تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مرداد,۲۸

انواع قاب های گوشی سامسونگ

نویسنده : تیم محتوا

امروزه بیشتر گوشی‌ های هوشمند دارای ساختارهای فلزی یا شیشه‌ای هستند، بنابراین ایمن نگه ‌داشتن آن‌ ها از آسیب، می‌تواند بسیار دشوار باشد. یک قاب یا کاور خوب، حتی اگر نمی‌خواهید طراحی زیبای گوشی را پنهان کنید، بسیار مفید است. انواع قاب گوشی سامسونگ ، مواردی را می تواند به آن اضافه کند که کاربری آن را افزایش دهد.

اگر به دنبال خرید یک قاب هستید، ممکن است کنجکاو باشید که به چه نوع قاب هایی در بازار موجود است یا به چه مارک های قاب گوشی باید اعتماد کنید. در این راهنمای خرید، بهترین تولیدکنندگان قاب گوشی سامسونگ آورده شده است.

انواع قاب گوشی سامسونگ

چه نوع قاب گوشی بخرم؟

یکی از اولین تصمیمات کلیدی که باید بگیرید نوع قاب گوشی است که می خواهید بخرید. در اینجا یک تفکیک سریع وجود دارد:

موارد نازک: این موارد برای سبکی و سادگی محافظت می کنند. آنها در انواع قاب گوشی سامسونگ حجم کمی به خود گوشی اضافه می کنند، اما محافظت در برابر سقوط محدود یا ویژگی های اضافی را ارائه می دهند.

قاب های هیبریدی: کیس ‌های هیبریدی موارد معمول هستند که در اکثر خرده‌ فروش‌ها مشاهده می‌کنید و تنوع طراحی در اینجا بسیار زیاد است.

قاب‌ های مقاوم: قاب‌های ضخیم و حجیم و ناهموار حداکثر محافظت را در برابر سقوط ارائه می‌کنند که اغلب با زیبایی‌ های طراحی ارائه می ‌شود. آنها همچنین اغلب شامل وسایل اضافی مانند پایه بوده و ضد آب هستند.

قاب‌های شفاف: قاب‌های شفاف و ساده به شما این امکان را می‌دهند که طراحی گوشی خود را به رخ بکشید و از آن در برابر سقوط محافظت کنید. فقط توجه داشته باشید که تمیز نگه داشتن آنها در انواع قاب گوشی سامسونگ ممکن است دشوار باشد.

پیشنهاد مطالعه :خرید دوچرخه های ثابت قابل حمل

کیف ‌های پول: کیف ‌های پول به شما امکان می‌دهند کارت‌ها، شناسه‌ها یا پول نقد را در حین محافظت از تلفن خود ذخیره کنید. به غیر از قاب‌ های نگهدارنده کارت، قاب‌ های فولیو نیز با روکشی برای محافظت از صفحه نمایش شما وجود دارد.

کیس های مغناطیسی: این موارد برای کار با لوازم جانبی مغناطیسی طراحی شده اند. گزینه های زیادی وجود ندارد. آنها می توانند برخی از امکانات جالب را ایجاد کنند.

کیف های شارژ: در حالی که برای استفاده روزمره بسیار حجیم هستند، کیف های دارای بسته باتری داخلی برای کمپینگ یا سفرهای طولانی عالی هستند. اغلب آنها دارای شارژ بی سیم معکوس برای سایر لوازم جانبی نیز هستند.

قاب‌ های ضدآب: در انواع قاب گوشی سامسونگ ، بیشتر گوشی‌ های برجسته و مارک معتبر، نوعی مقاومت در برابر آب را ارائه می‌دهند، اما هیچ‌ یک از آنها در برابر آب شور مقاومت نمی‌کنند. این موارد نسبتاً نادر و خاص برای پر کردن این برتری وجود دارد.

انواع قاب گوشی سامسونگ

خرید انواع قاب گوشی

برای اکثر افراد، موارد نازک و ترکیبی راه حلی مناسب است. آنها ترکیب خوبی از محافظت و سبک را ارائه می دهند، اغلب با قیمتی مناسب ارائه می شوند. به علاوه، طرح‌ها و رنگ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که مطمئناً می توانید یکی را پیدا که مناسب استایل شما باشد. با برخی از مارک ها، حتی می توانید قاب را با متن یا طرح های دیگر سفارشی کنید.

اگر می خواهید از امکانات بیشتری در قاب گوشی خود استفاده کنید، گزینه های بیشتری دارید. کیف پول‌ها و قاب‌های مغناطیسی راحتی استفاده در فعالیت های روزمره را ارائه می ‌دهند و گزینه‌های خاص مانند کیف شارژ می ‌توانند انتخابی عالی برای موقعیت‌ های خاص باشند.

انواع قاب گوشی سامسونگ معمولا از پلیمرهایی مانند پلی اورتان گرمانرم (TPU)، پلی کربنات (PC) و سیلیکون ساخته می شوند. متداول ترین ماده TPU است که تعادل ایده آل بین وزن، انعطاف پذیری و دوام را ارائه می دهد. پلاستیک‌های سفت‌تر معمولاً همراه با TPU برای افزودن ضربه‌گیرها و سایر عناصر محافظ به قاب استفاده می‌شوند.

این کیس ‌ها همچنین گزینه‌های طراحی زیادی را ارائه می ‌دهند، از جمله پوشش‌های شفاف و مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگی که می توانید آن ها را متناسب با علاقه مندی خود انتخاب کنید. این در حالی است که سیلیکون دارای خواص عالی برای قاب گوشی است و ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، دوام و روکش لاستیکی نرم را دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین ماساژورهای سر

جنس قاب گوشی سامسونگ

نسبت به TPU یا PC کمتر مستعد ترک خوردن است و معمولاً نازک‌تر و سبک‌تر هستند. انواع قاب گوشی سامسونگ همچنین گزینه های رنگی عالی ارائه می دهند، اگرچه تمیز کردن آنها به دلیل بافت لاستیکی بسیار دشوارتر است. TPU، PC، سیلیکون، پلاستیک‌های زیستی و مواد لوکس مانند چرم و چوب همگی در قاب‌های گوشی یافت می‌شوند.

چرم نیز گاهی اوقات در قاب های گوشی یافت می شود، اما معمولاً به عنوان بخشی از طراحی ترکیبی است. این بدان معناست که داخل کیس از نوع TPU است و قسمت بیرونی دارای لایه نازکی از چرم است. این قاب ها می توانند زیبا باشند و به مرور زمان پتینه ایجاد کنند، اما لایه نازک چرمی می تواند به راحتی آسیب ببیند. این را قبل از خرید انواع قاب گوشی سامسونگ در نظر داشته باشید.

در سال‌های اخیر، ما شاهد استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست مانند پلاستیک زیست تخریب‌پذیر و حتی چوب بوده‌ایم. اینها نسبت به پلیمرها مقاومت کمتری دارند و اغلب دوام زیادی ندارند. گفته می‌شود، اکثر مردم هر چند سال یک بار گوشی خود را ارتقاء می‌دهند و وقتی این کار را انجام می‌دهند، آن قاب پلاستیکی مستقیماً به زباله‌دان می‌رود.

بهترین برندهای قاب گوشی چیست؟

البته، در برخی مواقع، شما تحت الشعاع چیزی هستید که برندهای قاب گوشی برای فروش دارند. هر برند مجموعه ای از قاب های منحصر به فرد خود را دارد و به طور کلی طرح های یکسانی را برای گوشی های مختلف منتشر می کند. گفته می‌شود، گوشی‌های محبوبی مانند Samsung Galaxy S22 یا Apple iPhone 13 اغلب دارای طیف گسترده‌ تری از قاب ‌ها هستند.

انواع قاب گوشی سامسونگ

خرید از مارک اسپیگن

قاب های اسپیگن دارای طرفداران زیادی است. این شرکت طیف وسیعی از قاب‌ها، عمدتاً نازک یا ناهموار را برای طیف وسیعی از تلفن‌ها ارائه می‌کند. مهمتر از همه، همه آنها بسیار مقرون به صرفه هستند، به طور متوسط ​​بین ۸ تا ۲۰ دلار می باشد که به سادگی می توانید برای خرید انواع قاب گوشی سامسونگ از این برند اقدام کنید.

ساده‌ترین کیس اسپیگن، Rugged Armor است که نازک و سبک است اما محافظت روزمره در برابر سقوط را ارائه می‌کند. عناصر فیبر کربنی در قسمت پشتی عالی به نظر می رسند و لبه های برآمده اطراف نمایشگر از آسیب دیدن صفحه نمایش جلوگیری می کند.

پیشنهاد مطالعه :بهترین کوله پشتی کودکان

این شرکت بسیاری از موارد دیگر را نیز ارائه می دهد، البته از مدل های بسیار نازک Thin Fit و Air Armor گرفته تا مدل های شفاف مانند Liquid Crystal و Ultra Hybrid را به بازار عرضه کرده است. حتی یک قاب فوق‌العاده به نام Tough Armor وجود دارد که دارای یک پایه داخلی است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود