کیف پول فروشنده آمازون به شرکای فروش کنترل بیشتری در مورد میزان و زمان تبدیل وجوه خود می دهد.

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

شرکای فروش آمازون در قلب کاری هستند که انجام می دهیم. آنها مشتریان را با محصولات و خدمات خود خوشحال می کنند و از جوامع محلی خود حمایت می نمایند. به همین دلیل است که ما سالانه میلیاردها دلار سرمایه گذاری می کنیم تا به فروشندگان کمک کنیم تا تجارت خود را با بهبود زیرساخت ها، ابزارها، خدمات و راه حل های تکمیلی برای فروش در آمازون گسترش دهند.

طی چند ماه آینده، آمازون ابزار جدیدی به نام Amazon Seller Wallet را برای ساده‌سازی تجربه فروش جهانی آمازون ارائه خواهد کرد. این راه حل مرحله اولیه راهی آسان و بدون دردسر را به فروشندگان می دهد تا درآمدهای فروشگاه آمازون را مستقیماً به حساب بانکی خود در برنامه خود نگه دارند، مشاهده کنند و انتقال دهند. همه اینها در مرکز فروشنده است، منبعی که برای کسب و کارهای کوچکی که در آمازون می فروشند.

آمازون به فروشندگان کمک می کند تا سلامت حساب خود را مدیریت کنند. رتبه‌بندی سلامت حساب، دید و بینش فروشندگان را در مورد سلامت حسابشان افزایش می‌دهد. برای ثبت نام در کیف پول فروشنده آمازون هیچ هزینه یا حداقل مبلغی لازم نیست و نگهداری حساب رایگان است. هنگام تبدیل و انتقال وجوه توسط فروشندگان، هزینه‌های تبدیل ارز بر اساس حجم و انتقال بین‌المللی اعمال می‌شود.

شریک فروش Maxwell Sigurdson-Scott، بنیانگذار MESS در کانادا، در چند هفته گذشته از کیف پول فروشنده آمازون استفاده کرده است. او گفت: «کیف پول فروشنده آمازون به من این امکان را داده است که به راحتی پرداخت های خود را در مرکز فروشنده مدیریت کنم. استفاده از این ابزار ساده است و در وقت و هزینه من صرفه جویی کرده است.”

آمازون سابقه طولانی در ارائه تجربه فروش قابل اعتماد برای مشاغل کوچک دارد. ما کیف پول فروشنده آمازون را با استفاده از فناوری بک‌اند اعتماد شرکای فروش طراحی کرده‌ایم تا تراکنش‌های آن‌ها را ایمن و اطلاعات را ایمن نگه داریم.

کیف پول فروشنده آمازون یکی از گزینه‌های پرداخت، فرصت‌های تامین مالی و ابزارهای مدیریت سرمایه است که ما به فروشندگان کمک می‌کنیم تا در حال حاضر و در آینده رشد کنند. در دهه گذشته، ما گزینه‌های تامین مالی مناسب را از طریق وام‌دهی آمازون، پاداش در خریدهای آمازون با کارت آمریکن اکسپرس Business Prime آمازون و پرداخت خودکار درآمد از طریق مبدل ارز آمازون برای فروشندگان معرفی کرده‌ایم.

ما همچنین فروشندگان را با بیش از ۶۰۰۰ ارائه دهنده خدمات شخص ثالث از طریق شبکه شریک مرکزی فروشنده خود متصل می کنیم. راه اندازی اولیه کیف پول فروشنده آمازون اکنون در دسترس تعداد معینی از مشاغل کوچک است که در Amazon.com به فروش می پردازند.

کیف پول فروشنده آمازون به شرکای فروش کنترل بیشتری در مورد میزان و زمان تبدیل وجوه خود می دهد.

ما قصد داریم بازخورد فروشندگان را جمع آوری کنیم و به مرور زمان به اصلاح این ابزار ادامه دهیم. ما مشتاقانه منتظر ارائه این ابزار به فروشندگان بیشتر، معرفی آن در فروشگاه های دیگر آمازون و ایجاد قابلیت های بیشتر، مانند پرداخت های شخص ثالث و ابزارهای نرخ ارز خارجی، در آینده هستیم.

همچنین آمازون اعلام کرد رتبه‌بندی سلامت حساب، دید و بینش فروشندگان را در مورد سلامت حسابشان افزایش می‌دهد. به احتمال زیاد، خرید اخیر شما در فروشگاه آمازون از یکی از نزدیک به ۲ میلیون شریک فروش ما بوده است که اکثریت قریب به اتفاق آن ها مشاغل کوچک و متوسط ​​هستند.

ماموریت آمازون برای کمک به مشتریان برای یافتن بهترین قیمت‌ها و گسترده‌ترین انتخاب برای صدها میلیون کالا در روز، تنها از طریق موفقیت شرکای فروش ما و کمک به آنها برای ارائه یک تجربه خرید قابل اعتماد امکان‌پذیر است. ما همچنان به سرمایه‌گذاری در ابزارها، خدمات و پشتیبانی قدرتمندی ادامه می‌دهیم که جامعه شرکای فروش ما را قادر می‌سازد تا کسب‌وکارهای موفقی ایجاد کنند.

ما دائماً با فروشندگان صحبت می کنیم تا به ما کمک کنند تا از طرف آنها نوآوری کرده و به بهبود تجربه فروش در فروشگاه آمازون ادامه دهیم. این شامل کمک به شرکای فروش ما برای پایبندی به خط‌مشی‌های ما و اطمینان از تجربه مشتری عالی است.

برای سال‌های متمادی، ما به سرمایه‌گذاری و بهبود آن‌ها ادامه داده‌ایم و به فروشندگان خود از طریق ارتباطات واضح‌تر، زمان‌های پاسخ سریع‌تر، نشانه‌های واضح‌تر نقض خط‌مشی و موارد دیگر کمک می‌کنیم. آخرین نوآوری آمازون، رتبه‌بندی سلامت حساب جدید و بهبود یافته است که به فروشندگان کمک می‌کند تا به خط‌مشی‌های ما پایبند باشند و سلامت حساب را حفظ کنند.

ما نسخه جدید رتبه‌بندی سلامت حساب را در ماه آگوست برای فروشندگان در فروشگاه‌های ایالات متحده و کانادا و برای فروشندگان دیگر فروشگاه‌های سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهیم کرد. رتبه‌بندی سلامت حساب جدید معیاری است که به راحتی قابل درک است وضعیت کلی سلامت حسابشان را به فروشندگان می دهد، از جمله اینکه آیا مقدار عددی حساب آنها را «سالم»، «در معرض خطر» یا «ناسالم» می کند.

ما مشتاقیم به فروشندگان کمک کنیم تا دقیقاً وضعیت سلامت حسابشان را بهتر درک کنند، مسائل احتمالی را اولویت بندی کنند و اطمینان حاصل کنند که وضعیت حساب آنها سالم باقی می ماند تا بتوانند روی فروش محصولات شگفت انگیز و رشد کسب و کار خود تمرکز کنند.

این یکی از بسیاری از پیشنهادات جدیدی است که برای بهبود تجربه کلی فروشندگان ارائه می کنیم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن و راه‌اندازی بهبودهای هیجان‌انگیز اضافی در تجربه فروش قبل از و در طول آمازون Accelerate 2022، در ۱۴ تا ۱۵ سپتامبر هستیم. می توانید برای خرید از آمازون و یا دریافت اخبار جدید از این سایت بزرگ خرده فروشی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]