تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۰۸

۵ روش آموزش مجدد AWS افراد را برای مشاغل در رایانش ابری آماده می کند

نویسنده : تیم محتوا

با آموزش AWS که اکنون در سیاتل ارائه شده است، فراگیران در حال کسب مهارت های مورد نیاز برای انتقال به فناوری هستند. ساعت‌های طولانی و شب‌های دیرهنگام دیا وین را به این فکر انداخت که آیا داشتن کسب‌وکار خودش ارزش فداکاری را دارد یا خیر.

برای بیش از یک دهه، Wane آرم ها را به لباس های شرکت اضافه کرد و فرآیند را از دریافت تا تحویل مدیریت نمود. اما مانند رکورد تعداد کارگران آمریکایی که در “استعفای بزرگ” و “تغییر بزرگ” مشارکت داشتند، وین تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که یک حرفه فناوری را کشف کند. به عنوان ساکن سیاتل، او برخی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان را در حیاط خلوت خود دارد.

سیاتل یک شهر فناوری است. وان، که شرکت‌های محلی مانند آمازون را در طول سال‌ها مشاهده کرده است، می‌گوید. سیاتل همچنین جدیدترین مکان است که برنامه راه اندازی مجدد خدمات وب آمازون (AWS) را ارائه می دهد که توسط نیروی کار غیرانتفاعی Per Scholas میزبانی می شود.

یک برنامه آموزشی توسعه نیروی کار مبتنی بر گروه است که افراد را برای ورود به مشاغل ابری سطح متوسط ​​آماده می کند. پس از دو تا سه ماه آموزش حضوری یا ترکیبی، سازمان‌های همکار فارغ‌التحصیلان برنامه را با کارفرمایان بالقوه مرتبط می‌کنند. در سطح جهانی،۹۸٪  از فارغ التحصیلان را با فرصت های مصاحبه شغلی مرتبط کرده است. آماری که الهام بخش Wane برای درخواست در این برنامه است.

وان گفت: “قبل از شروع این برنامه، واقعاً خودم را عمیقاً در فناوری نمی دیدم. اما AWS re/Start به من این شانس را داد که جرات کنم. در ماه ژوئن، وین کسب و کار خود را متوقف کرد و به دانش‌آموزان اولین گروه AWS re/Start سیاتل پیوست. در اینجا آمده است که چگونه این برنامه به هزاران مشتری بالقوه فناوری مانند Wane کمک می کند تا زندگی را تغییر دهند.

رایگان برای زبان آموزان و بدون نیاز به تجربه فنی

AWS re/Start در حال آماده سازی مجموعه متنوعی از افراد در سراسر جهان برای پر کردن طیف گسترده ای از نقش های مورد تقاضا است. با تجربه تعاملی در AWS Cloud، فارغ التحصیلان مهارت ها و دانش لازم برای افزودن ارزش برای کارفرمایان را دارند. آموزش برای فراگیران رایگان است و هزینه آزمون گواهینامه Cloud Practitioner AWS Certified Cloud Practitioner را پوشش می دهد، که تسلط ابر و دانش پایه AWS را برای کارفرمایان بالقوه تأیید می کند.

زمانی که آریانا دمل، حسابدار قدیمی، احساس کرد که مسیر شغلی‌اش رو به پایان است، به دنبال راه‌هایی برای ورود به صنعت فناوری سیاتل بود. اما مانند بسیاری از مردم، دمل مطمئن نبود از کجا شروع کند. دمل گفت: «نمی دانستم در یک دوره ثبت نام کنم یا برگردم و مدرک لیسانس دوم بگیرم. من هنوز از اولین مدرک تحصیلی ام وام های دانشجویی دارم، بنابراین اضافه کردن بدهی تحصیلی بیشتر به بارم واقعاً گزینه ای برای من نبود.

وقتی شریک زندگی‌اش درباره شروع مجدد AWS به او گفت، دمل از مزایای مالی و تعهد برنامه به موفقیت فراگیرانش تشویق شد که صرف‌نظر از تجربه‌شان در فناوری بوده است.  اکنون یکی از اعضای اولین گروه AWS Re/Start سیاتل است و به گفته او این آموزش زندگی را تغییر داده است.

5 روش آموزش مجدد AWS افراد را برای مشاغل در رایانش ابری آماده می کند

رویکرد تعاملی و مبتنی بر سناریو به مهارت‌های رایانش ابری

تصویری که مهارت‌های فنی مجدد/شروع پیشنهادات را نشان می‌دهد. لینوکس، پایتون، شبکه، امنیت و پایگاه های داده رابطه ای. برنامه درسی AWS re/Start به گونه ای طراحی شده است که زبان آموزان در آزمون گواهینامه Cloud Practitioner AWS Certified Cloud Practitioner گذرانده و به تکنسین های محاسبات ابری ماهر تبدیل شوند.

این آموزش توسط مدرسان مورد تایید AWS آموزش داده می شود و زبان آموزان را به صورت مجازی دور هم جمع می کند. در طول این برنامه، آزمایشگاه‌های تعاملی فراگیران را تشویق می‌کنند تا با یکدیگر کار کنند تا سناریوهایی را که ممکن است در حین کار برای یک شرکت فناوری آشکار شوند، تقلید کنند.

این رویکرد مهارت‌های حل مشکل مشارکتی و فنی مورد نیاز برای موفقیت در یک محیط حرفه‌ای را توسعه می‌دهد. در پایان برنامه AWS re/Start، فارغ التحصیلان به مهارت های فنی مورد نیاز برای درخواست نقش های ابری سطح ابتدایی مجهز می شوند.

AWS re/Start با سازمان‌های همکار محلی

برنامه در سراسر جهان این سازمان ها درک جامعی از نیازهای صنعت در مناطق خود دارند و شبکه هایی از شرکای کارفرما ایجاد کرده اند.این برنامه به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در ایجاد مشاغل فناوری کمک کرده است. از سال ۲۰۲۰، Per Scholas شروع به ارائه دوره آموزشی AWS re/Start به صورت مجازی کرد و اکنون آموزش را از ۹ مکان مختلف اجرا می کند.

در حالی که AWS برنامه درسی آموزشی را ارائه می دهد، Per Scholas مربیان را استخدام و آموزش می دهد و اطمینان حاصل می کند که آنها دانش و منابع لازم برای کمک به یادگیرندگان را در موفقیت دارند. همچنین خدمات پشتیبانی اضافی مانند توسعه حرفه ای، مربیگری سواد مالی، و شبکه کارفرما را برای کمک به تطبیق سفر منحصر به فرد هر یادگیرنده ارائه می دهد.

فراگیران AWS re/Start آموزش را در مرکز مهارت های AWS سیاتل آغاز می کنند.

Per Scholas در حال برنامه ریزی برای ارائه AWS Re/Start و میزبانی گروه ها در آتلانتا، بالتیمور، بوستون، شارلوت، شیکاگو، سینسیناتی، دالاس، لس آنجلس، واشنگتن، نیویورک، نیوآرک، سیاتل و دنور در طول سال ۲۰۲۳ است. افرادی که به دنبال درخواست هستند می توانند در سایت Per Scholas اطلاعات بیشتری کسب کنند.

توسعه مهارت های حرفه ای و ارتباط مستقیم با کارفرمایان

تصویری که آماری از Re/Start را نشان می‌دهد. آمار می گوید “بیش از ۹۸٪ از فارغ التحصیلان AWS re/Start با فرصت های مصاحبه شغلی مرتبط هستند.” در کنار مهارت های فنی، AWS re/Start به همان اندازه بر توسعه مهارت های حرفه ای تأکید دارد.

این برنامه به فراگیران آموزش رزومه و مصاحبه ارائه می دهد تا آنها را برای جلسات و مصاحبه های کارفرمای آینده آماده کند. در طول آموزش AWS re/Start، سازمان‌های همکار محلی، مانند Per Scholas، یک به یک با فراگیران کار می‌کنند تا زمینه‌های مورد علاقه و اهداف شغلی خود را بهتر درک کنند.

مربیان به زبان آموزان کمک می کنند پروفایل های لینکدین خود را به روز کنند، نامه های پوششی بنویسند و برنامه های شغلی چند ساله ایجاد کنند. هنگامی که فراگیران آماده هستند، Per Scholas آنها را با فرصت های شغلی بالقوه در شبکه کارفرمای قوی خود مرتبط می کند.

یادگیرندگان از طریق داوطلبانه با کارفرمایان ارتباط برقرار می کنند، چه مجازی و چه حضوری. دانته وید، مدیر راه‌حل‌های کسب‌وکار ملی در Per Scholas، می‌گوید که داوطلبی می‌تواند مانند چت‌های کنار آتش، ناهار و یادگیری، مصاحبه‌های تمسخرآمیز یا هر راهی باشد که ما کارفرما را در مقابل نامزد قرار دهیم و از آنجا جرقه‌ای برای گفتگو ایجاد کنیم.

این رویکرد موفق است. فارغ‌التحصیلان AWS Re/Start برای تکمیل نقش‌های ابری سطح اولیه و مورد تقاضا در عملیات، قابلیت اطمینان سایت و پشتیبانی زیرساخت در سازمان‌هایی از جمله Accenture، KPMG International Limited، Financial Times و Sony Interactive Entertainment استخدام شده‌اند.

دسترسی جهانی به آموزش با گسترش در حال تکامل

برنامه AWS re/Start بخشی از تعهد آمازون برای ارائه آموزش رایگان مهارت های رایانش ابری به ۲۹ میلیون نفر در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۵ است. از زمان راه اندازی اولین گروه در لندن در سال ۲۰۱۷، AWS re/Start در سراسر جهان گسترش یافته است.

ارائه این برنامه در شهرها و کشورهای مختلف، آموزش را به طور گسترده ای در دسترس قرار می دهد و پتانسیل رایانش ابری را به مناطقی که صنعت فناوری به تازگی در حال رشد است، معرفی می کند. همچنین فرصت‌های بیشتری را برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند تا بر روی استعدادهای محلی سرمایه‌گذاری کنند نه جذب و جابجایی نامزدهایی که ارتباطی با جوامع مجاور ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار آمازون، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود