کیف پول نرم افزاری Coinbase

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کیف پول نرم افزاری Coinbase

Coinbase یکی از برترین سیستم عامل های تبادل رمزنگاری است که توانسته است در این بازار با ارائه خدمات مناسب و ویژگی های کاربردی، شهرت مناسبی را کسب کند. در این جا به بررسی کیف پول نرم افزاری  Coinbase خواهیم پرداخت.

این کیف پول، یک کیف پول دیجیتال گرم است که کاربران می توانند ارزهای رمزنگاری شده خود را در آنها ذخیره کنند. در حقیقت، امنیت مهم ترین ویژگی در این نوع از کیف پول است. ضمن آنکه شما می توانید سکه های خود را در صرافی نگه دارید، اما معمولاً توصیه نمی شود، زیرا خطر بسیار بیشتری وجود دارد.

کیف پول Coinbase

کیف پول نرم افزاری Coinbase به عنوان یکی از ایمن ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای ذخیره رمزنگاری های شناخته شده است.  ضمن آنکه استفاده از آن آسان است و کاملاً مناسب طراحی شده و با چندین ویژگی امنیتی مانند ۲-FA از سکه های شما محافظت می کند. اما باید اشاره کنیم که این کیف پول، تنها برخی از رمز ارزها را در خود جای می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بازی با گیفت کارت Origin

اما در کل می توان گفت که این کیف پول برای استفاده ساده بوده و ثبت نام و نگهداری سکه های رمزنگاری در آن رایگان است و دارای هزینه های مناسب می باشد و تعداد ارزهای رمزپایه ای که پشتیبانی می کند، بسیار است. این کیف پول از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

ویژگی های مفید کیف پول

رمز ارزها هنوز هم اغلب با برخی از مفاهیم منفی همراه هستند. بسیاری از آنها ناشی از این واقعیت است که این یک صنعت بسیار جدید و بی ثبات است. از آنجا که مبحث رمزنگاری ها کاملاً پیچیده است، بسیاری از افرادی که وارد آن می شوند نمی دانند که چگونه از دارایی رمزنگاری شده خود در برابر کلاهبرداری و هک محافظت کنند. در این جاست که نقش مهم کیف پول نرم افزاری Coinbase خود را نشان می دهد.

این کیف پول، به عنوان یکی از ایمن ترین کیف پول های گرم در صنعت فعلی شناخته می شود. Coinbase از اقدامات مختلف امنیتی استفاده می کند که شامل احراز هویت دو عاملی، چندین امضا، درخواست تأیید و غیره می باشد. که می تواند آسودگی خاطر کاربر را در خصوص حفظ امنیت دارایی خود، ایجاد نماید.

کیف پول نرم افزاری Coinbase

امنیت در کیف پول Coinbase

نکته ای که در این خصوص بسیار اهمیت دارد این است که این کیف پول هرگز هک نشده یا به هیچ وجه شکسته نشده است. به طور طبیعی، این باید به قابلیت اطمینان ابزار بیفزاید. اگرچه مسلماً برخی از کاربران کیف پول نرم افزاری Coinbase را به صورت آنلاین بررسی کرده و در مورد هک شدن حساب هایشان صحبت می کنند. البته به سادگی در بررسی ها در خواهید یافت که بیشتر هک هایی که اتفاق می افتد به دلیل ضعف رمز ورود یا مشکل مشابه است.

به عبارت دیگر، این تقصیر سیستم عامل نیست، بلکه کاربر مقصر است. همواره این سوال وجود دارد که آیا استفاده از کیف پول Coinbase بی خطر است؟ می توان گفت که این شرکت، تلاش و تمرکز خود را در جهت استفاده از فناوری هایی کرده است که بتواند در صنعت رمزنگاری امنیتی قدرتمند را ایجاد نماید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Electrum

 آسان برای استفاده، طراحی رابط تمیز

همانطور که قبلاً در بررسی کیف پول نرم افزاری Coinbase به آن اشاره شد، بسیاری از افرادی که وارد بازار ارزهای رمزپایه می شوند، واقعاً در این زمینه متخصص نیستند. همچنین اکثر کاربران در می یابند که تمام اصطلاحات فنی کاملاً ساده است. بنابراین به سادگی درخواهید یافت که این یکی از ابزارهای آسان برای استفاده و ذخیره سازی دارایی های رمزنگاری شده است.

روند ثبت نام سریع و ساده

نکته دیگری که در این خصوص مطرح است این است که روند ثبت نام در این شبکه کاملا ساده و سریع و همچنین عمومی است. مانند هر کیف پول رمزنگاری دیگری که در بازار وجود دارد، بوده و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را در دستگاه Android یا iOS بارگیری کنید. این کیف پول مبتنی بر تلفن همراه است. می توانید  اطلاعات خود را مطابق با دستورالعمل ها وارد کنید.

در پایان همه این موارد، شما اطلاعات مربوط به شروع را به همراه یک کلید دریافت خواهید کرد. آنچه که برخی از بررسی های کیف پول نرم افزاری Coinbase در اینجا به آن اشاره کرده اند، این است که این شرکت به شما امکان می دهد یک لایه امنیتی اضافی با احراز هویت دو عاملی (۲-FA) اضافه کنید. در صورت استفاده از این قابلیت، قطعاً ایمن و سالم بودن سکه های رمزنگاری شما را تضمین می کند.

نکته دیگری که در این قسمت قابل ذکر است این است که طراحی رابط کاربری این ابزار از زیبایی خاصی برخوردار بوده که بسیار کاربرپسند نیز می باشد. بنابراین در خصوص نحوه دسترسی و یا امکانات داخلی آن ، دچار سردرگمی نمی شوید.

کیف پول نرم افزاری Coinbase

هزینه و راه اندازی

درست مانند بسیاری دیگر از کیف پول های رمزنگاری شده نرم افزاری، بارگیری و استفاده از کیف پول نرم افزاری Coinbase رایگان است. با این حال، به محض خرید یا فروش ارز دیجیتال ، اوضاع کمی تغییر می کند. برخی از مبادلات، به سادگی شما را به طور مستقیم یا از طریق شخص ثالث به شبکه بیت کوین متصل می کنند و سپس در هر هزینه معامله ای که معمولاً برای شما اعمال می شود، شبکه از شما هزینه می گیرد.

اما تفاوت در این است که Coinbase خود یک مبادله است و این تجارت اصلی شرکت است. بنابراین شما برای معاملات مستقیماً به شبکه ارز رمزنگاری شده متصل نخواهید شد. بلکه به صرافی Coinbase متصل شوید که در آن کیف پول Coinbase دارای ساختار هزینه متنوعی برای انواع مختلف معاملات است. از این منظر، کیف پول نرم افزاری Coinbase همچنان بسیار رقابتی است. هر معامله به طور متوسط ​​۳.۷۵ درصد از معامله است. در حالی که برخی از رقبا تا ۵ درصد یا بیشتر هزینه می گیرند.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Bitbox

اما هنوز کار من تمام نشده است، زیرا این فقط تمام ماجرا نیست. بیشتر کاربران این کیف پول، دارای حساب هایی در صرافی Coinbase Consumer هستند. این کاملا منطقی است، به خصوص اگر تازه شروع به کار با ارزهای دیجیتال کرده باشید.

با این حال، Coinbase Wallet از نظر فنی یک موجودیت مستقل است، بنابراین می توانید از از این کیف پول برای اتصال مستقیم به شبکه ارز رمزپایه مورد نظر استفاده کنید. همچنین، هزینه های معامله توسط شبکه ارزیابی می شود. با این حال، استفاده از نرم افزار آن نیز رایگان خواهد بود.

می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کیف پول نرم افزاری Coinbase با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]