تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۰۶

بررسی کیف پول Ledger لجر

نویسنده : تیم محتوا

کیف پول Ledger

کیف پول Ledger از جمله کیف پول های سخت افزاری رمزنگاری شده هستند که توسط شرکت Ledger ، که شرکتی مستقر در پاریس، فرانسه است، ساخته شده اند. همچنین این شرکت در ایالات متحده، دارای دفاتری در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا است. لجر در سال ۲۰۱۴ توسط هشت متخصص که دارای زمینه های امنیتی در ارزهای رمزپایه و کارآفرینی بودند، راه اندازی شد. هدف این شرکت ایجاد راه حل های ایمن برای کاربردهای بلاکچین بوده است.

این شرکت با مدیریت پاسکال گوتیه رهبری می شود و اکنون بیش از یکصد و سی کارمند دارد. این کیف پول به صورت چند ارزه طراحی شده است که برای ذخیره کلیدهای خصوصی ارزهای رمزپایه بصورت آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند. Ledger دو کیف پول سخت افزاری ارائه می دهد که به نام های کیف پول Ledger Nano S و Ledger Nano X در دسترس است.

پیشنهاد مطالعه : سایت های برتر خرید آنلاین چین

نحوه عملکرد کیف پول لجر

کیف پول Ledger یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری است که دارای سطح ایمنی مناسبی است. از سوی دیگر برای آن که بتوان با در ارزهای رمزنگاری شده معاملات را صورت داد، نیاز است که از کلیدهای خصوصی استفاده شود. در بسیاری از مواقع ذخیره سازی این کلیدها به شکل آنلاین است که می تواند خطر هک و سرقت دارایی را به دنبال داشته باشد. کاربران ارزهای رمزپایه می توانند از سیستم های جایگزینی برای ذخیره سازی استفاده کنند. این کیف پول ها شامل کیف پول های گرم یا آنلاین، کیف پول های همراه  که کیف پول در تلفن های هوشمند هستند و کیف پول های کاغذی می باشند.

کیف پول های سخت افزاری نوعی ذخیره سازی آفلاین را ارائه می کنند. کیف پول لجر نیز یک کیف پول ارز رمزنگاری شده است که کلیدهای خصوصی کاربر و اطلاعات مهمی که جهت مجاز نمودن تراکنش های خروجی در شبکه بلاکچین لازم است را در کیف پول سردی که امنیت لازم را داشته باشد، نگهداری می نماید.

کیف پول Ledger

انواع کیف پول

لازم به ذکر است که کیف پول های Ledger دستگاه های سخت افزاری هستند که برای نگهداری و ذخیره کلید خصوصی کاربران، از مکانیسم درایوهای USB استفاده می کنند، در نتیجه دسترسی به کلید برای هکرها دشوار است. Ledger دو کیف پول سخت افزاری ارائه می دهد که به نام های کیف پول Ledger Nano S و Ledger Nano X می باشد که هر یک از آن ها قابلیت های متفاوتی را ارائه می کند.

آنچه که باید اضافه کرد این است که این کیف پول ها از نوع کیف پول ذخیره یو اس بی هستند که بدین ترتیب کاربران می توانند برای ارسال و دریافت ارزهای رمزنگاری شده از بلاکچین اقدام کرده و یا برنامه های دیگر در این خصوص را روی دستگاه اجرا نمایند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی سایت های برتر فروش آنلاین کتاب

همچنین کاربران قادر هستند با بهره مندی از کیف پول Ledger ، برای به کار گیری اقدامات امنیتی مانند احراز هویت دو عاملی در گوگل نیز استفاده نمایند. باید یادآور شویم که تمامی کیف پول های Ledger دارای امنیت کافی بوده و از سیستم عامل اختصاصی بهره می برند که می تواند جهت محافظت از دارایی های رمز ارزها طراحی شده است، مورد استفاده قرار گیرد. این کیف پول ها همچنین از یک عبارت بازیابی پشتیبان ۲۴ کلمه ای استفاده می کنند که در صورت سرقت دستگاه حاوی کلید خصوصی، می توان به ارزهای رمزنگاری شده کاربر دسترسی داشت.

کیف پول Ledger

مقایسه کیف پول های Ledger

در سال ۲۰۱۶ ، لجر Ledger Nano S را معرفی کرد. این کیف پول را کیف پول سخت افزاری اصلی نامیده اند. Ledger Nano S با قیمت ۵۹.۰۰ دلار به فروش می رسد و می توان از آن برای خرید ارزهای رمزپایه و امنیت و مدیریت دارایی ها استفاده کرد. این کیف پول Ledger  یک تراشه ایمن گواهی شده را در اختیار شما قرار می دهد و به کاربران امکان می دهد بین سه تا ۲۰ برنامه را ذخیره کنند

اما Ledger Nano X در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. قیمت آن ۱۱۹.۰۰ دلار می باشد. همچنین می تواند برای خرید ارزهای رمزپایه و امنیت و مدیریت دارایی ها مورد استفاده قرار گیرد. مانند Ledger Nano S ، Nano X همچنین یک تراشه ایمن مجاز را ادغام می کند، اما به شما امکان می دهد تعداد بیشتری از برنامه ها را ذخیره کنید که در حال حاضر حداکثر ۱۰۰ برنامه را شامل می شود.

پیشنهاد مطالعه : برترین تولید کنندگان کفش در دنیا

علاوه بر این ، Ledger Nano X دارای اتصال بلوتوث است، بنابراین شما می توانید دارایی های ارز رمزنگاری شده خود را از هرجایی مدیریت کنید. اما باید افزود که همه کیف پول های Ledger از ۲۷ سکه و بیش از ۱۵۰۰ نشانه پشتیبانی می کنند.

کیف پول Ledger

در صورتی که به صنعت ارزهای رمزنگاری شده علاقه مند هستید، می توانید با خرید یکی از کیف پول های سخت افزاری مناسب مانند کیف پول لجر ، برای سرمایه گذاری در این صنعت و ذخیره نمودن آن ها استفاده کنید. برای خرید این کیف پول ها می توانید در سایت های خارجی اقدام کرده و از طریق زاکولا برای پرداخت هزینه ارزی آن و تحویل در ایران اقدام کنید. در این راستا می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان زاکولا دریافت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود