۷ سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سایت برتر خرید آنلاین

راحتی یکی از بهترین و اولین مزایای خرید آنلاین است و این دقیقاً همان چیزی است که با فروشگاه های اینترنتی بزرگ و محبوب دنیا کسب خواهید کرد. بنابراین به سادگی وارد سایت ها شده و خرید کنید بدون آن که خانه را ترک کرده باشید. آیا به دنبال سایت های خرید تخصصی در کفش و پوشاک هستید؟ در این جا هفت سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰ را آورده ایم . شما می توانید انواع مختلفی از کتاب و لباس گرفته تا فیلم، وسایل دست ساز، جواهرات، فناوری و … را در این هفت فروشگاه خرده فروشی آنلاین برتر دنیا بیابید. برای خرید از این سایت های برتر با زاکولا همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه : ۱۸ محصول زیبا و کاربردی زیر ۱۰ دلار از eBay

خرید در آمازون یکی از سایت برتر خرید آنلاین

با امکان انتخاب میلیون ها پیشنهاد در آمازون، می توان لذت خرید از یک غول فروشگاهی آنلاین را تجربه نمود. این شرکت نه تنها میلیون ها محصول را از انبارهای خود ارائه می کند، بلکه از فروشندگان سراسر دنیا برای شما محصولات متنوعی را به ارمغان می آورد که می توانند با قیمت های جذابی ارائه شوند.

آمازون این امکان را برای شما فراهم می کند تا در یک نگاه ، در انبوهی از فروشگاه ها، قیمت ها را مقایسه کنید. آمازون خرید از چیزهایی را که اغلب با استفاده از Dash خریداری می کنید، حتی ساده تر کرده است. آمازون غول خرید آنلاین است و افراد زیادی در آمازون بیش از هر سایت خرید آنلاین دیگری خرید می کنند.

سایت برتر خرید آنلاین

خرید در eBay

eBay به بزرگ ترین سایت حراج آنلاین جهان تبدیل شده است. تقریباً هر چیزی را می توانید در ایبی پیدا کنید و حتی می توانید به یک فروشنده eBay تبدیل شوید تا برای اقلام خود پول نقد دریافت کنید.

اگر به دنبال کالای کلکسیونی هستید، این اولین وب سایت خریدی است که باید بررسی کنید. eBay انواع مختلفی از انواع لوازم خانگی گرفته تا بازی های ویدیویی را ارائه می دهد. همچنین دارای هدایای فصلی و صفحه معاملات روزانه هستند.

برای سرعت در نتایج جستجو، می توانید از انواع فیلترها مانند مارک، قیمت، اندازه، رنگ، ویژگی ها و رتبه بندی و بررسی مصرف کننده استفاده کنید. بعلاوه، قابلیت جستجوی پیشرفته در eBay، یافتن اقلام با حمل رایگان، محصولات جدید یا دست دوم و خرید کالاهای موردنظر در مقابل موارد حراج را آسان می کند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ابزار و لوازم جانبی موبایل های هوشمند

سایت فروشگاهی Etsy

Etsy یک بازار جهانی است که کالاهایی از صنعت گران فوق العاده و با استعداد در سراسر جهان را ارائه می دهد. هر چیزی از صابون خانگی گرفته تا گردنبندهای کریستالی را می توان در اینجا یافت و اغلب معاملات خوبی نیز هستند.

مطمئناً می توانید صنایع دستی ابتکاری ساخته شده توسط مردم را در این سایت پیدا کنید که می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید.

Etsy همچنین یک روش عالی برای افرادی است که وسایل قابل فروش را تهیه می کنند تا کمی پول در کنار آن بدست آورند. راه اندازی ویترین فروشگاه خود در Etsy آسان است و در معرض بازدید زیادی قرار می گیرد.

خرید در Overstock

این وب سایت خرید، تعداد زیادی از اقلام را در دسته هایی مانند مبلمان، بهسازی منزل، فضای باز، فرش، پوشاک، وسایل آشپزخانه و بسیاری از بخش های دیگر نگهداری می کند. برای دیدن فروش های ویژه، معاملات برتر و روش های منحصر به فرد خرید مانند سبک اتاق، از صفحه اصلی این سایت بازدید کنید.

هنگامی که همه موارد را جستجو کرده و در سایت مشاهده می کنید، گزینه های فیلتر مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر به دنبال وسایل آشپزخانه هستید، می توانید آنها را بر اساس قیمت، شکل، مواد ، رنگ ، مارک، ویژگی ها ، درصد تخفیف، رتبه بندی و فیلتر کنید.

سایت برتر خرید آنلاین

خریددر Zappos یکی از سایت برتر خرید آنلاین

زاپوس در ابتدا فقط با کفش شروع به کار کرد اما از آن زمان تاکنون انواع وسایل مختلف از لباس زنانه گرفته تا لباس بچه گانه، لوازم جانبی مردانه و کیف دستی را گسترش داده است.

این وب سایت به خوبی سازماندهی شده است، از مهم ترین عناوین آن لوازم زنان، مردان وکودکان در مارک های مختلف است. در هر یک از این بخش ها، زیرمجموعه های مربوطه برای بررسی آنچه می خواهید وجود دارد.

یک صفحه نیز به Zappos Adaptive اختصاص داده شده است که شامل کفش، لباس و سایر موارد ساخته شده با عملکرد خاصی برای سهولت استفاده از آنها است. کفش های طبی، شلوار کششی، لباس پزشکی و موارد دیگر وجود دارد. فروشگاه آنلاین Zappos به دلیل خدمات برجسته خود به مشتری، در صنعت خرید شناخته شده است.

پیشنهاد مطالعه : فروش محصولات دست ساز در آمازون

بررسی ما از Wish

اگر به دنبال معاملات خارق العاده و یافته های جالب هستید، Wish جایی است که می توانید به آن بروید و به عنوان یک وب سایت خرید آنلاین ارزان در آن به جستجو بپردازید. اگر می توانید با انتظارهای طولانی مدت برای تهیه کالای خود کنار بیایید، خرید از این سایت، ارزش آن را خواهد داشت.

برخی از دسته هایی که می توانید مرور کنید شامل سرگرمی ها، اسباب بازی ها، دکوراسیون منزل، مد، کفش و به روزرسانی گوشی های تلفن است.

سایت برتر خرید آنلاین

خرید Google

یکی از قدرتمندترین روش های خرید همزمان در چندین فروشگاه معروف، خرید با Google است. فقط هرچه می خواهید بصورت آنلاین سفارش دهید، تایپ کنید و Google نتایج ده ها فروشگاه را نشان می دهد.

شما می توانید نتایج را بر اساس دسته، فروشگاه، قیمت، مارک، نوع ، ویژگی ها و برآورد تحویل فیلتر کنید و بسته به محصول، سایر گزینه ها مانند اندازه صفحه نمایش ممکن است یکی دیگر از معیارهای قابل فیلتر باشد.

پیشنهاد مطالعه : جمعه سیاه چیست؟

اگر می خواهید فقط محصولی را که در نزدیکی مکان شما موجود است، انتخاب کنید، خرید Google مفید است. برخی از موارد را می توان مستقیماً از Google خریداری کرد.

برای خرید از این سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰ می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]