تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,دی,۱۵

خرید بهترین کیف های لپتاپ از آمازون

نویسنده : تیم محتوا

بهترین کیف‌ های لپ ‌تاپ، حمل لپتاپ و وسایل شخصی را در حین رفت‌وآمد، چه در حال سفر به محل کار یا مدرسه، کاملا راحت می‌ کنند. کیف‌های لپ‌تاپ برای سفر مناسب و راحت هستند، اما به اندازه کافی جادار خواهند بود تا همه وسایل و وسایل ضروری قابل حمل شما را در خود جای دهند. آنها همچنین بدون به خطر انداختن شیک شیک بودن، کاربردی هستند. در اینجا لیستی از بهترین کیف های لپ تاپ را گردآوری کرده ایم که نیازهای روزانه و خواسته های شما را برآورده می کند. شما می توانید آن ها را با تخفیف های عالی از آمازون خریداری کنید.

بهترین کیف لپ تاپ ۲۰۲۲

Peak Design Everyday Messenger

کیف Peak Design  یکی از بهترین محصولات موجود در بازار امروز است. بسته مغناطیسی MagLatch آن مانند جادو عمل می کند و اطمینان می دهد که کیف شما ایمن است، اما باز کردن آن آسان خواهد بود. همچنین، تقسیم‌کننده‌های انعطاف‌پذیر قابل تنظیم آن، به شما امکان می‌دهند فضای ذخیره‌سازی خود را طوری پیکربندی کنید که کاملاً ترجیحات شخصی را برآورده کند.

به لطف آن یک بند شانه ای قابل تنظیم راحت، بند های اضافی برای کمک به تعادل بارهای سنگین و یک جیب لپ تاپ پددار که برای همه به جز بزرگترین لپ تاپ های ۱۵ اینچی مناسب است، اضافه شده است. بنابراین، یکی از بهترین کیف هایی لپ تاپ است که می توانید از آمازون خرید کنید.

بهترین کیف های لپ تاپ

کیف‌های لپ‌تاپ  پاپ کویز

با قیمت کمتر از ۵۰ دلار، پاپ کویز مظهر شیک بودن با قیمت ارزان است. محفظه اصلی جذاب کیف، دارای یک جیب لپ‌تاپ با روکش پشمی است که می‌تواند سیستم‌هایی تا ۱۵ اینچ را در خود جای دهد. طراحی همه‌کاره آن با کیفیت ساخت بادوام و همچنین چندین جیب ذخیره‌سازی و سازمان‌دهنده که دسترسی به دستگاه‌ها را در حال حرکت بدون ایراد می‌کند، برجسته شده است. از آنجایی که این کوله پشتی در بیش از ۴۴ رنگ مختلف موجود است، برای یافتن مورد علاقه خود سختی نخواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای کاپشن کودکانه

 کوله پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version

Swissgear 1900 در لیست بهترین کیف های لپ تاپ قرار گرفت زیرا یک کیف TSA مناسب است که می توانید به راحتی زیر صندلی هواپیما قرار بگیرد. همچنین می تواند بدون هیچ مشکلی تبلت ۱۳ اینچی شما را در خود قرار دهد.

Swissgear 1900 همچنین یکی از بهترین کیف ها، به دلیل کیفیت بالا و طراحی پلی استر خشن است. این بهترین کیف لپ تاپ برای سازماندهی وسایل شخصی شما، اعم از خودکار، پوشه، کتاب و موارد دیگر، عالی است. کیف لپ‌تاپ نیز با بند‌های شانه‌ای ارگونومیک و دارای پد مجهز به پنل پشتی جریان هوا برای تنفس در تمام طول روز کاملاً راحت است.

دسته نیز محکم و بادوام است، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن آن در طول رفت و آمد یا مسافرت باشید. همچنین یک جیب بطری آب در کنار برای سهولت در برداشتن و رفتن سریع وجود دارد.

Spire Timbuk2

لپ‌تاپ‌ها سرمایه‌گذاری‌های بزرگی هستند، به همین دلیل است که هرگز نمی‌خواهید آن‌ها را در شرایط سخت محیطی مانند باران یا برف حمل کنید. با TimBuk2 Spire، بهترین کیف های لپ تاپ و یک کیسه برزنتی مدرن دریافت است که دارای یک رول ضد آب است تا از نشت آب به درون کیف جلوگیری کردن و مانع آسیب رسیدن به وسایل شخصی درون آن خواهد شد.

در دو رنگ روشن موجود است، برای جا دادن یک لپ تاپ مک بوک ۱۵.۶ اینچی طراحی شده است و دارای یک جیب جداگانه برای iPad، همراه با جیب های کاربردی جهت دیگر لوازم الکترونیکی خواهد بود.

بهترین کیف های لپ تاپ

 کیف قابل تبدیل Solo Duane

Duane Convertible ممکن است شبیه یک کیف معمولی به نظر برسد، اما اسرار آن زمانی که آن را به پهلو بچرخانید، فاش می شود. کریر هیبریدی سولو به‌طور یکپارچه به کوله پشتی تبدیل می‌شود که بازوهای شما خسته می‌شوند و می‌توانند برای مانور بهتر یا زمانی که در محیطی رسمی‌تر هستید، به کیف دستی برگردند.

اگر MacBook Pro 15.6 اینچی یا Dell XPS 15 دارید، می‌توانید آن‌ها را در محفظه بالشتکی کیف قرار دهید، در حالی که تعداد انگشت شماری از محصولات فناوری دیگر را می‌توان در یک جیب بزرگ جلویی مرتب کرد. این که یکی از بهترین کیف های لپ تاپ است، حتی یک جفت جیب با دسترسی سریع برای گوشی، کلید و کیف پول شما وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیبوردهای مکانیکی از آمازون

 کوله پشتی ضد سرقت Mancro

هر کوله پشتی طراحی شده با ویژگی های امنیتی مانند قفل زیپی ترکیبی ارزش نگاه کردن را دارد، به خصوص برای مسافرانی که با وسایل گران قیمت سفر می کنند. کوله پشتی ضد سرقت Mancro بهترین کار را برای ایمن کردن کالاهای شما انجام می دهد، همراه با یک قفل کوچک که کار کردن با آن ساده است و به راحتی از سوراخ های زیپ می لغزد.

محفظه اصلی می‌تواند هر لپ‌تاپ ۱۵ اینچی و تبلت‌های بزرگ را به‌طور همزمان ذخیره کند، در حالی که محفظه‌های کوچک متعدد کیف، اقلام EDC را مرتب و ایمن نگه می‌دارد. با این حال، قانع‌کننده‌ترین ویژگی آن به عنوان بهترین کیف های لپ تاپ ، درگاه شارژ USB داخلی است که می‌توان از آن برای شارژ کردن دستگاه‌های قابل حمل در زمانی که شارژر Anker شما گزینه‌ای نیست، استفاده کرد.

 کوله پشتی لپ تاپ حرفه ای باریک eBags

این کیف مناسب برای کسب و کار دارای جیب لپ تاپ ۱۷ اینچی، گاراژ آداپتور برق متناوب ضد خوردگی و یک جیب زیپ دار عمودی در جلو است. طراحی با پوشش تفلون همچنین آب را به طور موثر دفع می کند تا از بیرون محافظت کند و از آنچه در داخل است مراقبت نماید. با قیمت ۱۲۰ دلار، ممکن است گران به نظر برسد، اما هنوز هم در ازای پول، یک تن کوله پشتی دریافت می کنید.

بهترین کیف های لپ تاپ

 کیف حمل کیف شانه AmazonBasics

اگر می‌خواهید کیفی متفاوت داشته باشید، این بهترین کیف های لپ تاپ برای شماست. کیف شانه ای باریک و جمع و جور آمازون به شما این امکان را می دهد که هر لپ تاپ را به طور مجزا بر روی شانه یا دسته حمل کنید.

پیشنهاد مطالعه :خرید لوازم بازی سگ

 کوله پشتی لپ تاپ Volher برای تجارت و مسافرت

کوله پشتی لپ تاپ Volher یکی از بهترین کیف های لپ تاپ موجود در بازار است. یکی از بزرگترین نقاط فروش این کیف، شارژر USB داخلی آن است که در بیرون یافت می شود. یک شارژر USB داخلی نیز در داخل تعبیه شده است. این برای مسافران و مسافران بسیار عالی است زیرا اکنون آنها می توانند به راحتی دستگاه های خود را هنگام پیاده روی شارژ کنند.

این کوله پشتی لپ تاپ Volher ضد آب است و جنس آن از پارچه پلی استر بادوام ساخته شده است که استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. دلیل دیگری که باعث شد این لپ تاپ در صفحه بهترین کیف های لپ تاپ قرار بگیرد، طراحی شیک آن است. این بسیار مدرن و تمیز به نظر می رسد، اما هنوز هم زیبایی مد روز و جذابی دارد.

این پشتی لپ تاپ Volher می تواند هر لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی را در محفظه لپ تاپ جادار و جادار خود نگه دارد. جیب های توری در کناره برای بطری آب و چتر وجود دارد تا وسایل شما را مرتب و راحت نگه دارید. برای خرید بهترین کیف های لپ تاپ از آمازون، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود