تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,مرداد,۱۷

انواع حراج در ایبی

ای‌بِی نویسنده : تیم محتوا

در سایت eBay چهار نوع حراج برای لذت فروش شما وجود دارد. بیشتر اوقات شما حراج های سنتی را اجرا می کنید، اما حراج های دیگر نیز کاربردهای خاص خود را دارند. پس از مدتی که در eBay فروش داشتید، ممکن است متوجه شوید که یکی از انواع دیگر حراج ها با نیازهای شما مطابقت دارد. در اینجا، بیایید انواع حراج در ایبی را بررسی کنیم تا به طور کامل متوجه شوید که چه هستند و چه زمانی از آنها استفاده کنید.

حراج های سنتی

حراج های سنتی چیزی است که eBay را به شهرت رساند. شما می توانید یک حراج سنتی را برای ۱، ۳، ۵، ۷ یا ۱۰ روز اجرا کنید و زمانی که حراج بسته شد، بالاترین پیشنهاد دهنده برنده می شود. احتمالاً روی چند پیشنهاد پیشنهاد داده اید و حداقل تعدادی را برنده شده اید. شاید، شما نیز با اجرای برخی از کارهای خود درآمد کسب کرده باشید.

شما حراج را با یک پیشنهاد افتتاحیه آغاز می کنید و پیشنهاد دهندگان قیمت افتتاحیه شما را به یک سود سالم برای شما پیشنهاد می کنند.

انواع حراج در ایبی

بهترین پیشنهاد

اگر فهرستی از کالا در انواع حراج در ایبی و با قیمت ثابت دارید، می‌توانید دکمه‌ای را در زیر قیمت فروش خود درج کنید که خریداران را تشویق می‌کند تا به شما پیشنهادی برای کالای شما ارائه دهند. این احتمالا یکی از قدیمی ترین روش های فروش در سراسر جهان است.

بنابراین، اگر عاشق هیجان چانه‌زنی هستید، می‌توانید دکمه Make Offer را بدون هزینه اضافی در فهرست‌های خود قرار دهید. شخصی برای یکی از اقلام شما پیشنهاد می دهد، eBay  برای شما ایمیلی می فرستد و از شما می خواهد که پاسخ دهید تا نشان دهید که آیا قیمت پیشنهادی برای شما قابل قبول است یا خیر.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های زنانه آنه کلین

حراجی با دسترسی محدود

eBay اجازه نمی‌دهد اقلام خاصی در دسته‌های غیرمحدود فروخته شوند، بنابراین شما باید آنها را در دسته فقط بزرگسالان eBay فهرست کنید. eBay با در دسترس قرار دادن این منطقه تنها پس از موافقت کاربر با شرایط و ضوابط، یافتن یا اجتناب از این نوع موارد را برای کاربر آسان می کند.

در انواع حراج در ایبی اقلام در دسته فقط بزرگسالان از طریق جستجوی معمول عنوان eBay به طور آشکار قابل دسترسی نیستند، و همچنین در موارد فهرست شده جدید فهرست نشده اند. هرکسی که در حراجی‌های اقلام در دسته فقط بزرگسالان در eBay شرکت می‌کند، چه به عنوان یک پیشنهاد دهنده یا فروشنده، باید یک کارت اعتباری در پرونده eBay برای تأیید داشته باشد.

سعی نکنید حراج مخصوص بزرگسالان را در یک دسته بندی غیرمحدود قرار دهید. eBay در مورد این نقض خط‌مشی، چشم پوشی ندارد و ممکن است حراج شما را تغییر دهد یا به پایان برساند. eBay حتی ممکن است شما را از سایت خود تعلیق کند.

لیست های خصوصی

صفحه جستجوی پیشرفته eBay دارای منطقه ای است که می توانید در آن جستجوی پیشنهاد دهنده انجام دهید. فهرستی از مواردی را که در ۳۰ روز گذشته برای آنها پیشنهاد داده‌اید، بیابید. گاهی اوقات بهتر است همه چیز را ساکت نگه دارید. هیچ کس نیازی ندارد که بداند شما چقدر برای چیزی پرداخت می کنید. به عنوان یک فروشنده، شما می توانید (بدون هزینه اضافی) کالای خود را به عنوان خصوصی فهرست کنید.

حراج خصوصی در میان انواع حراج در ایبی، ابزار مفیدی برای فروشندگانی است که در حال فروش عمده به سایر فروشندگان هستند. حریم خصوصی پیشنهاد دهندگان را حفظ می کند و مشتریان نمی توانند جستجوی مناقصه انجام دهند تا دریابند که فروشندگان برای غارتی که قصد دارند در eBay دوباره بفروشند، چه چیزی را پرداخت می کنند.

اگرچه حراج خصوصی ابزار مفیدی است، اما ممکن است کاربر مبتدی را به چالش بکشاند. اگر پایگاه مشتری شما از کاربران باتجربه eBay است و کالایی را می فروشید که ممکن است از حراج مخفیانه سود ببرد، ممکن است بخواهید این گزینه را امتحان کنید.

انواع حراج در ایبی

نحوه فروش موفق در eBay

فروش در eBay سخت نیست، اما باید مطمئن شوید که برخی از مراحل کلیدی را در انواع حراج در ایبی دنبال می کنید. در زیر، همه چیزهایی را که برای فروش موفق باید بدانید ذکر کرده ایم:

یک حساب eBay راه اندازی کنید.

یک حساب تجاری یا شخصی ثبت کنید.

یک شناسه کاربری ایجاد نمایید.

یک روش پرداخت خودکار تنظیم کنید.

یک لیست برای فروش درBay  ایجاد نمایید.

محصول خود را شناسایی کنید.

بین فروش به سبک حراج و قیمت ثابت انتخاب کنید.

مدت زمان فهرست فروش خود را تنظیم کنید.

کالای خود را قیمت گذاری کنید.

گزینه های حمل و نقل را تنظیم نمایید.

فهرست eBay خود را مدیریت کنید.

یک مزیت فروشنده مثبت ایجاد کنید.

لیست های خود را تبلیغ کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوربین های عکاسی فوجی فیلم

فروش در ایبی

همچنین می توانید برای موفقیت بیشتر در انواع حراج در ایبی، محصولات خود را از یک مکان در بازارهای محبوب وب مانند اینستاگرام، آمازون، گوگل، eBay، Etsy و Walmart بفروشید. برای ایجاد حساب در ایبی و فروشی موفق، مراحل ذیل را دنبال کنید.

all types of auctions on ebay05

۱: یک حساب eBay راه اندازی کنید.

شما می توانید حساب eBay خود را تنها در چند مرحله راه اندازی کنید.

مرحله اول: برای یک حساب شخصی یا تجاری ثبت نام کنید. به عنوان مثال در Ebay ثبت نام نمایید. از ebay.com دیدن کرده و روی “ثبت نام” در سمت چپ بالای منو کلیک کنید تا یک حساب کاربری ایجاد نمایید.

این صفحه به طور پیش فرض برای ثبت یک حساب شخصی ثبت نام می کند که اگر قصد دارید گهگاهی مقدار کمی از اقلام را بفروشید، ایده آل است. با این حال، اگر قصد دارید به طور منظم مقادیر زیادی کالا در انواع حراج در ایبی بفروشید، یک حساب تجاری را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه :برند پوشاک  Calvin Klein

مرحله دوم : یک شناسه کاربری ایجاد کنید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک شناسه کاربری را انتخاب کنید. شناسه شما برای هر کاربری که لیست‌های شما را مشاهده می‌کند یا با شما تعامل دارد نمایش داده می‌شود، بنابراین یک نام شناسه کاربری حرفه‌ای انتخاب کنید که نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشد. به عنوان مثال، دو تا از فروشندگان برتر eBay، thrift.books و musicMagpie، به ترتیب کتاب و لوح فشرده می فروشند.

مرحله سوم: یک روش پرداخت خودکار تنظیم کنید.

پس از ایجاد شناسه کاربری، از شما خواسته می‌شود یک روش پرداخت خودکار ارائه دهید که می تواندPayPal، یک حساب جاری یا یک کارت اعتباری یا نقدی باشد. eBay از این روش پرداخت استفاده می‌کند تا هزینه‌های مربوط به فعالیت فروشنده‌تان، مانند بازپرداخت خریدار را از شما دریافت کند.

می توانید در انواع حراج در ایبی شرکت کرده و با قیمت مناسب کالاهای خود را بفروشید. در این خصوص، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود