کیف پول سخت افزاری Bitbox

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

کیف پول سخت افزاری Bitbox

کیف پول سخت افزاری Bitbox با طراحی مینیمالیستی ساده و ظریف همراه با امنیت و حریم خصوصی مناسب برای نگه داشتن و صرف سکه های ارزهای رمزنگاری شده با خیال راحت است. Bitbox دیجیتال از طریق برنامه کیف پول کاملاً منبع باز و نشانه های اتریوم پشتیبانی می کند. همچنین پشتیبانی از بیت کوین از طریق برنامه کیف پول منبع آزاد برای ویندوز، مک یا لینوکس انجام می شود.

در این کیف پول، کلیدهای خصوصی بر روی تراشه فوق العاده امن ذخیره شده و رمزعبور و رمز خصوصی رمزگذاری شده در کارت SD قرار می گیرد. همچنین کلیدهای خصوصی هرگز  با اینترنت یا دستگاه خارجی در ارتباط نخواهد بود. این دستگاه دارای تنظیمی آسان است که بدون ثبت نام اولیه می توان از آن استفاده نمود و با ۲FA احراز هویت دو عامل از طریق تلفن هوشمند Android یا Ios امنیت بالای آن را ایجاد نمود.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Coldcard

امکانات کیف پول سخت افزاری Bitbox

طراحی مینیمالیستی این کیف پول سخت افزاری Bitbox ، استفاده از آن را تا حد ممکن ساده نگه می دارد، ممیزی ها را آسان تر کرده و تعداد حملات هکرها را کاهش می دهد. ضمن آنکه نرم افزار Digital Bitbox از خطرات امنیتی مشتریان مبتنی بر مرورگرهایی مانند برنامه های Chrome جلوگیری می کند.

این کیف پول همراه با احراز هویت عامل دوم، بالاترین امنیت سرده را با سهولت استفاده از کیف پول های نرم افزاری ترکیب می کند. سیستم عامل Tor و Tails برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی شما سازگار است. همچنین میکروکنترلر یک منظوره که به عنوان یک دستگاه USB plug-and-play به رایانه متصل می شود و می تواند به روز شده و سکه های بیشتری در آینده اضافه شود.

ارتباطات بین کیف پول سخت افزاری Bitbox و USB دیجیتال توسط رمزگذاری AES-256-CBC محافظت می شود که در برابر حملات و زمان بندی ایمن است. ضمن آنکه طراحی بیت باکس دیجیتال امکان تهیه پشتیبان و بازیابی کلید خصوصی آفلاین را در هر زمان فراهم می کند. ک

کلیدهای خصوصی روی تراشه ای با امنیت بالا نگه داشته می شوند که از استخراج فیزیکی جلوگیری می کند. همچنین پس از ۱۵ تلاش رمز عبور ناموفق، Bitbox دیجیتال پاک شده و تنظیم مجدد می شود، بنابراین هر گونه حمله هکری از بین می رود. اگر به طور تصادفی تنظیم مجدد انجام شود، می توانید کیف پول را به سادگی با بارگیری مجدد نسخه پشتیبان و تهیه رمز کیف پول همراه با گذرواژه خود از کارت micro SD بازیابی کنید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری KeepKey

BitBox02 چیست؟

BitBox02 یک کیف پول سخت افزاری BitBox  است که مدیریت ایمن سکه های رمزنگاری را از طریق ذخیره کلیدهای خصوصی و امضای معاملات ساده می کند. BitBox02 به معنای اصلی استفاده با برنامه BitBox است، اگرچه ادغام از طریق BitBox02 API امکان پذیر است.

کیف پول سخت افزاری Bitbox

عملکرد سیستم عامل  کیف پول BitBox  

عملکرد اصلی سیستم عامل می توان چنین اشاره نمود. در این برنامه سکه ها را با خیال راحت دریافت و ارسال کنید. می توانید از طریق لغزنده های لمسی و یک صفحه نمایش به سادگی از دستگاه استفاده کرده و از رمز در کارت microSD پشتیبان تهیه کنید.

با نمایش رمزگذاری Mnemonic BIP39 بر روی صفحه، از عبارت بازیابی پشتیبان تهیه کنید. عبارات دوازده، هجده یا بیست و چهار کلمه ای را وارد کرده و یک عبارت تصادفی از چندین منبع قوی ایجاد نمایید تا بتوانید از آن در برابر حملات هکرها محافظت کنید.

سپس کلید عمومی کیف پول سخت افزاری  BitBox را در صفحه کلید وارد کرده تا برنامه بتواند تمام خروجی های معاملات مصرف نشده را پیدا کند. آدرس دریافت را برای صفحه کلید، سکه و نوع اسکریپت یا آدرس نمایش داده و آدرس دریافتی، مبلغ معامله و هزینه شبکه را نشان داده و پس از تأیید، ورودی را امضا کنید. ضمن آنکه از لغزنده های لبه های دستگاه برای ورودی کاربر استفاده می شود.

ارتباط USB با استفاده از الگوی درخواست پاسخ با پیام های رمزگذاری شده اجرا می شود. پروتکل رمزگذاری مورد استفاده با احراز هویت خارج از باند است. BitBox02 خود را در چند لحظه تنظیم کنید. رابط بصری کنترل هر چه بیشتر دارایی های رمزنگاری را برای شما راحت تر می کند. کیف پول سخت افزاری  BitBox از ارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیش از یک هزار و پانصد رمز ارز دیگر پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف پول سخت افزاری TREZOR

ویژگی های پیشرفته برای کاربران

BitBox02 ساده و در عین حال قدرتمند است. چه مبتدی و چه در زمینه رمزنگاری متخصص باشید، BitBox02 تمام ویژگی های لازم را دارد. برای ایمن نگه داشتن رمزنگاری، لازم نیست کیف پول پیچیده باشد. کیف پول سخت افزاری BitBox به شما آرامش می دهد و می دانید سکه های شما در دسترس نیستند.

از آن جایی که اطلاعات ذخیره شده بصورت آنلاین آسیب پذیر است، لازم است که سکه های خود را به صورت آفلاین با خیال راحت ذخیره و مدیریت کنید. BitBox02 کلیدهای خصوصی ارزهای رمزپایه شما را به صورت آفلاین ذخیره می کند. بنابراین می توانید سکه های خود را با خیال راحت کنترل نمایید.

کیف پول سخت افزاری Bitbox

تنظیم کیف پول BitBox

اولین قدم این است که به کیف پول سخت افزاری BitBox خود یک نام بدهید. نام کیف پول به دلخواه است و هنگام ایجاد کلید خصوصی از آن استفاده نمی شود. از آنجا که می توانید چندین کیف پول ایجاد کنید، به سادگی از نام های متفاوتی استفاده کرده و سپس رمز عبور را انتخاب کنید. رمز عبوری که وارد می کنید بسیار مهم است.

رمز به منظور تولید کلیدهای خصوصی و ذخیره ارزهای رمزپایه اهمیت دارد که با استفاده از آن در زنجیره بلوک عمومی به تاریخ معاملات خود دسترسی پیدا کنید. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، شما همه چیز را از دست می دهید.

لطفاً هنگام انتخاب گذرواژه باید دارای ترکیبی از پیچیدگی و سادگی باشد به گونه ای که نتواند حدس زده شود، اما به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای امنیت، سعی کنید رمز ورود را در حداقل ۱۶ کاراکتر ایجاد کنید که ترکیبی از حروف، اعداد و علائم نگارشی است.

پیشنهاد مطالعه : بررسی کیف پول Ledger لجر

توجه داشته باشید که پس از ۱۵ تلاش نادرست برای رمز عبور ، کیف پول سخت افزاری BitBox مجدداً تنظیم شده و تمام موارد ذخیره شده را حذف می کند. این باعث می شود که کسی نتواند به BitBox شما حمله کند. ضمن آنکه  سکه ها و تاریخ معاملات شما می توانند با بازیابی  و پشتیبان گیری در کارت micro SD در امان باشند. برای تهیه این کیف پول سخت افزاری می توانید همراه با زاکولا باشید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول سخت افزاری Mycelium

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]