تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اردیبهشت,۰۷

کیندل آمازون با کتاب های نوشته شده با ChatGPT

نویسنده : تیم محتوا

فروشگاه کیندل آمازون مملو از کتاب های نوشته شده توسط ChatGPT شده است. هوش مصنوعی در سراسر فروشگاه کتاب الکترونیکی در آمازون در حال اجرا است. از زمانی که OpenAI فناوری هوش مصنوعی ChatGPT خود را راه‌اندازی کرد، داستان‌های سرگرم‌کننده زیادی وجود داشته است، از جمله مکالمات خنده‌دار که برخی با ربات چت در بینگ مایکروسافت داشته‌اند.

با این حال، با توجه به تعداد داستان‌ های مرتبطی که در فروشگاه آمازون Kindle هجوم می‌آورد، آن‌ها کم‌اهمیت هستند. به نظر می رسد که بسیاری از کاربرانی که دسترسی دارند، از فناوری استفاده می کنند تا برای آنها کتاب بنویسند و سپس آنها را برای فروش عرضه می کنند.

به گزارش رویترز، اکنون بیش از ۲۰۰ کتاب الکترونیکی برای فروش یا دانلود در آمازون فهرست شده است که با استفاده از ChatGPT نوشته شده اند. این فقط آنهایی هستند که هوش مصنوعی را به عنوان نویسنده یا نویسنده مشترک فهرست می کنند. ممکن است بسیاری دیگر نیز وجود داشته باشند، اما بدون شفافیت مشابه.

برت شیکلر، یکی از نویسندگان جدید کتاب کودکان، درباره استفاده خود از این نرم افزار صحبت کرده است: او به رویترز گفت: «ایده نوشتن کتاب در نهایت ممکن به نظر می رسید. کتاب او، سنجاب کوچک خردمند: داستان پس انداز و سرمایه گذاری، با استفاده از ChatGPT نوشته شده است و هدف آن کمک به بچه ها در یادگیری اصول مالی است.

او تاکنون از این پروژه تنها ۱۰۰ دلار درآمد داشته است، اما قصد دارد کتاب‌های بیشتری با کمک هوش مصنوعی بنویسد. او افزود: می‌توانستم افرادی را ببینم که در این کار حرفه‌ای عمل می‌کنند. ما قیمت ها را در ۱۰۰۰ خرده‌فروش بررسی می‌کنیم تا کمترین قیمت جدیدی را که می‌توانیم پیدا کنیم برای شما به دست آوریم.

روند ChatGPT در پایان سال ۲۰۲۲ شروع شد، زمانی که OpenAI شروع به اجازه آزمایش عمومی به صورت رایگان کرد. فناوری چت بات نیز اخیراً توسط مایکروسافت برای ایجاد روش جدیدی برای جستجوی اینترنت از طریق سرویس Bing خود استفاده شده است.

کیندل آمازون با کتاب های نوشته شده با ChatGPT

این فقط در صورت درخواست در دسترس است و دارای لیست انتظار طولانی است، اما به نظر می رسد جستجوی Bing سودمند است. البته گاهی اوقات نتایج عجیب و غریبی دارد. گوگل همچنین با چت ربات هوش مصنوعی Bard خود وارد معرکه شده است که گاهی اوقات نادرست بودن آن نیز ثابت شده است.

با این حال، به دلیل ماهیت خود، ChatGPT و Bard بدون شک همیشه بهتر خواهند شد. اگر مردم از آنها برای نوشتن رمان استفاده می کنند، نگران کننده است، به خصوص اگر استفاده از آنها بی اعتبار باشد. این یک راه منصفانه از ترمیناتور و اسکای نت است، اما هنوز هم چیزی با آن مورد استفاده درست نیست.

الکسا تنها در سال جاری ۱۰ میلیارد دلار از آمازون ضرر خواهد کرد. طبق یک گزارش جدید، دستیار هوشمند الکسای آمازون تنها در سال جاری حدود ۱۰ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد و اکثر سخت افزارها با ضرر فروخته شده اند.

طبق یک گزارش جدید، دستیار هوشمند الکسای آمازون تنها در سال جاری حدود ۱۰ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد و اکثر سخت افزارها با ضرر فروخته شده اند. آمازون اولین بار در سال ۲۰۱۴ الکسا را معرفی کرد و بلافاصله با بلندگوهای هوشمند Echo که دستیار دیجیتالی را در خانه‌های سراسر جهان قرار داد، طوفانی در جهان گرفت.

با این حال، گزارش اخیر حاکی از آن است که «الکسا در حمایت از زندگی است»، زیرا دستیار نتوانسته انتظارات والای آمازون را برآورده کند. تصور می‌شود که تیم‌های مسئول الکسا و دستگاه‌های آن اکنون در تیررس آمازون قرار دارند و در بحبوحه سفت‌تر شدن کمربندها در بخش فناوری، احتمال اخراج کارکنان وجود دارد.

در حالی که آمازون قبلاً خوشحال بود که پول خود را در دستگاه های الکسا و اکو از دست می داد زیرا امکان بازگرداندن آن پول را در جای دیگری مشاهده می کرد، اکنون تصور نمی شود که چنین باشد. یک گزارش Insider خاطرنشان می‌کند: در حالی که الکسا زمانی یکی از پروژه‌های شرکت بود که به سرعت در حال رشد بود، تلفات فزاینده و کاهش گسترده مشاغل نشان از سقوط سریع دستیار صوتی و بخش بزرگ‌تر سخت‌افزار آمازون دارد.

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه آمازون می‌تواند تیم الکسا را به عنوان هدفی برای اخراج‌های جدید انتخاب کند، معاون ارشد آمازون در بخش دستگاه‌ها و خدمات، دیوید لیمپ گفت که او به‌ طور باورنکردنی به تیم افتخار می‌کند و پیشنهاد کرد که می‌دانیم که آمازون‌های با استعداد را از دست خواهیم داد.

همه اینها در نهایت برای افرادی که دستگاه های اکو را می خرند و از آنها برای بررسی آب و هوا استفاده می کنند چه معنایی خواهد داشت. اما استفاده از آن برای بررسی آب و هوا، راه اندازی تایمر و غیره باعث شده الکسا در سال های اخیر برای آمازون بسیار مشکل ساز شود.

آمازون انتظار داشت که مردم از Echos خود برای سفارش رول توالت و سایر مواد مصرفی با استفاده از صدای خود استفاده کنند. در عوض، آنها از آن می خواهند تا به آنها یادآوری کند که چه زمانی شام خود را از فر خارج کنند. می توانید جدیدترین اخبار آمازون در خصوص فناوری ها را در زاکولا دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود