کیف پول سخت افزاری Mycelium

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کیف پول Mycelium

کیف پول Mycelium یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین کیف پول های ارزهای رمزنگاری شده است که به طور انحصاری برای سیستم عامل های تلفن همراه در دسترس است. در سال ۲۰۱۳ این کیف پول، برای استفاده با برنامه اندروید راه اندازی شده و سپس جهت برنامه iOS نیز در دسترس قرار گرفت.

Mycelium خود را کیف پول بیت کوین توصیف می کند. ضمن آن که دارای چندین ویژگی قابل توجه است. این یک کیف پول با منبع باز است که می تواند برای مبتدیان بسیار مناسب باشد. این برنامه همچنین به تکنیک تأیید پرداخت ساده SPV متکی است که به آن امکان می دهد تراکنش ها را بدون نیاز به بارگیری کل بلاکچین، تأیید کنید.

نکته ای که باید به آن اشاره شود این است که تلفن های همراه، دستگاه هایی هستند که چندان ایمن نبوده و می توانند به سادگی دچار سرقت گردند، لذا توسعه دهندگان این برنامه برای بهینه کردن سیستم ایمنی این کیف پول، از ویژگی های مناسبی استفاده کرده اند به طوری که رابط کاربری ساده ای را نیز در برگیرد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی سایت های برتر فروش آنلاین کتاب

رابط کاربری و سهولت استفاده

در حالی که برخی از جنبه های کیف پول Mycelium ، مانند ارسال و دریافت بیت کوین، کاملاً ساده است، اما این برنامه شامل توابع بسیاری است که احتمالاً کاربران مبتدی رمزنگاری را کمی گیج می کند. این برنامه دارای یک رابط برای جابجایی بین عملکردهای مختلف است.

در هنگام راه اندازی، به طور پیش فرض، تبادل باز می شود و مقدار Bitcoin در کیف پول شما و نرخ ارز فعلی BTC و همچنین دکمه های ارسال و دریافت BTC را نشان می دهد. همچنین می توانید با انتخاب یکی از منوی کشویی در صفحه باز شده، بیت کوین خود را تغییر دهید.

نکته خوب این است که این لیست نرخ ارز ارائه شده در حال حاضر در هر صرافی را نمایش می دهد. ضن آنکه کیف پول Mycelium دارای یک لیست آدرس داخلی برای آدرس های متداول بیت کوین است. این برنامه دارای ویژگی های اساسی حریم خصوصی، مانند قابلیت چرخش آدرس ها می باشد.

پیشنهاد مطالعه : سایت های برتر خرید آنلاین چین

می توانید آن را برای ارتباط با سرورها از طریق شبکه بدون هویت، از قسمت تنظیمات پیکربندی کنید. گرچه Mycelium یک کیف پول گرم است، اما با استفاده از گزینه بسیار خوبی، تراکنش از کیف پول سرد را فراهم می کند. این می تواند کلیدهای خصوصی را وارد کند و آنها را در یک کیف پول سخت افزاری همگام سازی کند.

کیف پول Mycelium

انتقال وجوه در کیف پول Mycelium

هنگامی که برنامه را برای اولین بار راه اندازی می کنید، به شما این امکان را می دهد که نسخه پشتیبان تهیه نموده یا یک کیف پول جدید ایجاد کنید. اگر روی گزینه ایجاد کیف پول جدید ضربه بزنید، به طور خودکار کیف پول ایجاد می شود. این برنامه به کاربران یادآوری می کند که از کیف پول Mycelium  خود پشتیبان تهیه کنند که این یک ویژگی بسیار مفید است. این شامل تهیه نسخه پشتیبان از عبارت دوازده کلمه ای و پین است تا از دسترسی دیگران به برنامه.

پیشنهاد مطالعه : برترین تولید کنندگان کفش در دنیا

شرکت MyCelium ، در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد. این ایده توسط تیمی متشکل از افراد باهوش متخصص در فناوری که بیشتر مهندس سخت افزار بودند، طراحی شد. هدف اصلی این شرکت توسعه یک پروژه شبکه مش بود. هرچند پس از انتشار بیت کوین در سال ۲۰۰۹ ، اوضاع تغییر کرد.

این شرکت علاقه شدیدی به فناوری بلاکچین داشت و آنها بلافاصله بیت کوین را به عنوان یک مفهوم آینده دار شناختند. با گذشت زمان، آنها بیشتر در مورد فن آوری جدید یاد گرفتند تا به امروز که MyCelium سه پروژه مرتبط با بیت کوین راه اندازی کرده است و این نشان می دهد که آنها چقدر به این ارز رمزپایه اعتقاد دارند.

کیف پول Mycelium

ویژگی های کیف پول Mycelium

برخلاف بسیاری از همتایان خود، کیف پول Mycelium هیچ راهنما یا آموزشی برای کمک به استفاده کاربران جدید در داخل برنامه ارائه نمی دهد. در حالی که عملکردهای اساسی این برنامه کاملاً شهودی است، اما با توجه به اینکه این برنامه، چندین ویژگی پیشرفته را ارائه می دهد، به نظر می آید کمبود اسناد و مدارک یک اشکال اساسی است که باعث می شود کاربران مبتدی بیت کوین کمی دچار سردرگمی شوند.

به همین ترتیب، گزینه های پشتیبانی برنامه نیز چیز زیادی ارائه نمی دهند. ابزار اصلی پشتیبانی Mycelium از طریق ایمیل است و توسعه دهندگان برنامه را صریحاً از استفاده از هر روش دیگری برای تماس با آنها هشدار می دهند. این برنامه در توییتر قرار دارد و توسعه دهندگان از این پلتفرم برای تعامل با کاربران خود استفاده می کنند.

می توان گفت که برنامه و کیف پول Mycelium یک برنامه کاملاً توانمند است و تمام گزینه های لازم برای ارسال و دریافت بیت کوین را ارائه می دهد. این واقعیت که می تواند با کیف پول های سخت افزاری ادغام شود و می تواند با یک لغزنده کار کند، نشانگر توجه بیشتر این برنامه به امنیت و حریم خصوصی کاربران است.

پیشنهاد مطالعه : خرید مستقیم از اروپا

با این حال، کمبود اسناد و مدارک باعث می شود که برنامه بیشتر مناسب کاربران باتجربه ارز رمزنگاری شده باشد که واقعاً می توانند از هزاران گزینه ارائه شده بهره برده و بهترین استفاده را ببرند. شما می توانید برای تهیه این کیف پول ارزهای رمزنگاری شده از سایت های خارجی اقدام نمایید.

برای خرید این برنامه می توانید از کارشناسان زاکولا بهره مند شده و برای پرداخت ارزی و تحویل محصول در ایران از خدمات زاکولا بهره مند شوید. برای این کار کافی است که با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را صورت دهید.

در عصر جدید که رشد فناوری بسیار بیش از همیشه می باشد، همگام بودن با تکنولوژی های پیشرفته می تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد کمک موثری نماید و صنعت رمز ارزها و محصولات آن می تواند یکی از گزینه هایی باشد که رو به رشد بوده و برای تغییر و رشد تعاملات و تبادلات زندگی انسان ظهور کرده است.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]