تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,بهمن,۰۹

۵  راه برای ارتقاء حرفه خود

نویسنده : تیم محتوا

۵  راه برای ارتقاء حرفه خود با مهارت های رایانش ابری از آمازون وجود دارد، چه مبتدی یا متخصص باشید. از بازی های تعاملی گرفته تا دوره های آنلاین، آمازون راه های زیادی برای تسلط بر ابر ارائه می دهد. ابر در تعداد زیادی از مشاغل و صنایع، از بازی گرفته تا خدمات مالی گرفته تا خرده فروشی و تولید، نقش دارد. و همه انواع مشاغل از مدیران سیستم گرفته تا توسعه دهندگان، اکنون به آن بستگی دارد،

برنامه های مهارت های محاسبات ابری AWS

اگر در مورد ابر کنجکاو هستید، ممکن است به گواهینامه خدمات وب آمازون (AWS) توجه داشته باشید و به دنبال راه‌هایی برای ورود به دنیای رایانش ابری باشید یا مهارت‌هایی را که از قبل دارید تقویت کنید. در زیر پنج منبع آموزشی عالی وجود دارد که ممکن است بخواهید بدون توجه به سطح مهارتتان، آنها را بررسی کنید.

آموزش AWS

AWS Educate که در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، برای یادگیرندگان کنجکاو در فضای ابری مانند دانش آموزان و افرادی که در برنامه های آموزشی شغلی هستند طراحی شده است. دانش‌آموزان زیر ۱۳ سال واجد شرایط ثبت‌نام هستند و شرکت‌کنندگان می‌توانند از صدها ساعت آموزش رایگان، از جمله بیش از ۵۰ دوره و ۱۰ آزمایشگاه که از کنسول مدیریت AWS برای تمرین عملی استفاده می‌کنند، بهره ببرند.

اگر کاملاً در فضای ابری تازه کار هستید، دوره هایی مانند Intro to Cloud 101 و Introduction to AWS Management Console  ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که برای شروع به آن نیاز دارید. این برنامه با اطلاعات تکمیلی مانند ویدیوهای Twitch، وبلاگ ها و مقالات فنی کامل می شود.

AWS Skill Builder

AWS Skill Builder ترکیبی از خدمات آموزشی رایگان و پولی را ارائه می دهد. شما می توانید از بیش از ۵۰۰ دوره دیجیتالی، برنامه های آموزشی، و سوالات تمرینی رسمی استفاده کنید تا شما را برای گواهینامه AWS بدون هیچ هزینه ای آماده کنند و حتی بازی نقش آفرینی AWS Cloud Quest را انجام دهید که به شما امکان می دهد روی نقش Cloud Practitioner تمرکز کنید.

با ۲۹ دلار در ماه یا ۲۹۹ دلار در سال مشترک یک اشتراک انفرادی شوید و به پنج نقش اضافی AWS Cloud Quest، از جمله معمار راه حل ها، متخصص امنیت، و توسعه دهنده بدون سرور، بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه سازنده AWS، سه مجموعه سؤالات آزمایشی رسمی گواهینامه AWS دسترسی پیدا کنید. برای مثال، AWS Jam Journey به شما امکان می‌دهد مهارت‌های ابری خود را با شرکت در مجموعه‌ای از سناریوهای تعاملی و دنیای واقعی که موضوعاتی مانند شبکه، امنیت، پایگاه‌های داده و یادگیری ماشین را پوشش می‌دهد، بسازید.

5 راه برای ارتقاء حرفه خود

AWS Cloud Quest: Cloud Practitioner

AWS Cloud Quest  تسلط بر مفاهیم ابری را به یک بازی تبدیل می کند. در واقع یک بازی نقش آفرینی جهان باز. شما می‌توانید در یک شهر سه بعدی پرسه بزنید و با چالش‌هایی روبرو شوید که به شما می‌آموزد راه‌حل‌های عملی AWS را با استفاده از مفاهیم و تمرین‌های ابری برای ساکنان مجازی شهر دیجیتال بسازید.

در طول بازی، با مشکلات تجاری مواجه می شوید که می توانید به صورت تعاملی با استفاده از مجموعه ای از پازل ها، تمرین های آزمایشگاهی و شبیه سازی هایی که طیف خدمات AWS از جمله ذخیره سازی، محاسبات، پایگاه داده و امنیت را اجرا می کنند، حل نمایید. این یک بازی واقعی است که با تغییرات مینی گیم، ارتقاهای درون بازی و جوایزی کامل می شود که سبک های شخصیت و حالت های گیم پلی اضافی را باز می کند. این برای دانش آموزان بزرگسالی طراحی شده است که برای امتحان Cloud Practitioner AWS Certified Cloud Practitioner آماده می شوند.

AWS Industry Quest خدمات مالی

سکان یک شرکت خدمات مالی را در دست بگیرید و با اجرای راه حل های واقعی AWS آن را به سمت موفقیت هدایت کنید. این مقدمه پشت AWS Industry Quest: Financial Services است، یکی دیگر از ابزارهای آموزشی خدمات ابری که در قالب یک بازی پنهان شده است. مانند AWS Cloud Quest، AWS Industry Quest یک بازی نقش آفرینی در دنیای سه بعدی است که هدف آن زبان آموزان بزرگسال است.

این بازی شما را به حل مشکلات دنیای واقعی در بیش از دوجین مورد استفاده می‌رساند، خواه در حال جلوگیری از کلاهبرداری در زمان واقعی با الگوریتم‌های یادگیری ماشین یا بهبود سیستم‌های نگهداری سوابق با استفاده از انبارهای داده و دریاچه‌های داده باشید. و از آنجایی که AWS Industry Quest یک بازی است، شما را درگیر سفارشی‌سازی درون بازی و جوایز با رشد کسب‌وکارتان می‌کند.

مراکز مهارت AWS

می توانید از یک فرصت یادگیری عملی و منحصر به فرد استفاده کنید. آمازون دارای مراکز مهارت رایگان AWS است که هر کسی می‌تواند از آن بازدید کند تا نمایشگاه‌های یادگیری تعاملی را تجربه کرده و همچنین به کلاس‌هایی بپیوندد که در مورد مبانی فناوری خدمات ابری آموزش می‌دهند.

علاوه بر نمایشگاه‌هایی درباره یادگیری ماشین، رباتیک، بازی و سایر موضوعات رایانش ابری، منابعی برای کمک به بازدیدکنندگان برای دریافت گواهینامه AWS Certified Cloud Practitioner وجود دارد. از جمله برگزاری کلاس‌های زنده و حضوری در مرکز. این کلاس ها به گونه ای طراحی شده اند که کوتاه و قابل دسترس باشند.

شما با پیگیری اخبار و تعهدات آمازون برای آموزش رایگان، می توانید اطلاعات جامعی در زمینه مهارت‌های رایانش ابری تا سال ۲۰۲۵ کسب کنید. چنانچه برای خرید از آمازون با مساله روبرو هستید، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود