تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۲۶

کیف پول نرم افزاری Exodus

نویسنده : تیم محتوا

کیف پول نرم افزاری Exodus

کیف پول نرم افزاری Exodus یک کیف پول چند ارزه است که بیش از صد ارز رمزپایه را پشتیبانی می کند. کیف پول رمزنگاری در ابتدا فقط در دسکتاپ در دسترس بود، اما اکنون برای سیستم عامل های iOS و Android نیز موجود است. این شبکه با تمرکز طراحی روی افرادی که هرگز با ارزهای رمزپایه درگیر نشده اند، خود را از کیف پول های دیگر متمایز می کند. این یک رابط کاربری آسان است و توسعه دهندگان آن زمان و تلاش زیادی را صرف پرداخت UI می کنند تا بصری تر شود.

یکی از محبوب ترین ویژگی های Exodus پشتیبانی از طیف وسیعی از altcoins مختلف و همچنین بیت کوین است. همچنین می توانید بدون هیچ گونه ثبت نامی، از کیف پول برای مبادله ارز رمزنگاری شده با ارز دیگر استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که این یک کیف پول سبک است که از تأیید پرداخت ساده استفاده می کند، به این معنی که بلاکچین های کامل را بارگیری نمی کند و در عوض از یک سری سرورها برای ردیابی تعادل کیف پول استفاده می کند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Coinbase

رابط کاربری و سهولت استفاده

کیف پول نرم افزاری Exodus یک برنامه بین پلتفرمی است که برای ویندوز ، macOS و Linux در دسترس است. از آنجا که تقاضای ثبت نام ندارد، می توانید برنامه را بارگیری کرده و آنرا برای شروع نصب کنید. با این حال توجه داشته باشید که اگرچه توسعه دهندگان آن معتقدند که همه اقدامات را برای اطمینان از ایمن بودن برنامه انجام می دهند، اما شامل پشتیبانی از احراز هویت دو عاملی نمی شود و فقط به رمزعبور متکی است.

همچنین ، برخلاف برخی از همتایان خود، مکانیزم احراز هویت نسبتاً جدیدی را که به عنوان آدرس چند امضا شناخته می شود، اجرا نمی کند که قبل از شروع هرگونه انتقال از چندین دستگاه، مجوز می خواهد. هنگامی که شما در داخل برنامه هستید، رابط کاربری جذاب و نسبتاً شهودی است. این برنامه برای ارائه خدمات تبادل رمزنگاری و خدمات نمونه کارها طراحی شده است و شما می توانید از آن برای ذخیره، مدیریت و تجارت ارزهای رمزپایه از یک رابط استفاده کنید.

کیف پول نرم افزاری Exodus تعداد انگشت شماری از آیکون ها در بالای رابط کاربری دارد که می توانید با استفاده از آنها عملکردهای مختلف آن را جستجو کنید. به عنوان مثال، نماد نمونه کارها به شما یک نمای کلی از ارزهای رمزپایه خود را به همراه اطلاعات مربوطه مانند حرکت قیمت در بازه های زمانی مختلف برای دارایی های مختلف ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه : روش های شناخت برندهای اصل کفش از تقلبی

سپس بخش Wallet وجود دارد که می توانید هرکدام از ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده را از طریق اسکن کد QR یا با استفاده از آدرس کیف پول ارسال و دریافت کنید. همچنین بخش Exchange به شما امکان تجارت بین ارزهای رمزپایه را می دهد. افزودنی نسبتاً جدید، استفاده از برنامه ها است. شما می توانید آنها را به عنوان پلاگین هایی در نظر بگیرید که قابلیت های بیشتری به کیف پول اضافه می کنند.

کیف پول نرم افزاری Exodus

انتقال وجوه در کیف پول Exodus

به طور پیش فرض، کیف پول نرم افزاری Exodus قفل نشده است. با این وجود، فرآیند ایمن سازی آن به طور خودکار و پس از واریز وجه در کیف پول آغاز می شود. برای دریافت رمزنگاری، به صفحه Wallet بروید و سپس ابتدا ارز رمزپایه ای را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید.

در صورت تمایل، می توانید نمودار قیمت رمزنگاری انتخاب شده را نیز در این صفحه مشاهده کنید. در غیر این صورت فقط آدرس دریافت کیف پول نرم افزاری Exodus خود را کلیک کرده و کپی کنید. همچنین می توانید به این آدرس ایمیل ارسال کنید و حتی از کد QR اسکرین شات بگیرید، سپس فرستنده می تواند آن را از دستگاه خود اسکن کند.

به محض دریافت اولین پرداخت، Exodus از شما می خواهد که از کیف پول خود با رمز عبور محافظت کنید. این برنامه ، از طریق مستندات و فیلم های خود، استفاده از یک برنامه مدیریت رمز عبور را برای این منظور پیشنهاد می کند که به اعتقاد ما یک توصیه بسیار محتاطانه است. کیف پول نرم افزاری Exodus همچنین یک عبارت ۱۲ کلمه ای به شما نشان می دهد که به شما کمک می کند گذرواژه خود را بازیابی کنید. باز هم توسعه دهندگان پیشنهاد می کنند که این عبارت را برای ذخیره سازی آفلاین و نه روی رایانه خود، روی یک قطعه کاغذ بنویسید.

روند ارسال ارز رمزنگاری شده از کیف پول Exodus نیز بسیار شهودی است. فقط روی دکمه ارسال کلیک کنید و آدرس کیف پول عمومی را که می خواهید رمزنگاری را به آن منتقل کنید وارد کنید. همچنین می توانید بر روی گزینه QR code قرار دهید تا کد QR گیرنده را از وب کم یا از صفحه نمایش اسکن کنید.

با همین روش می توانید ارزهای رمزپایه خود را به راحتی مبادله کنید. فقط به قسمت Exchange بروید و از منوهای کشویی Exchange and Receive برای انتخاب ارزهای رمزپایه ای که می خواهید بین آنها مبادله کنید استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Electrum

حمایت کیف پول نرم افزاری Exodus

در هر دو نوع تراکنش، کیف پول نرم افزاری Exodus اطلاعات مربوطه را برای حداکثر شفافیت نمایش می دهد. به عنوان مثال، هنگام ارسال و دریافت رمزنگاری، کیف پول هزینه هایی را که برای انتقال از شما دریافت می کند، در پایین صفحه نمایش می دهد. به همین ترتیب، این مقدار رمز ارز موجود در کیف پول شما و مقدار رمزگذاری اضافه شده هنگام مبادله بین دو ارز رمزپایه شده را نشان می دهد.

ضمن آن که هر بار که برای مبادله بین ارزهای رمزپایه استفاده می کنید، هزینه ای دریافت می کند. Exodus جزئیات بیشتری درباره هزینه ها را در بخش پشتیبانی خود به اشتراک می گذارد. این بخش دارای مقالات زیادی است که به زیبایی در بخش های مربوطه طبقه بندی می شوند.

کیف پول نرم افزاری Exodus

عملکرد کیف پول Exodus  

Exodus یک کیف پول نرم افزاری و یک کیف پول گرم برای اکثر کاربرانی است که به اینترنت متصل هستند. این به خودی خود باعث امنیت کمتر آن نسبت به کیف پول سخت افزاری مانند Trezor می شود. در حقیقت، توسعه دهندگان کیف پول، مجبور شده اند برخی از مقررات امنیتی را که می توانید با همتایان آن پیدا کنید، کاهش دهند تا کاربرد Exodus از بین نرود.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین قهوه سازها از آمازون ۲۰۲۱

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که اگرچه کیف پول نرم افزاری Exodus بر روی بسیاری از اجزای منبع باز ساخته شده است، اما کیف پول به خودی خود منبع باز نیست. در کل می توان گفت که Exodus گزینه خوبی است، به خصوص برای کسانی که تازه کار خود را با ارزهای رمزپایه آغاز کرده اند. این کیف پول، با طراحی جذاب و رابط بصری، گزینه خوبی برای مدیریت و مبادله مقادیر کم ارزهای رمزپایه بدون ورود به مزیت فرآیند است. می توانید برای تهیه کیف پول های ارزهای دیجیتال، از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود