خرید کیف پول سخت افزاری TREZOR

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کیف پول TREZOR

کیف پول TREZOR یک کیف پول سخت افزاری بیت کوین است که در آگوست ۲۰۱۴ راه اندازی شده است. این اولین کیف پول سخت افزاری بیت کوین بود که فضای ذخیره سازی امن و سرد را به همراه امکان استفاده به راحتی کیف پول های گرم را فراهم می کرد.

اگر شما از علاقه مندان ارزهای رمزنگاری شده اید و می خواهید امن ترین مکان برای ذخیره سکه های خود را پیدا کنید و یا به فکر خرید کیف پول سخت افزاری هستید و دوست دارید بدانید کیف پول ترزور برای شما مناسب است، می توانید با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

تاریخچه کیف پول ترزور

این کیف پول دارای امنیت درجه یک بوده و در دنیا کاملا شناخته شده است. همچنین تعداد زیادی ارز رمزنگاری شده را در اختیار شما قرار می دهد. ضمن آن که به روزرسانی سیستم عامل دائمی صورت می گیرد. در حقیقت کیف پول Trezor کیف پول سخت افزاری اصلی رمز ارز بود که روانه بازار شد. شما می توانید با استفاده از این کیف پول کارآمد، برای ذخیره و نگهداری، دریافت و ارسال طیف وسیعی از ارزهای رمزنگاری شده استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید مستقیم از اروپا

این یکی از بهترین کیف پول های ارزهای رمزنگاری شده است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این کیف پول ، بسیار ایمن تر از کیف پول نرم افزاری سنتی است، زیرا کلیدهای خصوصی به جای اینکه در رایانه های همراه یا دسک تاپ باشند، در دستگاه فیزیکی نگهداری می شوند. کیف پول هرگز به سرور اینترنت متصل نمی شود، به این معنی که دسترسی هکر به دارایی شما تقریباً غیرممکن است.

 مشخصات کیف پول ترزور

TREZOR دستگاهی کوچک و در اندازه کلید است که با کابل USB به رایانه شما متصل می شود. این کیف پول سخت افزاری بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، کاردانو، مونرو و سایر کلیدهای خصوصی رمز ارزهای مختلف را بصورت آفلاین ذخیره می کند و معاملات را امضا می نماید. همچنین می تواند بدون نگرانی در رایانه ای آلوده به بدافزار استفاده شود. شما می توانید TREZOR One را با قیمت ۷۹ دلار تحویل بگیرید. برای تهیه این کیف پول، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

کیف پول TREZOR

ویژگی های کیف پول TREZOR

اولین نکته آن است که کیف پول TREZOR ، امنیت بالای یک بیت کوین (BTC) را فراهم می کند و از آن در برابر سرقت فیزیکی و مجازی محافظت می کند. این یک کیف پول HD است که می تواندی در آن کلیدهای خصوصی را کنترل کنید، بنابراین می توانید از کل کیف پول با ۲۴ کلمه تولید شده، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

رمز اصلی ۲۴ کلمه ای با استفاده از RNG از دستگاه و رایانه تولید می شود. رمز به صورت آفلاین تولید می شود و در صفحه کیف پول TREZOR نمایش داده می شود که این اطمینان را می دهد که هرگز در دستگاه متصل به اینترنت نمی باشد.

لازم به ذکر است که کد PIN را هنگام راه اندازی و پرداخت هزینه لازم خواهید داشت. می توانید به عنوان ویژگی امنیتی اضافی، یک عبارت عبور به ۲۴ کلمه اضافه کنید که به عنوان ۲۵ کلمه عمل می کند. باید عبارت عبور را به خاطر بسپارید. زیرا رمز بدون عبارت عبور برای بازیابی کیف پول کافی نیست. به عبارت دیگر، عبارت عبور می تواند امنیت بالاتری را تضمین نماید که در صورت فراموش کردن آن، کیف پول TREZOR را نمی توان بازیابی نمود. این نکته را مدنظر داشته باشید که می توانید هنگام سرقت یا خراب شدن کیف پول TREZOR ، با استفاده از رمز و کلمه عبور، آن را بازیابی نمایید.

پیشنهاد مطالعه : برترین تولید کنندگان کفش در دنیا

امنیت در کیف پول

صفحه TREZOR به شما امکان می دهد که ارسال را به گیرنده مورد نظر تأیید کنید، اما این امر مانع حملات فیشینگ نمی شود. همچنین مطمئن شوید که یک هکر نمی تواند به طور خودکار تراکنش را از دستگاه شما ارسال کند. برای تأیید هر معامله خروجی باید از نظر جسمی دکمه را فشار دهید.

کیف پول TREZOR همچنین ابتکاری را برای توسعه تراشه عنصر امن منبع آزاد خود آغاز کرده است. یک دلیل که Trezor از عنصری ایمن مانند Ledger Nano X استفاده نمی کند این است که همه عناصر امن منبع بسته هستند. این بدان معنی است که شما باید به تولید کننده سخت افزار اعتماد کنید تا دسترسی دیگری ایجاد نکند.

یک عنصر منبع باز، کیف پول های سخت افزاری ارز رمزپایه را از امنیت بیشتری برخوردار می کند. Trezor در تلاش است تا با ایجاد یکی از منابع باز مانند بقیه نمونه های خود، این مسئله را حل کند.

کیف پول TREZOR

راه اندازی اولیه

برای راه اندازی کیف پول TREZOR می توانید از طریق myTREZOR.com اقدام کنید. راه اندازی شامل تنظیم کد PIN ، نام دستگاه و رمز عبور است. همانطور که قبلاً ذکر شد، با نوشتن ۲۴ کلمه از TREZOR خود پشتیبان تهیه می کنید. در صورت گم شدن، دزدیده شدن یا خراب شدن آن، این ۲۴ کلمه می تواند کیف پول شما را دوباره بسازد.

TREZOR همراه با کاغذ برای نوشتن کلمات است که می توانید عبارت امنیتی خود را روی آن نوشته و در محلی امن نگاه داری کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی سایت های برتر فروش آنلاین کتاب

حریم خصوصی

کیف پول TREZOR خود حریم خصوصی بسیار خوبی را ارائه می دهد. آزمایشگاه Satoshi هیچ راهی برای پیگیری اقدامات شما بعد از دریافت دستگاه ندارد. زیرا هیچ شماره سریالی نخواهد داشت. همه نرم افزارها منبع باز هستند و هنگام استفاده از ترزور نیازی به نام کاربری یا رمز عبور نیست.

حریم خصوصی توسط کیف پول استفاده شده با TREZOR تعیین می شود. در صورت استفاده از myWallet از TREZOR ، ممکن است که داده ها هنگام نصب فاش شوند، بنابراین بهتر است از یک گره کامل مانند Electrum استفاده کنید.

کیف پول TREZOR

رابط کاربری کیف پول

UI کیف پول Trezor هم برای مبتدیان و هم برای کاربران پیشرفته تمیز و آسان است. ارسال یا دریافت انواع دارایی های رمزنگاری، بررسی معاملات قبلی، خرید دارایی های دیجیتال به طور مستقیم از کیف پول TREZOR یا از کاربران دیگر در مبادله آنها آسان است.

پیشنهاد مطالعه : سایت های برتر خرید آنلاین چین

سکه های پشتیبانی شده Trezor

کیف پول Trezor یک کیف پول چند ارزی است، به این معنی که می تواند ارزهای رمزنگاری شده مختلفی را در خود ذخیره کند. اگر نمونه کارهایی داشته باشید که شامل انواع رمزنگاری ها باشد، این بسیار عالی است، زیرا در غیر این صورت، باید هر یک را در کیف پول جداگانه ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که تیم Trezor همیشه در حال افزایش میزان سکه های پشتیبانی شده خود هستند، بنابراین ارزش دارد که به طور مرتب وب سایت رسمی آنها را بررسی کنید تا نسخه های جدید آنها را ببینید. اگر یک ارز رمزنگاری شده به Trezor ارسال کنید که یکی از سکه های مورد پشتیبانی Trezor نیست، وجه خود را برای همیشه از دست خواهید  داد. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در این خصوص با کارشناسان زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]