تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,شهریور,۳۱

خرید AirBar

نویسنده : تیم محتوا

خرید AirBar

شاید برای بسیاری از افراد، از این که روی لپ تاپ خود صفحه نمایش به صورت لمسی داشته باشند، مهم و جذاب باشد. این تکنولوژی امروزه در برخی از برندها مانند مایکروسافت ایجاد شده است. اما برای کسانی که رایانه ای با این امکانات ندارند، خرید AirBar می تواند همان قابلیت را برایشان ایجاد نماید.

با به کارگیری AirBar خواهید توانست با استفاده از دو آهن ربایی که در قسمت پایینی صفحه نمایش لپ تاپ وجود دارد، ایربار خود را روی آن ها قرار داده و آن را با کابل USB به سیستم خود متصل کرده و صفحه نمایش لمسی خود را ایجاد نمایید.

سازگاری با ویندوزهای ۸ & 10

AirBar به گونه ای طراحی شده است که بتواند با ویندوزهای هشت و ده ، سازگار بوده و کار نماید به طوری که نیازی به انجام مراحل نصب نبوده و درایورها اتوماتیک نصب خواهند شد. همچنین برای لمس کردن صفحه نمایش، نیازی به ابزار خاصی نیست می توانید با انگشت دست حتی با دستکش، قلم و … از آن بهره گیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

با خرید AirBar به قابلیت های بیشتری دست خواهید یافت. این امکان وجود دارد که با لمس نمودن صفحه با دو انگشت، زوم کرده و یا اسکرول نمایید. این بسیار جالب است که با قابلیت های AirBar می توانید یک لپ تاپ معمولی را به نوع لمسی تبدیل نموده و کلیه عملیات ها را مانند دراگ صفحه یا وب گردی در صفحه انجام دهید. همچنین از این دستگاه می توانید در لپ تاپ های اپل نیز استفاده نمایید.

نصب در MacBook Air

لازم به ذکر است که ایربار ۱۳.۳ اینچی می تواند روی MacBook Air با صفحه نمایش مورب ۱۳.۳ اینچ سازگاری ایجاد نماید و دیگر نوت بوک های مک را نمی پذیرد. وجود وِیژگی پلاگین و لمسی بودن این دستگاه باعث خواهید توانست به سادگی از MacBook Air استفاده نمایید.

خرید AirBar

ویژگی های AirBar

سخت افزار و سیستم عامل ایربار : مک و ویندوز ۱۰

وزن دستگاه : پنجاه گرم

ابعاد : ۱۳.۳ تا ۱۵.۶ اینچ

رنگ : نقره ای –  مشکی – سفید

توضیح این که جهت دسترسی داشتن به برنامه ها، کافیست روی صفحه نمایش لپ تاپ ضربه ای بزنید. همچنین به کمک لینک ها در صفحات وب وارد شده و با زوم روی نقشه در آن حرکت کرده و یا وسعت دید خود را کوچک یا بزرگ نمایید.

 سنسور ایربار

سنسورهای AirBar دو خط عمودی دارند که بایستی در راستای لبه های سمت راست و چپ صفحه نمایش، قرار داده شوند. برچسب های مغناطیسی نیز روی این سنسورهای ایربار واقع شده اند. اسن سنسورها را به خوبی و مطابق با دستورالعمل آن ها نصب کنید. لازم است که لبه های صفحه با این سنسورها در ترازبندی مناسبی بوده و در سطح مناسبی با برچسب های مغناطیسی واقع شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

این را نیز لازم است بدانید که در زمان بستن نوت بوک خود، باید آهن رباها را از لپ تاپ جدا نمایید و آن را از پریز برق خارج کنید. هنگام خرید AirBar ، در نظر داشته باید که این دستگاه با ویندوز ۱۰ سازگاری بیشتری داشته و می تواند با تمامی نوت بوک هایی که دارای صفحه نمایشی به ابعاد ۱۳.۳ ، ۱۴ یا ۱۵.۶ اینچ باشند، کار نماید. بنابر این هنگام خرید به خوبی دقت نمایید که مدل مناسبی را متناسب با صفحه نمایش نوت بوکتان خرید کرده اید.

طراحی AirBar و سنسور آن به گونه ای طراحی شده است که بتواند روی صفحه نمایش و روی یک سطح کاملا صاف که دارای طول ۲۲ میلی متر باشد، نشسته و نصب گردد. بنابر این زمانی که می خواهید AirBar را نصب نمایید، ابتدا آهن رباها را در جای خود قرار داده و کاملا فشار دهید. سپس تا حدود ده ثانیه در این حالت باقی بمانید تا مطمئن شوید که آن ها به خوبی در قسمت پایینی لپ تاپ قرار گرفته و مستحکم شده اند.

خرید AirBar

قابلیت های فوق العاده AirBar

دستگاه AirBar با قابلیت ایجاد صفحه نمایش لمسی، امروزه توانسته است با هزینه ای کمتر، کارآیی بالایی را برای بسیاری از کاربران ایجاد نماید. این دستگاه کاربردی که با ویندوز ۱۰ به خوبی کار می کند، دارای وزن بسیار کمی بوده و کیفیتی بسیار بالا دارد.

در این دستگاه یک بخش نوری نامرئی ایجاد شده است که از صفحه نمایش در لپ تاپ ایجاد و انتشار می یابد. همین امر باعث می شود که هنگام لمس صفحه، انگشت را حس نموده و دستورالعمل ها را اجرایی  می کند. نصب بسیار آسان ایربار با کمک اتصال مغناطیسی و متصل شدن به پورت USB ، آن را به دستگاهی کاربر پسند تبدیل نموده است.

پس از خرید AirBar و اتصال آن ، می توانید به سادگی روی صفحه نمایش، ضربه زده و بزرگ نمایی کنید. شما خواهید توانست موسیقی، فایل های تصویری و صوتی و… را با استفاده از صفحه لمسی جابجا کرده و در وب به جستجو بپردازید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

می توانید متن های پی دی اف و ورد خود را برجسته کرده و در عکس ها و نقشه های خود چرخش ایجاد نموده یا بزرگ نمایی کنید. این را نیز به خاطر داشته باشید که برای استفاده از AirBar احتیاجی به دانلود هیچ نرم افزار یا درایوی نخواهید داشت.

با کمک Air Bar خواهید توانست به آسانی برنامه های خود را روی دسکتاپ نصب نموده و مطابق با ویندوز۱۰ از آن ها استفاده نمایید. با خرید AirBar می توانید لپ تاپ خود را ارتقاء داده و آن را جذاب تر و کارآمد تر نمایید.  برای خرید AirBar می توانید به سایت زاکولا مراجعه کرده و از کارشناسان زاکولا اطلاعات کامل تری را دریافت کرده و مشاوره دریافت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امین شیخ زاده گفت:

    سلام برای خرید باید به کجا باید درخواست بدم؟

    1. سلام آقای امین شیخ زاده گرامی ، جهت سفارش از منوی ، روی دریافت پیش فاکتور کلیک کنید. لینک محصولات مد نظرتان برای ما ارسال کنید. پیش فاکتور رایگان صادر می شود. در صورتی که مقرون به صرفه بود نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمائید. کالا از خارج خریداری و در ایران به شما تحویل داده می شود. باتشکر

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود