هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن Kindle بدانید

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کتابخوان الکترونیکی Kindle شما تنها راه برای خواندن کتابهای الکترونیکی نیست. اگر Kindle خود را در خانه فراموش کردید، نگران نباشید – می‌توانید تمام مطالب مشابه را در برنامه Kindle برای دستگاه iPhone یا Android، iPad یا قرص Fire و حتی رایانه شخصی یا Mac خود بخوانید.

در واقع، آمازون تقریباً برای هر دستگاهی که دارید، اپلیکیشن‌های Kindle را ارائه می‌کند. به این معنی که برای خواندن رمانی که در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز دیده‌اید، حتی نیازی به داشتن کیندل ندارید. اما چگونه به کتاب‌های موجود در کتابخانه کیندل خود دسترسی پیدا کنید.

می توانید در اینجا نحوه قرار دادن کتاب‌های خود در کیندل و یافتن آنها را بررسی کنید. اما آیا می خواهید برنامه Kindle را امتحان کنید؟ در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید تا از آن بیشترین بهره را ببرید آورده شده است. اما چگونه اپلیکیشن کیندل را روی دستگاه مورد علاقه خود نصب کنیم؟

برنامه  Fire Max 11

برنامه رایگان Kindle را می توان از فروشگاه App Apple، Google Play Store یا فروشگاه Samsung Galaxy بارگیری کرد و از قبل روی تبلت Fire شما نصب شده است. برای شروع نیازی به انجام کارهای زیادی ندارید. کافی است به صفحه دانلود آمازون در دستگاه خود بروید و پیوند مربوطه را برای دانلود برنامه Kindle انتخاب کنید. روی پیوند مناسب کلیک یا ضربه بزنید و برنامه را نصب کنید.

پس از نصب برنامه، آن را باز کنید و با جزئیات حساب آمازون خود که ممکن است قبلاً برای خرید چیزهایی در Amazon.com ایجاد کرده اید، وارد شوید یا به سادگی یک حساب جدید ایجاد کنید. کل کتابخانه Kindle شما باید به طور خودکار در تب Library برنامه ظاهر شود. فقط روی یک کتاب ضربه بزنید تا آن را در دستگاه خود بارگیری کنید و شروع به خواندن کنید.

هر آنچه باید در مورد اپلیکیشن Kindle بدانید

کتابخوان الکترونیکی Kindle.

راهنمای خرید Kindle پیدا کنید که کدام کتابخوان الکترونیکی برای شما مناسب است. برنامه Kindle for iPad اکنون از طریق Apple Appstore در Apple Vision Pro در دسترس است. در محیط های همه جانبه جدید، مشتریان اکنون می توانند کتاب مورد علاقه خود را در بالای کوه، در پارک ملی جاشوا تری یا حتی روی ماه بخوانند، در حالی که به سادگی از طریق ردیابی چشم + نیشگون گرفتن یا لمس مجازی ورق می زنند.

 

دانلود کتاب در اپلیکیشن کیندل

آیا می خواهید عناوین جدیدی را به برنامه Kindle خود اضافه کنید؟ به سادگی از فروشگاه Kindle در یک مرورگر وب بازدید کنید و کتاب خود را خریداری کنید. پس از خرید، کتاب شما به طور خودکار در برنامه نمایش داده می شود.

پیمایش برنامه  Kindle

برنامه Kindle بسیار شبیه به کتابخوان الکترونیکی Kindle است، بنابراین اگر یکی از آن‌ها را دارید، در اینجا احساس راحتی می‌کنید. با این حال، حتی اگر Kindle ندارید، دسترسی به برنامه آسان است. برگه Home در پایین صفحه شما را به صفحه اصلی Kindle می‌برد، جایی که بخش From Your Library را پیدا می‌کنید.

اینها کتاب‌هایی هستند که قبلاً مالک آن بودید. بقیه صفحه پر از توصیه های کتاب است که می توانید مرور کنید، نمونه ها را دانلود کنید و حتی در وب سایت آمازون به لیست خرید خود بیافزایید. بنر بالای صفحه را از دست ندهید که به شما امکان دسترسی سریع به کتاب ها بر اساس دسته و ژانر را می دهد.

با کلیک کردن روی جلد کتاب در پایین صفحه در صفحه اصلی یا کتابخانه، می‌توانید به کتابی که در حال خواندن آن هستید بازگردید. برگه More جایی است که می‌توانید تعدادی از ویژگی‌های اضافی مانند Reading Insights – آماری در مورد سابقه مطالعه‌تان و همچنین فهرست خواسته‌هایتان، کنترل‌های اشتراک‌گذاری کتاب خانگی، تنظیمات و موارد دیگر را پیدا کنید.

سفارشی کردن برنامه Kindle خود

درست مانند یک کتابخوان الکترونیکی Kindle، می توانید تجربه خواندن را در برنامه Kindle تغییر دهید. برای مثال، هنگامی که در حال خواندن کتاب هستید، روی بالای صفحه ضربه بزنید تا کنترل‌های صفحه را ببینید. در اینجا می‌توانید برای بازگشت به صفحه اصلی، روی فلش سمت چپ ضربه بزنید یا روی کنترل‌های فصل (که شبیه یک طرح کلی سه خطی است) ضربه بزنید تا به سرعت روی یک فصل خاص بزرگ‌نمایی کنید.

اما بهترین کنترل در این منو دکمه فونت است. روی نماد Aa ضربه بزنید تا سبک فونت و اندازه متن، رنگ صفحه و میزان فشرده سازی متن در صفحه را تغییر دهید. همچنین می توانید انتخاب کنید که متن به عنوان یک صفحه طولانی در برگه Layout پیمایش شود. برخی از افراد این گزینه را ترجیح می دهند که باعث می شود متن به جای اینکه در صفحات جداگانه کتاب مانند، مانند یک صفحه وب ظاهر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از جدیدترین فناوریهای آمازون و کیندل، با زاکولا همراه شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]