خرید بازی با گیفت کارت Origin

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید بازی با گیفت کارت Origin

گیفت کارت Origin یک پلتفرم بسیار محبوب برای بازی است که توسط Electronic Arts (EA) برای کاربران مک و ویندوز توسعه یافته است. می توانید تمامی بازی های مورد علاقه خود را که توسط EA ایجاد شده است، بازی کرده و ذخیره کنید. این خرید می تواند به صورت دیجیتالی انجام شده و یا با استفاده از کد اصلی دیسک فیزیکی منتقل شده باشد. بنابراین، به راحتی کتابخانه بازی خود را در یک سیستم عامل ذخیره کنید.

نه تنها می توانید بازی ها و بسته های پیوست را بارگیری و ذخیره کنید، بلکه یک جامعه اجتماعی نیز وجود دارد. می توانید با جریان Twitch و به اشتراک گذاری کتابخانه به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. با بارگیری سریع، صرفه جویی در فضای ابری و کاتالوگ گسترده بازی، عجیب نیست که میلیون ها بازیکن گیفت کارت Origin را انتخاب می کنند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Coldcard

هدیه به دوستان با Origin Cash

این کارت، یک هدیه عالی برای همه دوستداران بازی های ویدیویی است. می توانید با گزینه های مشابه بازی مانند گیفت کارت نینتندو، آن را حتی بیشتر کامل کنید. شما می توانید کارت هدیه خود را با الگوی رایگان سفارشی کنید و گزینه نوشتن پیام شخصی را داشته باشید. فقط آن را بارگیری کنید، چاپ کرده و آن را به هدیه مناسبی برای هر گیمر تبدیل کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کشوری که گیفت کارت Origin را خریداری کرده اید، باید با کشوری که حساب EA دارید مطابقت داشته باشد. بنابراین در این خصوص نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل از کارت خود استفاده کنید. در این باره توصیه می شود که با کارشناسان زاکولا مشورت های لازم را داشته باشید.

ضمن آنکه متناسب با کشور خود، می توانید از کارت هدیه خود برای خرید اشتراک استفاده کنید. در حال حاضر این امکان در مناطق بلژیک ، برزیل ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، هلند ، لهستان ، اسپانیا ، انگلستان و ایالات متحده وجود دارد.  که لیست کشور به روز شده را در صفحه سوالات متداول EA می توانید بررسی کنید.

خرید بازی با گیفت کارت Origin

تفاوت EA Play با EA Play Pro

در سرویس های گیفت کارتOrigin  (EA Play (Origin Access سرویس اشتراکی EA مخصوص رایانه است. می توانید یک لایه اشتراک مناسب خود انتخاب کنید و از دسترسی زودهنگام به بازی ها و تخفیف ها لذت ببرید. همچنین دسترسی نامحدودی به The Vault ، کاتالوگ در حال گسترش بازی ها را نیز خواهید داشت.

همچنین با عضویت در این برنامه، تخفیف ۱۰ درصدی محصولات موجود در فروشگاه EA Origin ، به علاوه دسترسی زود هنگام به بازی های EA قبل از عرضه رسمی آنها را خواهید داشت. با اشتراک EA Play ، شما می توانید قبل از هر کس دیگری از نسخه های آزمایشی کوتاه بازی های جدید لذت ببرید. این درحالی است که با عضویت گرانتر در EA Play Pro ، قبل از انتشار بازی ها ، دسترسی نامحدودی به نسخه های کامل بازی ها داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Mycelium

درباره Electronic Arts (EA)

 (Electronic Arts (EA ، که گیفت کارت Origin را اجرا می کند، یک شرکت سطح متوسط در مقایسه با بسیاری دیگر از شرکت های توسعه دهنده بازی مانند Steam است. Steam کارت های پیش پرداختی از این دست را در چندین سطح مختلف دارد. قیمت بیشتر بازی های با عناوین جدید ۵۹.۹۹ دلار است.  در Steam ، می توانید یک کارت ۵۰ دلار بر روی حساب خود قرار دهید و اگر یک بازی ۶۰ دلار  می خواهید، هنگام چک کردن می توانید ۵۰ دلار را در کل اعمال کنید و باقی مانده را با یک کارت اعتباری یا PayPal پرداخت کنید.

اما تا زمانی که از گیفت کارت Origin استفاده نکنید، نمی توانید تصور کنید که شرکت دیگری این روند را به گونه ای دیگر و به سادگی انجام می دهد. به خصوص که جدیدترین بازی ها را می توانید با Origin در دسترس داشته باشید. بازی هایی که حتی هنوز به Steam نرسیده است.

خرید بازی با گیفت کارت Origin

خرید گیفت کارت Origin

دسترسی به این بازی های مهیج و بسیار جدید تنها با تهیه یک کارت ۶۰ دلاری ممکن می شود و به محض شارژ کارت و اضافه کردن ۵۹.۹۹ دلار به حساب، می توانید بازی را انتخاب کرده و از آن لذت ببرید. اگر یک بازی را از EA on Origin خریداری می کنید، از موجودی حساب خود استفاده می کنید، مانند زمانی که یکی از این کارت ها را به حساب خود اضافه می نمایید. بنابراین برای خرید، این تنها روشی است که می توانید استفاده کنید.

در این سیستم ، نمی توانید از گیفت کارت Origin استفاده کنید، مگر اینکه کارت تمام مبلغ خریداری شده شما را پوشش دهد. در چنین شرایطی لازم است که کارت هدیه خود را با کارت اعتباری شارژ نموده یا یک کارت هدیه دیگر خریداری نمایید تا بتوانید تمامی هزینه بازی را که خریداری کرده اید، پوشش دهد.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری KeepKey

شاید این یک روش هوشمندانه است. این کارت های هدیه پس از کسر مالیات، به قیمت ۶۰ دلار عرضه می شود. در  حالی که بازیهای  آنها چیزی بیش از ۶۰ دلار خواهد بود. سپس به شما اجازه نمی دهند از کارت هدیه و مانده حساب خود در شکل دیگری از پرداخت استفاده کنید و تنها راه برای شما تهیه و خرید یک گیفت کارت Origin دیگر است، اگر می خواهید از مزایا و تخفیف های بازی های به روز شده و جدید آن لذت ببرید.

برای تهیه و خرید این گیفت کارت و شارژ آن، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و برای حساب ارزی از کارشناسان زاکولا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

کلمات کلیدی گیفت کارت
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]