۶ نکته برتر که در فصل دوم پادکست آمازون “This is Small Business” یاد گرفتیم.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

پادکست ما برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک برای فصل دوم بازگشته است، با قسمت‌های جدید به صورت هفتگی برای شنوندگانی که وقت کافی ندارند.

در ۷ فوریه، This is Small Business، پادکستی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و چالش‌های منحصربه‌فردی که در مسیر موفقیت بر آن‌ها غلبه کرده‌اند، برای فصل دوم خود بازمی‌گردد. در قسمت اول که زمان «بازی بزرگ» است، جاستین فورست، بازیکن سابق NFL و مدیر عامل Hustle Clean، سه راه برای راه اندازی کسب و کار کوچک را مورد بحث قرار می دهد. شرکای فروش مستقل، کارآفرینان و مشاغل کوچک همچنان با آمازون به موفقیت دست می یابند.

فصل دوم قسمت‌های بیشتر و پادکست های جدید، از جمله قسمت‌های کوتاه‌تر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای را برای شنوندگانی که زمان محدودی برای گوش دادن به پادکست‌ها دارند، ارائه می‌کند. همچنین اکنون به شنوندگان این فرصت را می‌دهیم تا با ارسال پست صوتی به تیم This is Small Business یک پست صوتی برای به اشتراک گذاشتن سؤالات یا بازخورد خود، با فرصتی برای نمایش در یک قسمت، شرکت کنند.

آندریا مارکز، میزبان و مجری برنامه گفت: «ما از پاسخ شنوندگان به فصل اول این کسب و کار کوچک شگفت زده شدیم، و ما از ادامه تولید محتوای ارزشمندی که به کارآفرینان فعلی و آینده کمک می‌کند تا ایده‌های تجاری خود را به سطح بالاتری ببرند، هیجان‌زده هستیم.

This is Small Business علاوه بر داستان‌های شگفت‌انگیز فروشندگان آمازون و کارشناسان صنعت که توصیه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، یکی از چیزهای مورد علاقه من در فصل اول دریافت نظرات و ایمیل‌های شنوندگان با پیشنهادات موضوعی بود، یا به ما گفتن اینکه چقدر این نمایش را دوست دارند و چقدر ارزش دارد. آنها از آنجایی که در حال راه اندازی کسب و کار کوچک خود بودند.»

در این فصل، This is Small Business با پرداختن به موضوعات بیشتری که به کارآفرینان کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای کوچک خود را شروع کنند، بسازند و رشد دهند، به درخواست‌های این شنوندگان پاسخ داده است، با راهنمایی‌ها و بینش‌های صاحبان مشاغل کوچک مانند Detara Williams از Darlyng & Co. همراه با مدیرعامل سابق Wattpad، آلن لاو، راه‌های مختلفی را برای تأمین مالی کسب‌وکار کوچک شما پوشش می‌دهد. و رنه منظری از لایوگا یوگا، که در مورد تعیین و دستیابی به اهداف با کریستینا والاس از مدرسه بازرگانی هاروارد صحبت می کند.

6 نکته برتر که در فصل دوم پادکست آمازون "This is Small Business" یاد گرفتیم.

در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از قوی‌ترین نکاتی که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در این فصل در مورد این کسب‌وکار کوچک با ما به اشتراک می‌گذارند، آورده شده است:

۱-“چرا” خود را برای گفتن یک داستان بهتر بدانید.

مردم داستان هایی را به یاد می آورند که طنین انداز هستند. برای اینکه داستانی قدرتمند داشته باشید و به مشتریان کمک کند تا با برند شما ارتباط برقرار کنند، باید بدانید که چرا در وهله اول این کار را انجام می دهید، مانند Toyin Kolawole از Iya Foods (که در یک ماموریت است. برای کمک به پایان دادن به گرسنگی دوران کودکی از طریق کسب و کارش. بدون داشتن یک “چرای” واضح که بتوانید با تیم و مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، مانند حرکت در یک کشتی در تاریکی بدون ستاره شمالی است.

۲- از خود و ایده هایتان محافظت کنید.

همه چیز باید به صورت مکتوب باشد. اگر قصد دارید با یک شریک وارد تجارت شوید، مهم است که با یک وکیل و تیم مالی مشورت کنید تا یک قرارداد محکم ببندید که شما را از فراز و نشیب های اجتناب ناپذیر شراکت تجاری عبور دهد، مانند زمانی که بنیانگذاران SwiftPaws تصمیم به جدایی گرفت.

۳- شما نمی توانید همه چیز برای همه باشید.

اگر محصول شما برای همه است، پس برای هیچکس نیست. در ابتدای سفر، Hustle Clean می‌خواست برندی باشد که همه از آن استفاده می‌کردند، که منجر به یک داستان ضعیف شد که اخلاق برند آنها را تضعیف کرد. به «چرا» خود برگردید؛ در مورد اینکه مشتریان اصلی شما چه کسانی هستند، آنها را خوشحال کنید، ابتدا آنها را درک کنید و سپس در نظر بگیرید که گسترش پایگاه مشتری شما چگونه می تواند باشد.

۴- قبل از آماده شدن از شتاب بی دلیل خودداری کنید.

قبل از اینکه برای رشد تلاش کنید، منابع مناسب را در اختیار داشته باشید. شما نمی توانید بدون کشتی موشکی ماه را هدف بگیرید، بنابراین قبل از اینکه شروع به رشد و پیشبرد کسب و کار خود کنید، به این فکر کنید که برای انجام همه چیز به چه چیزی نیاز دارید. و گاهی اوقات، رشد هدف نیست و این اشکالی ندارد. کریستینا والاس از مدرسه بازرگانی هاروارد این را به اشتراک می گذارد و اشتباهات دیگری که کارآفرینان مرتکب می شوند.

۵- بهترین راه برای تامین مالی کسب و کارتان ابتدا بوت استرپ است.

پول می‌تواند یک موضوع طاقت‌فرسا باشد و اغلب، یکی از سخت‌ترین موانع کارآفرینان در اجرای ایده‌های تجاری‌شان است. بنابراین، با راه‌اندازی، یا تامین مالی آن از طریق سرمایه‌گذاری شخصی، خانوادگی یا دوستانه، به سهولت در سفر کمک می‌کند. دتارا ویلیامز از Darlyng & Co با راه‌اندازی کسب‌وکار خود شروع کرد، اما سپس به سرعت در مورد کمک‌های مالی و راه‌های دیگری که می‌توانست برای کسب و کارش تأمین مالی کند، یاد گرفت.

۶-زنجیره تامین خود را بشناسید.

اگر جزئیات زنجیره تامین محصول خود را نمی دانید یا اطلاعی ندارید شکاف ها کجا هستند، چگونه چالش ها را پیش بینی کنید یا آن را کارآمدتر نمایید. چه در حال تولید محصول خود باشید، مانند اولیور کرین و آش هدر از Epic Water Filters، یا با تامین‌کننده‌ای مانند Chevalo و Monique Wilsondebriano از شرکت Charleston Gourmet Burger کار می‌کنید. ، به درک اینکه چگونه هر بخش از زنجیره تامین بر استراتژی و اهداف کسب و کار شما تأثیر می گذارد کمک می کند.

از ۷ فوریه در پادکست This is Small Business در آمازون موزیک، پادکست اپل، اسپاتیفای یا هر جا که پادکست‌های خود را دریافت می‌کنید، عمیقاً در این نکات غوطه‌ور شوید و از صاحبان مشاغل کوچک و کارشناسان صنعت اطلاعات بیشتری دریافت کنید. برای اطلاع از اخبار آمازون و یا خرید از این سایت، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]