تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۱۷

معرفی ساعت برند آلپینا

نویسنده : تیم محتوا

 

داستان ساعت ‌های برند آلپینا از سال ۱۸۸۳ آغاز می‌شود و برای همیشه در خط مقدم نوآوری ساعت ‌شناسی بوده است. Alpina به عنوان یک برند همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود و پیشرفت در تمام زمینه های کسب و کار خود از کنترل کیفیت گرفته تا محیط کاری بوده است.

برند آلپینا

گوتلیب هاوزر یک ساعت ساز مستقل در سوئیس بود که تهیه قطعات و مواد برای ساعت هایش بسیار سخت بود. پس از چند سال کار سخت، او ایده ای داشت، ایجاد اتحادیه ای از اعضا که همگی ساعت سازان در سوئیس بودند و می توانستند قطعات، مواد و ایده ها را به طور جمعی به اشتراک بگذارند.

این زمانی بود که او شرکت ساعت سازان سوئیس برند آلپینا  را تأسیس کرد. این امر برجسته ترین ساعت سازان مستقل سوئیسی را که پس از آن به “آلپینیست ها” معروف شدند، متحد کرد. آنها در ابتدا برای بهینه سازی و توسعه تولید حرکات ساعت و خود ساعت ها از طریق همکاری بین تولید کنندگان و تامین کنندگان ساخته شدند، اما آلپینا به زودی شروع به توسعه کالیبرها و زمان سنج ها و تولید آنها به طور کامل در داخل کرد.

برند آلپینا

آرم شرکت آلپینا

آرم آلپینا واچ از کوه ماترهورن در سوئیس ساخته شده است، ارتفاع آن ۴۴۷۸ متر از سطح دریا است، این کوه مشرف به شهر زرمات سوئیس است و یکی از بلندترین قله ها در اروپا و اروپا را دارد. قله زیبا و قاب برفی آن، این کوه را به یکی از جذاب‌ترین کوه‌های دره آئوستا تبدیل کرده است. در طراحی لوگوی برند آلپینا از شکل مثلثی استفاده شده است.

حرکات و کالیبرهای ساعت ALpina

Jacob Straub به این نتیجه رسید که فناوری بسیار نوآورانه ای در Alpina وجود دارد که توسط بسیاری از تولید کنندگان ساعت استفاده می شود. شایعات می گویند که آنها حتی در یک نقطه از ساعت های باگت مستطیلی برای رولکس حرکات ساعتی انجام داده اند، اما خواسته اند که مهر رولکس و نه آلپینا روی آن ها زده شود. پس از ثبت کالیبرهای ۱۲ و ۱۹، تقریباً همه ساعت‌های رده بالا علامت مثلث آلپینا را روی حرکات خود داشتند. برای تشخیص کیفیت و دقت استثنایی استفاده شد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند پوشاک زارا

بیست و پنجمین سالگرد آلپینا

در سال ۱۹۰۱، اتحادیه آلپینا بیست و پنجمین سالگرد خود را جشن گرفت و علامت تجاری برند آلپینا ثبت شد و برای اولین بار در ساعت‌ها و کالیبرهای پیشرفته تولید شده توسط گوتلیب هاوزر ظاهر شد. هنگامی که نام تجاری و علامت تجاری متولد شد، آنها همچنین به یک نماد متمایز نیاز داشتند که بتواند برند را در بر گیرد و این زمانی بود که نشان مثلث قرمز Alpina ایجاد شد.

در سال ۱۹۱۳ ساعت های Alpina تامین کننده کرنومترها برای نیروی دریایی آلمان شد که نیرویی باورنکردنی با بیش از ۸۱۰۰۰۰ پرسنل در اوج خود در سال ۱۹۴۴ بود.

برند آلپینا

تامین کننده ابزارهای هوانوردی نظامی

در سال ۱۹۲۱، برند آلپینا به یک تولید کننده و تامین کننده مشهور برای ابزار زمان برای خلبانان نظامی تبدیل شد و تولید ساعت افسانه ای خلبانان را آغاز کرد که در سراسر نیروی هوایی و هنوز در بسیاری از فیلم های امروزی مورد استفاده قرار می گرفت.

آن را خلبان می‌پوشیدند که دارای بند بزرگی بود، بنابراین می‌توان آن را بر روی لباس نیروی هوایی پوشید تا بتوانند اندازه‌گیری‌های دقیق زمان را با دقت و به راحتی انجام دهند. اینها ساعتهای بسیار قابل توجهی هستند و امروزه به سختی می توان آنها را به قیمت بالا در حراجی ها و آنلاین برای مجموعه دارانی که آنها را دارند به دست آورد، آنها یک قطعه ارزشمند در مجموعه آنها هستند.

گارانتی بین المللی ساعت

ساعت ‌های برند آلپینا اولین برند ساعتی بود که گارانتی بین‌المللی ساعت را معرفی کرد که نشان‌دهنده درجه بالا و قابلیت اطمینان ساعت‌های این برند بود. با فروش Alpina در حال رشد و سایر تولید کنندگان ساعت در سراسر جهان نیز این نوع ضمانت را برای تلاش و همگام شدن با رشد Alpinas اتخاذ کردند، موفقیت بزرگی بود.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین برند چمدان

ساعت ورزشی آلپینا Blok Uhr

در سال ۱۹۳۳ ساعت‌های این برند، نوآوری دیگری را منتشر کردند، ساعت‌های «Block Uhr» اولین ساعت ورزشی در نوع خود بود. این دارای یک بدنه فولادی سفت و مطمئن و یک تاج جدید ثبت اختراع بود که قبلاً دیده نشده بود (Brevet 1464) که برای کاهش مقدار گرد و غباری که از شکاف عبور می کند و به حرکت و عملکرد داخلی آسیب می رساند، طراحی شده بود.

آلپینا ۴

آلپینا ۴ در سال ۱۹۳۸ معرفی و عرضه شد که مقدمه ای بر ساعت ورزشی افسانه ای بود. این ساعت های برند آلپینا، Alpina 4 نامیده می شد زیرا چهار ویژگی کلیدی داشت. ضد مغناطیسی که به حرکت کمک می کرد تا زمان را حفظ کند و به هیچ جسم الکتریکی خاصیت مغناطیسی نداشته باشد، ضد آب که دارای مهر و موم بود که به آن اجازه می داد در حین انجام ورزش های برفی استفاده شود که بسیار زیاد بود.

ورزش و سرگرمی در میان بسیاری در سوئیس که تا به امروز به خاطر پیست‌های اسکی آلپاین مشهور است، ضد شوک که به آن اجازه می‌دهد در زندگی روزمره یا هنگام انجام ورزش ضربه بخورد و در نهایت فولاد ضد زنگ که آلیاژی از فولاد است. حداقل ۱۰.۵٪ کروم بر حسب جرم و پوشیدن کاملاً سخت به این معنی که به راحتی خراشیده نمی شود.

برند آلپینا

ساعت آلپینا ساعت کرنوگراف آلپینا ۴

در سال ۱۹۵۹ آلپینا ۴ کرونوگراف که ساعت ورزشی آلپینا با کرنوگراف تله متر بود عرضه شد. کرنوگراف تله‌متر ویژگی روی صفحه ساعت مچی است که به صاحب آن اجازه می‌دهد تا مسافت یک اسکی یا دویدن را به طور تقریبی با استفاده از سرعت صوت اندازه‌گیری کند. این مکمل عالی برای یک ساعت ورزشی بود و این در فروش آنها ثابت شد. در این زمان برند آلپینا در اوج خود بود، دوستداران ساعت در سراسر جهان این ساعت ها را خریداری می کردند و به عنوان یک معیار در کیفیت و دقت شناخته می شد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی Under Armour

ساعت آلپینا Diver 0 Seastrong

ساعت‌های آلپینا ساعت Diver خود را در سال ۱۹۶۹ با نام «۱۰ Seastrong» روانه بازار کردند و ساعت غواصی حرفه‌ای زمان خود بود. کالیبر خود سیم پیچی داشت و نگین های a17 داشت. ۱۰ Seastrong دارای دو تاج بود که یکی زمان رفع فشار را از طریق یک قاب چرخشی ۶۰ دقیقه تعیین می کرد و دیگری برای تنظیم زمان استفاده می شد. هر دو ساعت های برند آلپینا ، دارای مهر و موم های ضد آب بودند، اما عملکرد کرونوگراف در زیر آب کار نمی کرد زیرا این امر باعث می شد آب وارد کارکرد داخلی ساعت شود. برای خرید این ساعت ها، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود