تاریخچه ساعت سوئیسی آلپینا

برند آلپینا یکی دیگر از برندهای ساعت سوئیسی در سطح جهانی است که به عضوی از خانواده میدان تایم سوئیس تبدیل می شود. این یک برند ساعت است که از سال ۱۸۸۳ زمانی که ساعت ساز سوئیسی گوتلیب هاوزر آن را تأسیس کرد، وجود داشته است.

گوتلیب هاوزر برای کاوش عمیق‌تر در تاسیس خود، ابتدا ساعت‌سازان مستقل پیشرو سوئیسی را با نام شرکت ساعت‌سازان سوئیس آلپینا، که معمولاً به نام آلپینیست‌ها شناخته می‌شود، گرد هم آورد. از زمان آغاز به کار، آنها بر کیفیت ساعت های خود برای قوی و محکم بودن تمرکز کرده اند.

صحبت کردن در مورد تمام ساعت‌های هوانوردی قرن بیستم، روشی که ساعت‌های خلبانی قابل اعتماد و متمایز برند آلپینا جایگاه قابل توجهی در صحنه جهانی پیدا کردند یک شاهکار استثنایی است. انبوهی از برندهای ساعت زیبا، رده بالا، لوکس، باکیفیت و شیک در سرتاسر جهان وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید اجناس تخفیف دار در بلک فرایدی ۲۰۲۲

آنها از موقعیت خود، کیفیت خود و سفر قابل توجه خود به سوی موفقیت لذت می برند. آلپینا یکی از این برندهاست که هوشمند، شیک و با بالاترین کیفیت است. با خلاصه کردن همه مارک ها، می توانید ببینید که همه آنها درجه یک هستند. اما به آن ها به صورت جداگانه نگاه کنید و زیبایی و استایل منحصر به فرد هر کدام را خواهید دید.

این برند نیز در سبک خاص خود از بقیه متمایز است. لوگوی امضایی آلپینا دایره ساعت داخل مثلث متساوی الاضلاع و نام آن ها را می توان بر روی تمامی محصولات این شرکت یافت و کیفیت جذابی را ارائه می دهد. یکی دیگر از موارد قابل ذکر این است که در حالی که اکثر برندها مدتی است گارانتی های بین المللی می دهند، برند آلپینا کیفیت آن را از سال ۱۹۲۶ در سطح بین المللی تضمین می کند و اولین برند ساعت است که این کار را انجام می دهد.

می توانید برای خرید انواع ساعت Alpina از طریق زاکولا اقدام کنید. در روزهای هیجان انگیز بلک فرایدی، انواع ساعت های مارک و لاکچری را با قیمت های مناسب همراه با تخفیف، از سایت های بزرگی همچون آمازون خریداری کرده و یک سرمایه گذاری عالی داشته باشید. در این خصوص از راهنمایی و مشاوره کارشناسان زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود