تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,تیر,۲۷

۷ مزیت کمتر شناخته شده که با کار برای آمازون همراه است.

نویسنده : تیم محتوا

از تخفیف های انحصاری گرفته تا مزایای سرطان تخصصی، در اینجا برخی از مزایای منحصر به فرد وجود دارد که ممکن است ندانید آمازون به کارکنان خود ارائه می دهد. وقتی فکر می کنید “مزایای کارمند”، مراقبت های بهداشتی و موارد مشابه، احتمالاً به ذهن شما خطور می کند.

علاوه بر ارائه این مزایا در روز اول استخدام، آمازون مجموعه کاملی از مزایای دیگر را برای رفع نیازهای کارکنان ارائه می دهد. کارمندان همچنین می توانند از طیف گسترده ای از مزایای منحصر به فرد آمازون، هم در دفتر و هم در خانه استفاده کنند.

در اینجا یک معرفی از برخی از مزایای کمتر شناخته شده کارمندان ما آمده است، که در دسترس همه اعضای واجد شرایط نیروی کار ما است. از جمله کارمندان خط مقدم در شبکه مرکز تحقق ما.

 درمان و پیشگیری درد رایگان

گاهی اوقات زندگی می تواند به معنای واقعی کلمه یک درد در گردن باشد. در نتیجه، ما با Hinge Health همکاری کرده ایم تا منابع مجازی مدیریت درد را به همه کارمندان خود ارائه دهیم. کارمندان آمازون که در طرح Aetna ثبت نام کرده اند می توانند به برنامه درمان درد Hinge Health دسترسی داشته باشند و همه کارکنان آمازون و اعضای خانواده بالای ۱۸ سال می توانند از برنامه پیشگیری از درد Hinge Health صرف نظر از واجد شرایط بودن مزایا یا ثبت نام استفاده کنند. این مزیت رایگان است.

تخفیف انحصاری کارکنان

کارکنان ما دسترسی انحصاری به پورتال آنلاین، Amazon Extras دارند که مملو از معاملات و تخفیف است. در حال حاضر نزدیک به ۳۰۰۰ معامله از جمله تخفیف در بیمه خودرو، برنامه های تلفن، سفر و سرگرمی برای کارمندان آمازون وجود دارد.

حتی معاملاتی برای کمک به کارمندان در زمینه مالکیت خانه وجود دارد: در سال ۲۰۲۲، بیش از ۳۰۰۰۰ کارمند آمازون از تخفیف در نرخ بهره وام مسکن، کارمزد و هزینه های بسته شدن طیف گسترده ای از ارائه دهندگان وام مسکن از طریق Amazon Extras برخوردار شدند.

کارمندان همچنین کد تخفیف کارمندی را برای استفاده در Amazon.com برای اقلامی که توسط آمازون ارسال و فروخته می‌شوند، دریافت می‌کنند.

 

حمایت از کارمندان مهاجر بر اساس پناهندگان و بشردوستانه

آمازون از پناهندگان از سراسر جهان استقبال می کند و برنامه هایی برای کمک به تسهیل انتقال آنها به سرزمین جدیدشان در نظر گرفته است. Welcome Door یک برنامه مزایای آمازون است که منابع و پشتیبانی را برای کارمندان مهاجر و پناهجویان مبتنی بر امور بشردوستانه، از جمله کمک شهروندی و حمایت قانونی رایگان ارائه می دهد.

شرکت کنندگان Welcome Door همچنین واجد شرایط بازپرداخت هزینه های تمدید سند مجوز استخدام (EAD) هستند که به طور متوسط هر سال حدود ۵۰۰ دلار هزینه دارد. در سال ۲۰۲۲، کارمندان بیش از ۱ میلیون دلار در هزینه های اسناد از طریق این برنامه صرفه جویی کردند.

7 مزیت کمتر شناخته شده که با کار برای آمازون همراه است.

مزایای سرطان تخصصی

آمازون برای کمک به کارمندان خود (و اعضای خانواده‌شان) که به سرطان مبتلا شده‌اند، تیمی دارد که صرفاً به کمک به هدایت کار، مراقبت، مزایا و منابع در میان تشخیص، درمان و بهبودی سرطان اختصاص دارد. برنامه حمایت از سرطان آمازون، منابع، آموزش و پشتیبانی (CARES) پشتیبانی مستقیم و یک به یک را برای کارمندان – از جمله کارمندان ساعتی – و اعضای خانواده کارمندانی که به سرطان مبتلا شده اند، ارائه می دهد.

برنامه CARES در حال حاضر در ۲۳ کشور در دسترس است و تا سال ۲۰۲۴ در سطح جهانی گسترش خواهد یافت.

 مرخصی استحقاقی خانواده و برنامه “Ramp Back”.

پس از یک سال کار کامل، آمازون حداکثر ۲۰ هفته مرخصی با حقوق کامل برای والدینی که متولد می شوند، ارائه می دهد، از جمله چهار هفته قبل از تولد نوزاد. ما همچنین حداکثر شش هفته مرخصی با حقوق کامل را به والدین حامی و والدین خوانده ارائه می دهیم.

برنامه اشتراک مرخصی ما به کارمندان این امکان را می دهد که شش هفته مرخصی والدین با حقوق را به همسر یا شریکی که شغلشان مرخصی استحقاقی ارائه نمی دهد، بدهند. و، برنامه Ramp Back ما به والدین هشت هفته متوالی انعطاف پذیری و ساعات کاری جزئی پس از تولد یا به فرزندخواندگی کودک ارائه می دهد، زیرا آنها به عنوان والدین جدید برنامه کاری خود را تنظیم می کنند.

 دسترسی به پول نقد به دست آمده قبل از روز پرداخت

رویدادهای گران قیمت زندگی همیشه منتظر واریز حقوق نیستند. مزایای Anytime Pay آمازون به کارمندان اجازه می دهد تا قبل از چک حقوق بعدی به پولی که به دست آورده اند دسترسی داشته باشند. این برنامه ابتدا به صورت آزمایشی با تعداد کمی کارمند عملیاتی راه اندازی شد، اما گسترش یافته است تا کارمندان بیشتری را شامل شود، از جمله بیشتر کارمندان شرکت های آمریکایی.

با Anytime Pay، کارمندان می‌توانند هر زمان که بخواهند، بدون هیچ هزینه‌ای و در زمان واقعی، به ۷۰ درصد از حقوق دریافتی واجد شرایط خود دسترسی داشته باشند. بیش از ۱ میلیون کارمند در ایالات متحده در حال حاضر واجد شرایط استفاده از Anytime Pay هستند. می توانید برای بهره مندی از محصولات و خدمات فروشگاه عظیم آنلاین آمازون، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود