تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آذر,۰۶

۲ ابزار آمازون که خواندن را برای کودکان سرگرم کننده می کند

نویسنده : تیم محتوا

بچه ها وقتی داستان می خوانند و همزمان به آن گوش می دهند راحت تر خواندن را یاد می گیرند. آمازون و ابزارهای شریک خود را که خواندن را سرگرم کننده تر می کند، کشف کنید. یادگیری خواندن یک مهارت حیاتی برای همه است، بنابراین والدین از هر چیزی که به فرزندانشان در مسیر سوادآموزی کمک کند استقبال می کنند.

امی ماسکوت، کارشناس کتابخوانی کودکان، خاطرنشان می کند که یادگیری با استفاده از حواس چندگانه، مانند بینایی و صدا، این کار را بسیار آسان تر می کند. بسیاری از والدین در حال حاضر هنگام خواندن کتاب‌های داستان با صدای بلند به کلمات و اشیا اشاره می‌کنند، اما برخی ابزارهای خاص می‌توانند این تمرین را حتی موثرتر کنند.

برای آشنایی با Reading Sidekick، ویژگی‌ای در Kindle که برای بچه‌ها می‌خواند و به کسانی که در خواندن مشکل دارند کمک می‌کند، و Readyland، شریکی که کتاب‌هایی را برای Kindle می‌سازد که بچه‌ها را قادر می‌سازد تا با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند، بیشتر بخوانید. با استفاده از این منابع، می توانید خواندن را برای کودکانتان سرگرم کننده تر، لذت بخش تر و آسان تر کنید.

یادگیری چند حسی هر تکنیک آموزشی است که بیش از یک حس را در خود جای دهد. امی ماسکوت به عنوان یک متخصص و مربی خواندن پیشنهاد می‌کند به این فکر کنید که چگونه می‌توانید هر یک از حواس پنج‌گانه را در آموزش خواندن به کودکان بگنجانید.

او گفت: «هرچه بیشتر بتوانیم حواس را درگیر کنیم، احتمال یادگیری کودکان، هر موضوعی، هر موضوعی، در هر مکانی بیشتر می شود. احتمالاً این کار را قبلاً با بچه‌های کوچک انجام می‌دهید. برای مثال، بسیاری از والدین هنگام خواندن کتاب‌ها با انگشت به کلمات اشاره می‌کنند.

ماسکوت گفت: «به ویژه برای خوانندگان مشکل ما، اجازه دادن به دانش‌آموزان برای نگاه کردن به کلمات موجود در یک صفحه در حالی که در حال گوش دادن به متن ضبط شده هستند بسیار مفید است. زمانی که دانش آموزان قادر به گوش دادن به هر نوع خواندن روان باشند، در حال یادگیری هستند.

وقتی آنها بتوانند در این رویکرد چند حسی شرکت کنند، هر دو می توانند از داستان لذت ببرند و در کنار ضبط، کلمات را رمزگشایی کنند. این امر دانش آموزان را از توقف در کلمات دشوار حذف می کند و به آنها اجازه می دهد تا روند داستان را ادامه دهند.”

2 ابزار آمازون که خواندن را برای کودکان سرگرم کننده می کند

معرفی Amazon Kids و Amazon Kids+

تجربه‌ای که خانواده‌ها دوستدار آن هستند، اکنون با محتوا و ویژگی‌های بیشتر که فقط برای کودکان طراحی شده است. Amazon Kids+  با کتابخانه بزرگی از کتاب‌های کودکان که در کتاب ‌خوان‌های الکترونیکی Kindle، تبلت‌های Fire  و کتاب‌های صوتی در دستگاه‌های Amazon Echo موجود است، خواندن را آسان‌تر می‌کند.

قابلیتی که اخیرا به Kids+ اضافه شده Reading Sidekick است. یک کتاب فیزیکی بردارید و بگویید: «الکسا، بیا بخوانیم» و زمان داستان شروع می شود. الکسا و فرزند شما می توانند به نوبت مطالعه کنند. الکسا به مناطقی که بچه ها در آن مشکل دارند گوش می دهد و با تشویق و اصلاح به آنها کمک می کند.

حتی از طریق برنامه تلفن همراه Amazon Kids+ روی دستگاه های شخص ثالث کار می کند، بنابراین خوانندگان جوان در همه جا می توانند از آن لذت ببرند. کتابخانه‌ای از کتاب‌های پشتیبانی‌شده شامل صدها مورد دلخواه کودکان و والدین است.

چه والدین مشغول باشند یا بچه‌ها بخواهند خودشان مطالعه کنند، Reading Sidekick یک راه عالی برای کمک به بچه‌ها برای ایجاد اعتماد به نفس و حفظ عادت خواندن است، حتی وقتی بزرگ می‌شوند.

همکاری ما با Readyland Books

یکی دیگر از ابزارهای عالی برای لذت بردن بیشتر خواندن، درگیر شدن با شخصیت های کتاب است. به لطف همکاری با ناشر Readyland، بچه‌ها می‌توانند کتابخانه رو به رشدی از کتاب‌های سازگار با الکسا را ​​کشف کنند و با شخصیت‌های درون آن کتاب‌ها تعامل داشته باشند.

برای استفاده از ویژگی الکسا، کتاب Readyland خود را باز کنید و بگویید: «Alexa, open Readyland». این ویژگی یک تجربه خواندن فراگیر و تعاملی را باز می کند که در آن بچه ها می توانند در حین خواندن با کتاب ها صحبت کنند.

Readyland صدها روش مختلف را برای کشف داستان به بچه ها ارائه می دهد. برای مثال، شخصیت‌ها خوانندگان جوان را ترغیب می‌کنند تا چیزهایی را در صفحه انتخاب کنند، در گفتگوهای سرگرم‌کننده شرکت کنند و حتی از آنها دعوت کنند تا بخشی از داستان باشند.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین امکانات آمازون، زاکولا را دنبال کنید. همچنین، برای خرید از این سایت، به ویژه در روزهای اوج تخفیف بلک فرایدی، کارشناسان زاکولا شما را یاری کرده و کالای سفارش داده شما را در ایران تحویل خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود