تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۲۴

۴ مرحله آسان برای راه اندازی دستگاه اکو جدید خود با الکسا

نویسنده : تیم محتوا

دستگاه جدید اکوی شما می‌تواند کارهای جالب زیادی انجام دهد. از پخش موسیقی گرفته تا اتصال خانه هوشمند گرفته تا روتین‌ها و مهارت‌های Alexa. برای کمک به شما در استفاده حداکثری از دستگاه اکو، مجموعه‌ای سه قسمتی جدید را منتشر می‌کنیم که نحوه تبدیل از «نمی‌دانم» به «حرفه‌ای خانه هوشمند» را توضیح می‌دهد.

ما با اطلاعات ضروری برای راه‌اندازی دستگاه شما شروع می‌کنیم. سپس شما را در طراحی ویژگی‌های پیشرفته‌تر در Echo راهنمایی می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم یک خانه هوشمند کامل بسازید. ابتدا چهار نکته برای شروع کار با دستگاه جدید اکو با الکسا، اتصال الکسا به وای فای و تلفن، تنظیم ID صوتی و فعال کردن حساب های ارائه دهنده موسیقی با الکسا وجود دارد.

  1. اپلیکیشن الکسا را ​​دانلود کنید.

اولین قدم این است که اپلیکیشن الکسا را ​​روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید. این برنامه به شما امکان می دهد کارهای زیادی را انجام دهید، از جمله راه اندازی دستگاه اکو، مدیریت تنظیمات الکسا، تنظیم آلارم، ایجاد روال الکسا و فعال کردن مهارت های الکسا. این برنامه همچنین به عنوان دستیار الکسا در حال حرکت عمل می کند و ویژگی هایی مانند کنترل دستگاه های خانه هوشمند و برقراری تماس را ارائه می دهد.

هنگامی که برنامه الکسا را ​​دانلود کردید و وارد حساب آمازون خود شدید، از شما خواسته می شود دستگاه جدید خود را ثبت کنید. ما این کار را با راه‌اندازی آسان، ارائه می‌کنیم، که از دستگاه‌های سازگار مانند Echo، Fire TV، روترها یا تلفن‌های هوشمند با برنامه‌های خاص آمازون برای حذف مراحل پیچیده‌تر در فرآیند ثبت‌نام و راه‌اندازی استفاده می‌کند.

برگه Devices را در پایین صفحه انتخاب کنید، روی نماد + ضربه بزنید، نوع دستگاهی را که تنظیم می‌کنید انتخاب کرده، سپس دستورالعمل‌ها را در مراحل ثبت‌نام دنبال کنید. اگر مشکل دارید، مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه الکسا را ​​دانلود کرده اید.

4 مرحله آسان برای راه اندازی دستگاه اکو جدید خود با الکسا

۲.اتصال اکو به وای فای

اگر برای اتصال Echo خود به WiFi به کمک نیاز دارید، اولین قدم خوب این است که به صفحه دستگاه خود در برنامه الکسا بروید و روی Devices در نوار پایین ضربه بزنید. هنگامی که روی دستگاه خاص خود کلیک کردید، پنجره ای را در پایین صفحه با برچسب وضعیت مشاهده می کنید که اطلاعاتی در مورد اتصال WiFi شما به شما می دهد.

همچنین می‌توانید بگویید: «الکسا، آیا به اینترنت وصل هستی؟» و الکسا تشخیص شبکه را برای دستگاه شما ارائه می دهد. اطلاعات بیشتری در مورد اتصال WiFi پیدا کنید.

  1. تنظیم شناسه صوتی

پس از اتصال Echo خود به اینترنت، هنگام ثبت دستگاه Echo از شما خواسته می شود شناسه صوتی را تنظیم کنید. Voice ID یک راه عالی برای شروع مزایای استفاده از الکسا است. خدمات انتخاب کردن به شما امکان می دهد با گفتن چند عبارت درخواست شده در برنامه، تجربه شخصی را برای طیف وسیعی از ویژگی ها به دست آورید. Voice ID می‌تواند به ارسال پیام‌های شخصی از Echo یا ارسال یادآور به تلفن شما کمک کند. اگر برنامه خانواده نامحدود آمازون موزیک را دارید، الکسا حتی می‌تواند پخش موسیقی را بر اساس صدای شما سفارشی کند. با نحوه تنظیم شناسه صوتی آشنا شوید.

۴.اتصال الکسا به آمازون موزیک، اسپاتیفای و اپل موزیک

برای گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود یک حساب کاربری برای یک ارائه دهنده خدمات موسیقی ثبت کنید. Echo شما می‌تواند موسیقی را از کتابخانه موسیقی آمازون، Amazon Prime Music، Amazon Music Unlimited و سرویس‌های شخص ثالث از جمله Spotify و Apple Music پخش کند. اگر همچنین در حال راه‌اندازی دستگاه Fire TV یا Fire Tablet هستید، به سادگی برنامه ارائه‌دهنده خدمات موسیقی مربوطه را از اپ استور دانلود کنید.

برای اتصال دستگاه Echo خود به هر یک از این ارائه دهندگان موسیقی، روی More از نوار پایین برنامه Alexa ضربه بزنید و روی تنظیمات کلیک کنید. سپس روی Music & Podcasts در قسمت تنظیمات الکسا ضربه بزنید و سپس Link New Service را انتخاب کنید.

از آنجا، به سادگی ارائه دهنده خدمات موسیقی خود را انتخاب کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال نمایید. پس از اتصال، می توانید موسیقی را با استفاده از دستورات صوتی ساده پخش کنید. آیا آهنگی که به آن علاقه دارید را می خواهید؟ از الکسا بخواهید آن را اجرا کند.

کسی در خانه شما است و باید موسیقی را متوقف کنید؟ بگویید، «الکسا، توقف» یا «الکسا، مکث». خلاصه کامل درخواست‌های مرتبط با موسیقی را که می‌توانید با الکسا انجام دهید، مشاهده کنید. اگر چندین دستگاه اکو دارید، می‌توانید کل خانه خود را با موسیقی، رادیو، پادکست، کتاب‌های صوتی و موارد دیگر با موسیقی چند اتاقه پر کنید. سعی کنید بگویید: «الکسا، همه جا موسیقی پخش کن».

سایر ویژگی های الکسا را ​​کاوش کنید

اکنون که دستگاه اکو خود را راه‌اندازی کرده‌اید، برای کمک به الکسا برای مدیریت روزتان آماده‌اید. فقط بخواهید آب و هوای محلی را دریافت کنید، تایمر تنظیم نمایید، جوک بشنوید، بازی کنید، به یک کتاب صوتی یا پادکست مورد علاقه خود گوش دهید، اخبار را دریافت نمایید و موارد دیگر. درباره ویژگی های الکسا در آمازون بیشتر بدانید.

برای کمک به تنظیم ویژگی‌های مفید، مانند Drop In و Alexa Skills، در آمازون بیاموزید و حتی یاد بگیرید که چگونه صدای الکسا را ​​تغییر دهید. آیا دستگاه های سازگار اضافی برای راه اندازی یا پیوند به خانه هوشمند خود دارید؟ مجموعه آموزشی آمازون در این خصوص را بررسی کنید، جایی که ما به شما کمک می کنیم الکسا را ​​به تلویزیون، دوربین امنیتی و دستگاه های دیگر متصل کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود