تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مهر,۰۸

خرید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ

نویسنده : تیم محتوا

اکثر هنرمندان می دانند که استفاده از بهترین ابزار، هنگام نقاشی چقدر مهم است. اقلام ارزان، ممکن است در ابتدا خوب کار کنند، اما می توانند به شما احساس یک آماتور بودن را بدهند. ممکن است فکر کنید که استعداد ندارید یا هنرتان خوب نیست و باید تسلیم شوید. حقیقت این است که در بیشتر مواقع، ربطی به مهارت های شما ندارد و همه چیز به ابزارهایی که استفاده می کنید مربوط می شود. حتی مشهورترین هنرمندان نیز با ابزارهای شکننده و با درجه پایین مشکل دارند. با خرید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ ، می توان به طراحی های دلخواه دست یافت.

هنگام خرید بهترین پاستل های روغنی به چه نکاتی توجه کنیم؟

قلم های پاستل را می توان به تنهایی حتی بدون برس یا اسفنج مخصوص استفاده کرد. با این حال، استفاده از آنها به خصوص برای کسانی که تجربه کمتری دارند، می تواند بسیار مشکل باشد. به نفع شماست که یک مجموعه باکیفیت را تهیه کنید. در اینجا نکاتی آورده شده است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پاستل های روغنی 48 رنگ

پاستل های نرم در مقابل پاستل های روغنی

این دو اغلب با هم نام برده می شوند، اما تفاوت های اساسی با هم دارند. پاستل های روغنی و پاستل های نرم هر دو به صورت قلم مستطیلی یا گرد فروخته می شوند اما بافت و ترکیبات یکسانی ندارند. پاستل های روغنی بیشتر از روغن، رنگدانه و موم ساخته می شوند. از سوی دیگر، پاستل های نرم حاوی رنگدانه، گچ و ماده ای به نام صمغ عربی هستند تا آنها را به هم بچسبانند.

پاستل های نرم کمی خشک تر بوده و روکش مات دارند در حالی که پاستل های روغنی ۴۸ رنگ ، بسیار مرطوب هستند. پاستل های روغنی به خاطر موم زیاد لکه نشده یا خرد نمی شوند. اگرچه پاستل های روغنی معمولاً پر جنب و جوش تر هستند، اما همچنان می توان از پاستل های نرم برای ایجاد نقاشی های عجیب و غریب استفاده کرد.

کیفیت پاستل روغنی

کیفیت پاستل ها بسته به اینکه برای هنرمندان یا دانشجویان ساخته شده باشند، متفاوت است. البته این یک قانون مطلق نیست که باید رعایت شود. دانش آموزان می توانند از پاستل های درجه یک هنرمند و بالعکس استفاده کنند، اما هر دو ویژگی های متفاوتی دارند.

نیازی به گفتن نیست که پاستل های با کیفیت هنرمند معمولاً گرانتر هستند، زیرا با مواد بهتری ساخته می شوند. آنها رنگدانه تر، سرزنده تر و مات تر هستند. پاستل های دانش آموزی ارزان تر بوده و همچنین انتخاب رنگ کمتری دارند. این را در نظر داشته باشید و مشخص کنید که چه نیازهایی دارید. آیا می خواهید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ را تهیه کنید؟ و به دنبال محصولاتی با کیفیت هستید؟

پیشنهاد مطالعه :بهترین دستگاه ‌های سازگار با الکسا

خرید پاستل تکی یا ست

شما این امکان را دارید که یک ست کامل یا یک پاستل جداگانه بخرید. یک ست معمولاً بهترین گزینه برای دانش آموزان و مبتدیان است. زیرا شامل تمام رنگ های اصلی مورد نیاز می باشد. خرید تک پاستلها برای جایگزینی رنگ یا اگر فقط به رنگ های خاصی نیاز دارید، کار می کند. برخی از هنرمندان نیز اگر برندهای مورد علاقه خود را دارند، دوست دارند برندها را با هم ترکیب کنند.

پایداری در مقابل نور

مقاومت در برابر نور فاکتور مهمی است که باید هنگام خرید رنگ و پاستل های روغنی ۴۸ رنگ در نظر گرفت. این خاصیتی است که برای تعیین درجه مقاومت در برابر محو شدن رنگ ها یا رنگدانه ها استفاده می شود. رنگ‌ها مانند رنگدانه‌ها به نور بسیار حساس هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض آن تغییر می‌کنند.

درجه‌بندی مقاومت در برابر نور پاستل‌های روغنی برای هر برند متفاوت است. یک قانون کلی این است که رنگ های خاص بیشتر مستعد محو شدن سریع هستند. این رنگ ها معمولاً صورتی و بنفش هستند. برخی از مارک‌ها مانند Cray-Pas دارای درجه‌بندی پایداری نور بر روی برچسب‌های هر پاستل هستند. برای جلوگیری از محو شدن، تمام پاستل های روغنی خود را تا حد امکان از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

پاستل های روغنی 48 رنگ

سمیت پاستل

اکثر پاستل های روغنی ۴۸ رنگ موجود در بازار امروزه غیر سمی هستند و استفاده از آنها بسیار ایمن است. با این حال، درست مانند رنگ‌های روغنی، پرهیز از استنشاق پاستل و دور نگه داشتن آن‌ها از مناطق حساس مانند چشم، عمل خوبی است. اگر لکه هایی روی پوستتان ایجاد شد، به راحتی با آب و صابون پاک می شوند. برای اقدامات احتیاطی بیشتر، ممکن است از تجهیزات حفاظتی مانند ماسک صورت، عینک و دستکش استفاده کنید.

بهترین پاستل های روغنی موجود در بازار

با صدها محصول برای انتخاب، مقایسه، کنتراست و وزن، انتخاب می تواند بسیار دشوار باشد. در اینجا راهنمای خرید پاستل های روغنی ۴۸ رنگ برتر موجود به صورت آنلاین است که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. آنها بر اساس ارزش کلی در زمینه هایی مانند قیمت، رنگدانه رنگ، بافت، بسته بندی و سهولت استفاده انتخاب شده اند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ریباک Reebok

ست ۷۲ عددی پاستل روغنی Sennelier

پاستل های Sennelier بهترین برند پاستل روغنی در دنیای ست های پاستل می باشد. هنگامی که جعبه را باز می کنید، از روشنایی هر پاستل مسحور خواهید شد. در واقع، این مجموعه حاوی برخی از بهترین رنگ های موجود در بازار امروز است.

پاستل روغنی Sennelier بسته بندی ۷۲ تکه ای دارد. این شامل رنگ های زمینی، رنگ های زرشکی، رنگ های گوشتی و آبی و سبز است. جعبه دارای طراحی مینیمالیستی روی جلد است که حسی ساده و در عین حال کلاسیک به آن می دهد.

در داخل، میله ها شکاف های مخصوص به خود در یک بالشتک فوم سیاه رنگ هستند تا آنها را ایمن نگه دارد. برای هر رنگ یک برچسب برای شناسایی آسان و یک بروشور کوچک تصویری در بسته وجود دارد. این یک ست پاستل های روغنی ۴۸ رنگ حرفه ای است و برای برخی افراد ممکن است کمی گران تمام شود. با این حال، از نظر کیفیت و عملکرد، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید.

پاستل های روغنی 48 رنگ

کارایی

غلظت بالایی از رنگدانه در هر پاستل وجود دارد که کار کردن با آنها را راحت می کند. کاربرد فوق العاده صاف است و بافت چوب ها نرم کره ای و کمی شیشه ای است. تقریباً به نظر می رسد که از رژ لب برای نقاشی استفاده می کنید. پاستل ها کمی رایحه دارند.

هنگامی که از آنها استفاده می کنید، مطمئن شوید که زیاد فشار نمی آورید. زیرا خیلی سریع می شکنند. آنها بسیار شکننده و نرم هستند. بنابراین اگر می خواهید آنها را به شکل چوب نگه دارید، مطمئن شوید که فقط از آنها مانند سر خوردن روی کاغذ استفاده می کنید.

پیشنهاد مطالعه :بهترین لپ تاپ های لنوو

ترکیب و لایه بندی بسیار راحت است و پاستل ها نیز برای ایجاد جلوه های لعاب به خوبی کار می کنند. جدای از آن، استفاده از آنها در ترکیب با سایر رسانه ها بسیار آسان است. می توانید خلاقیت خود را افزایش دهید و از ست پاستل های روغنی ۴۸ رنگ حرفه ای برای نقاشی روی سطوح دیگر مانند چوب، شیشه یا فلز استفاده کنید. برای خرید این پاستل های زیبا، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود