خرید لوازم جانبی PS5

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بهترین لوازم جانبی PS5 تنظیمات PS5 شما را برجسته می کند و تجربه بازی شما را لذت بخش می کند. افزودن لوازم جانبی در PS5 باعث می‌شود که بازی همه‌جانبه‌تر شود، ظاهر تنظیمات PS5 شما واضح تر شده و همه چیز کمی قابل کنترل‌تر، منظم‌تر و یکنواخت‌تر شود.

بهترین لوازم جانبی PS5

بهترین لوازم جانبی پی اس فایو

اکنون زمان بسیار خوبی است که به دنبال خرید آن قطعات اضافی باشید: آنها هدایای عالی برای دوستان و خانواده می‌سازند، اما هر چیزی که به دنبال آن هستید، خواه یک شارژر PS5 DualSense یا یکی از بهترین هدست‌های PS5 باشد، در اینجا، طیفی از بهترین لوازم جانبی PS5 را تشکیل می‌دهند که به شما کمک می‌کنند تا بیشترین استفاده را از دستگاه جدید خود ببرید.

لوازم جانبی PS5 اکثراً متعلق به خود سونی هستند، اما تعداد خوبی از شارژرهای DualSense نیز وجود دارد که جایگزین خوبی برای شارژر می باشند. البته، در حال حاضر فقط خرید یک PS5 به اندازه کافی سخت است، اما اگر موفق شده اید برای خود یک PS5 تهیه کنید ، اینها بهترین لوازم جانبی PS5 هستند که می توانید به لیست خود اضافه کنید.

با در نظر گرتن این موضوع، با ظاهر شدن آیتم‌ها و محصولات جدید، به‌طور مداوم این راهنما را به‌روزرسانی می‌کنیم – تیم

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد خانگی

لوازم جانبی DualSense 

DualSense  یکی از لوازم جانبی PS5 است که با کنسول ارائه می شود، اما همچنین یکی از لوازم جانبی است که اکثر ما بدون شک بیش از یک بار آن را خریداری خواهیم کرد. با  DualSense، بازی‌ها زمانی که ویژگی‌هایی مانند بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی ​​پذیرفته شده و در مکانیزم بازی‌ها گنجانده می‌شوند، مورد توجه واقع می‌شوند. بدین ترتیب می توانید در حالی که در خیابان ها رانندگی می کنید، بافت های شن را در انگشتان خود احساس کنید و همچنین تنش را در رشته های کمان خود در حالی که یک تیر را عقب می کشید، همه چیز را می توانید احساس کنید.

البته، با این ویژگی‌های جدید هیجان‌انگیز، احتمالاً یک کنترلر گران‌تر PS5 عرضه می‌شود. قیمت DualSense کمی بیشتر از DualShock PS4 است، اما نه چندان زیاد. اکنون که دو رنگ دیگر Midnight Black و Cosmic Red – به محصولا پیوسته‌اند، انتخاب‌های بیشتری برای برای اینکار و تزریق رنگ به چیدمان شما وجود دارد.

بهترین لوازم جانبی PS5

Sony PlayStation 5 DualSense Wireless

صدای سه بعدی یکی از نکات کلیدی سخنرانی Mark Cerny’s Road to PS5 از ماه مارس بود و هدست PS5 Pulse 3D  که به عنوان بهترین لوازم جانبی PS5 مطرح است، مطمئنا بهترین راه برای تجربه فناوری جدید است. با دو میکروفون حذف کننده نویز، می‌توانید در بازی‌های چندنفره، ارتباط شفاف بین خود و تیمتان را انتظار داشته باشید و تمرکز بر تسهیل صدای سه‌بعدی باید بازی‌ها را فوق‌العاده فراگیر کند.

ما هدست رسمی پلاتینیوم را یکی از بهترین هدست ‌های PS4 قرار دادیم، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که هدست Pulse 3D  گزینه برتر دیگری باشد و احتمالاً هنگامی که آن را در بهترین PS5 آزمایش کردیم، رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ورزشی ونس Vans

ایستگاه شارژ DualSense

دیگر نیازی به جستجو در برندهای مختلف، برای یافتن کابل میکرو USB که هنوز کار می کند نیست. ایستگاه شارژ DualSense  یک افزودنی شیک و راحت در بهترین لوازم جانبی PS5 است که همان زیبایی دو رنگ آینده نگرانه PS5 را دارد. شما می توانید دو کنترلر PS5 را به طور همزمان بدون نیاز به اتصال آنها به سخت افزار مانند زالوها شارژ کنید و همچنین شکل آن مانند یک PS5 کوچک است.

کنترل رسانه ای PS5

کنترل رسانه ای PS5 کاملاً کاربردی و شیک است. طراحی منحنی و دو رنگ آن زیبا و آینده‌نگر است و طرح دکمه‌های نامرتب برای پیمایش آسان به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه برای بسیاری از افراد، PS5 دستگاه اصلی آنها برای پخش فیلم و تلویزیون به پایان می رسد، کنترل از راه دور رسانه ای وسیله جانبی مفیدی است که باتری کنترلر PS5 شما را مصرف نمی کند، در حالی که با Netflix در حال اجرا در تلفن خود هستید. پس زمینه. به علاوه، ریموت‌های رسمی معمولاً برخی از لوازم جانبی کنسول مقرون به صرفه‌تر هستند.

بهترین لوازم جانبی PS5

دوربین سونی PS5 HD

با گام برداشتن استریم در سال ۲۰۲۰، دوربین رسمی PS5 HD احتمالاً تقاضای بالایی خواهد داشت. این که بهترین لوازم جانبی PS5 است،  به شما امکان می دهد تا به طور یکپارچه خود را به گیم پلی و استریم ها اضافه کنید و طراحی روان و دو تکه آن نسبت به دوربین نسبتاً ابتدایی PS4 بهبود یافته است .

داک شارژ Fosmon PS5 DualSense

آنچه واقعاً داک شارژ Fosmon PS5 DualSense را در میان سایر پایه‌هایی که امیدوارند خانه‌ای در واحد تلویزیون شما پیدا کنند متمایز می‌کند، کانکتورهای درشتی است که حتی در حین بازی به کنترلر DualSense شما متصل می‌شوند.  Fosmon  آن را کانکتور TYPE-C خود می نامد و اگرچه نسبت به برخی از راه حل های شارژ قوی تر به نظر می رسد، تصمیم کمی گیج کننده است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدست ریزر در سال ۲۰۲۲

چرا فقط به سبک اسلاتی که سونی و هر تولیدکننده دیگری به دنبال آن بودند، نروید؟ DualSense یک کنترلر با دقت طراحی شده است و چیزی که به آن نیاز ندارد یک افزونه پلاستیکی عجیب است که به زیرش بسته شده است. با این حال، اگر این انتخاب وحشیانه شما را به وجد آورد، یک داک خواهید یافت که از هر نظر همان طور که می خواهید عمل می کند.

دو کنترلر را به طور همزمان در کمتر از سه ساعت شارژ کرده و LED هایی برای سیگنال دادن به شما وجود دارد. این داک دارای یک کابل USB-USB C 1 متری کوتاه اما قابل سرویس است و با خوشحالی به پشت کنسول وصل شده است. طراحی کاملاً سفید و لبه‌های گرد است، مکملی مناسب ، به عنوان بهترین لوازم جانبیPS5  شما می باشد. می توانید برای خرید این محصول، از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]