تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۰۸

کیف پول سخت افزاری KeepKey

نویسنده : تیم محتوا

کیف پول KeepKey

کیف پول KeepKey ، یک کیف پول سخت افزاری برتر برای مدیریت ارزهای رمزنگاری است که می توان با کمک آن برای انجام معاملاتی ایمن، کلیدهای خصوصی خود را بصورت آفلاین در فضای ذخیره سازی تولید کرده و از آنها در برابر آسیب پذیری ها و ویروس های کامپیوتر محافظت کنید.

همچنین می توانید جهت مدیریت جامع رمزنگاری، از رابط بصری این کیف پول برای خرید، فروش، ارسال، دریافت، تجارت، پیگیری و رمزگذاری استفاده کنید. ضمن آنکه هر دستگاه در هنگام مقداردهی اولیه یک عبارت بازیابی ۱۲ کلمه ای تولید می کند که می تواند برای بازیابی کلیدهای خصوصی شما استفاده شود. بنابراین می توانید آسوده خاطر باشید که وجوه شما ایمن است، حتی اگر KeepKey خود را از دست بدهید یا آن را خراب کنید.

لازم به ذکر است که نمایشگر بزرگ این کیف پول  KeepKey هر دارایی دیجیتالی را که روی دستگاه شما ارسال و دریافت می شود، وضوح می بخشد. توجه داشته باشید که هر معامله باید با استفاده از دکمه تأیید به صورت دستی تأیید شود و به شما امکان کنترل و مشاهده تراکنش های خود را می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید مستقیم از اروپا

پشتیبانی از رمز ارزها

این کیف پول برتر، از رمز ارزهای برجسته جهان مانند Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Ethereum ، Litecoin ، Dogecoin ، Dash و ۴۶ رمز ERC-20 پشتیبانی می کند. همچنین به طور مداوم دارایی های جدیدی به آن افزوده می شود. می توان گفت که کیف پول KeepKey دستگاهی با کلاس USB HID است.

کیف پول KeepKey

ایمنی در کیف پول کیپکی

این کیف پول، کلید خصوصی بیت کوین شما را با استفاده از اعداد تصادفی مبتنی بر سخت افزار، همراه با رمز تصادفی ارائه شده توسط رایانه تولید می کند. این کیف پول ضد ویروس و بدافزار است و از آنجا که سیستم عامل ندارد، لایه هایی که ویروس ها، بدافزارها و Logger های کلیدی آن را آلوده می کنند، در دستگاه وجود ندارد.

کلید خصوصی شما به صورت ایمن در KeepKey شما ذخیره می شود و هرگز از دستگاه خارج نمی شوید. همچنین کیف پول KeepKey شما از PIN محافظت می کند که حتی اگر به سرقت رود، دسترسی به آن را بی فایده می کند. البته لازم است که اشاره کنیم، مراقب خدمات تقلبی باشید که ممکن است عبارت بازیابی شما را بخواهند. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ شرکتی هرگز نباید درخواست کلید خصوصی یا عبارت بازیابی شما را داشته باشد و تنها زمانی که برای وارد کردن این اطلاعات نیاز دارید، بازیابی کیف پول است.

کیف پول KeepKey

تاریخچه کیف پول KeepKey

در سال ۲۰۱۵ کیف پول KeepKey راهی بازار شد. این کیف پول با قیمت ۴۹ دلار آمریکا ارائه شده است که کیف پول سخت افزاری است که دارندگان دارایی های دیجیتال می توانند از آن برای ذخیره امن ارزهای رمزپایه خود استفاده کنند. این یک قیمت در مقایسه با کیف پول های رقبا نسبتاً مقرون به صرفه است. اما ویژگی ها و امنیت موجود در آن باعث می شود که از رقابت در کیف پول سخت افزاری ارز رمزنگاری شده، عقب نماند.

پیشنهاد مطالعه : برترین تولید کنندگان کفش در دنیا

این کیف پول بیش از ۴۰ نوع مختلف ارز رمزپایه را پشتیبانی می کند. که با دیگر کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار ارزهای رمزنگاری مانند Ledger Nano S ، Ledger Nano X و Trezor Model T رقابت می کند. صرف نظر از این، کیف پول از ویژگی های خاص ساختاری و زیبایی برخوردار است که می تواند آن را به گزینه ای مناسب تبدیل کند.

دفتر مرکزی KeepKey در ایالات متحده است. این شرکت اولین کیف پول سخت افزاری بود که با همکاری خود با Shapeshift در سال ۲۰۱۶ ادغام شد. لازم به ذکر است که اکنون این شرکت، اقدام به خرید پروژه کیپکی کرده است اما مدیرعامل KeepKey همچنان در نقش خود باقی مانده است.

ویژگی های اصلی KeepKey

از جمله ویژگی های کیف پول KeepKey  می توان به صفحه بزرگتر اشاره نمود که باعث می شود آدرسهای کامل ارزهای رمزنگاری شده را بدون پیمایش نمایش دهد و به سادگی قابل رویت باشد. همچنین ظاهری لوکس دارد که همزمان با کیفیت بالای ساختار ارائه شده است.

این کیف پول چند ارزه با بسیاری از ویژگی های کیف پول های سخت افزاری برتر می تواند گزینه کم هزینه تری را برای شما فراهم کند. علیرغم این که به اندازه همتایان خود دارای شهرت نیست، اما طراحی زیبا و سهولت استفاده از آن هنوز هم آن را به عنوان یکی از مدعیان بازار کیف پول ارزهای رمزپایه تبدیل کرده است.

همچنین باید اضافه کنیم که این کیف پول سخت افزاری دارای طراحی و بسته بندی مناسبی است که از مهروموم امنیتی برخوردار می باشد که اطمینان از عدم دستکاری شدن کیف پول را ایجاد می کند. شما می توانید در داخل این بسته بندی کیف پول KeepKey ، کابل USB را جهت اتصال با رایانه داشته باشید. ضمن آنکه یک کارت برای نوشتن عبارت بازیابی وجود دارد. این کیف پول همراه یک کیف چرمی ارائه شده است که می توانید برای محافظت بیشتر کارت خود از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی سایت های برتر فروش آنلاین کتاب

کیف پول همچنین دارای یک محافظ صفحه نمایش دوم همانند Trezor است که از جاسوسی Keystroke محافظت می کند. لازم به ذکر است که در زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۵ ، KeepKey به قیمت بالایی به فروش رسید. با وجود رقبای تثبیت شده، قیمت در حال حاضر به طور قابل توجهی کمتر است و به قیمت ۷۹ دلار عرضه می شود. این درحالی است که قیمت Ledger Nano X 119 دلار آمریکا و Trezor Model T 173 دلار می باشد که در این میان قیمت کیف پول KeepKey ، مقرون به صرفه تر است.

کیف پول KeepKey

ویژگی های امنیتی

همانگونه که پیش از این نیز اشاره شد KeepKey کلیدهای خصوصی شما را در یک فضای آفلاین جداگانه ذخیره می کند. این بدان معناست که اگر رایانه شما به ویروس آلوده باشد ، تحت تأثیر قرار نمی گیرد. علاوه بر این ، KeepKey می تواند توسط پین کد محافظت شود و با ۱۸ تا ۲۴ رمز بازیابی کلمه پشتیبان تهیه شود. این ویژگی ها به طور معمول در کیف پول های سخت افزاری به کار گرفته می شود که اکنون در کیف پول هایی مانند لجر یا ترزور نیز مشاهده می شود. شما می توانید برای تهیه این کیف پول سخت افزاری از طریق زاکولا اقدام کرده و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه : سایت های برتر خرید آنلاین چین

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود