تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۲۳

معرفی و خرید بهترین کنترل کننده های DJ

نویسنده : تیم محتوا

کنترلر دی جی

اگر تجهیزات و کنترلر دی جی را برای ایجاد یک تنظیم کامل یا مبتنی بر لپ تاپ نیاز دارید، می توانید در این جا بهترین دستگاه های کنترلرهای DJ را بررسی کرده و برای خرید آن از سایت های خارجی اقدام نمایید. همچنین برای خرید از فروشگاه های اینترنتی مانند آمازون ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و پرداخت ارزی آن را با کمک کارشناسان زاکولا انجام دهید.

با وجود آن که می توان با برنامه های نرم افزاری مدرن مانند Ableton Live از نظر فنی با هر کنترل کننده MIDI یا حتی فقط یک ماوس و صفحه کلید دی جی کرد، اما چندین دلیل بسیار خوب برای استفاده از سخت افزار کنترل کننده DJ وجود دارد که به طور خاص برای مخلوط کردن طراحی شده است.

اگر به دنبال تکرار احساس گرامافون های سنتی، میکسرها و CDJ ها باشید، یا یک دستگاه مدرن طراحی شده برای استفاده از نمونه ها و جلوه ها را در نظر داشته باشید، بهترین کنترلر  دی جی در این راهنما قرار داده شده است که می توانید انتخاب مناسب خود را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

نحوه انتخاب بهترین کنترلر  DJ

در این جا فقط به کنترلرهایی اشاره می کنیم که هدف آن ها، دی جی دیجیتال با لپ تاپ یا دستگاه های تلفن همراه است، بنابراین هیچ CDJ و سایر سیستم های تایم کد وجود نخواهد داشت. مهارت شما هر چه باشد، گزینه هایی متناسب با نیاز و بودجه شما وجود دارد.

هنگام خرید کنترلر دی جی ، چندین نکته باید در نظر گرفته شود. اولین و بزرگترین توجه شما انتخاب نرم افزار است. اگر طرفدار Serato DJ هستید، توجه به این نکته مهم است که این نرم افزار فقط با کنترل کننده های خاصی سازگار با همکاری Serato سازگار است.

در حقیقت، اکثر کنترلرهای DJ با در نظر گرفتن یک یا دو بیت نرم افزار خاص طراحی می شوند و بسیاری از آنها با یک برنامه خاص در قیمت عرضه می شوند. بنابراین انتخاب کنترل کننده،  بسیار تحت تأثیر برنامه DJ خواهد بود.

همچنین لازم است بررسی کنید که آیا شما به ورودی صوتی داخلی احتیاج دارید. به عنوان مثال، توانایی اتصال میزهای گردان، CDJ یا ساز به تنظیمات خود را بررسی کنید. ممکن است در آینده بخواهید با وینیل یا سی دی های رمزگذاری شده، سیستم خود را گسترش دهید. برخی از کنترلر دی جی های موجود، بدون نیاز به اتصال به رایانه به عنوان یک میکسر مستقل کار می کنند که این می تواند یکی دیگر از موضوعات مورد توجه باشد.

سپس هنگام خرید کنترلر دی جی ، اندازه، ظاهر، کیفیت ساخت، قیمت نیز باید مد نظر گرفته شود. به طور خلاصه، دشوار است که یک لیست را به عنوان بهترین کنترل کننده کاملاً انتخاب کنید، اما کاری که می توان انجام داد این است که در لیست گزینه های موجود، یک لیست کامل از موارد مناسب را ارائه دهیم.

کنترلر دی جی

لیست کنترلر دی جی

کنترلر دی جی پایونیر DJ DDJ-1000 :

این کنترل کننده دی جی، دارای کنترل سطح با نرم افزار rekordbox حرفه ای است که قیمت آن  ۱،۱۹۹ دلار بوده و با قابلیت اتصال ۲x USB 2.0 ارائه شده است و دارای چهار کانال است. وضوح صدا در این کنترل کننده ۲۴ بیت است و دارای ورودی های آنالوگ ۶ و خروجی های آنالوگ ۳ است.

جدیدترین کنترلر دی جی چهار کاناله Pioneer DJ برای rekordbox DJ از گرفتن تعدادی نشانه طراحی از CDJ و دامنه میکسر این شرکت سود می برد. یک چیز، چرخ دنده کاملاً اندازه و حساس به فشار هستند، برای مخلوط کردن حرفه ای، در حالی که بخش میکسر مرکزی در اصل یک نسخه کوچک شده از محبوب DJM-900 نام تجاری است که با بخش جلوه های آن کامل است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ماوس گیمینگ و حرفه ای

Native Instruments Traktor

این کنترلر دی جی با قیمت ۸۹۹ دلار ارائه می شود که دارای اتصال: USB 2.0 بوده و چهار کاناله است. همچنین دارای وضوح صدای ۲۴ بیت می باشد که ورودی های آنالوگ ۶ و خروجی های آنالوگ ۳ می باشد. این کنترل کننده دارای نرم افزار Traktor Pro 3 است.

به روزرسانی نسل سوم کنترلر چهار عرشه NI’s Traktor یک نسخه قابل توجه است. اینها اکنون هستند که از فناوری جدید haptic شرکت استفاده می کنند که بازخورد لمسی را ارائه می دهد. در این طراحی فیدرهای پیچ دارای همبستگی و هر دو در یک طرف به سبک CDJ منتقل شده اند، در مقابل و در امتداد لبه های خارجی، مانند Mk2 طراحی و ساخته شده اند.

یک بخش جدید Mixer FX نیز وجود دارد و نمایشگرهای کوچکی که در زیر هر چرخ قرار گرفته اند. نکته منفی این تغییرات این است که کاربران در حال ارتقا از نسخه دو به سه ممکن است کمی گیج شوند و برای تنظیم شدن با موقعیت های جدید کنترلر دی جی ، باید برخی از اقدامات را یاد بگیرند.

کنترلر دی جی

کنترلر دی جی پایونیر DJ DDJ-SX3

بهترین کنترلر DJ Serato است که به قیمت ۱،۱۹۹ دلار ارائه می شود. این کنترل کننده قابلیت اتصالUSB 2.0 x2 را داشته و چهار کاناله می باشد و با وضوح صدای ۲۴ بیت ارائه شده است. این کنترل کننده دارای ورودی های آنالوگ ۵ و خروجی های آنالوگ ۴ بوده و اتصال دیجیتال ندارد.

خط تولید Pioneer DJ’s DDJ-SX در سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرد و بدون شک بهترین و قدرتمندترین کنترلر DJ Serato DJ را در بازار ایجاد کرده است. DDJ-SX3 بسیار شبیه به مدل های قبلی خود است. باز هم، کنترلر دی جی به اندازه کافی کوچک است که به راحتی حمل می شود، اما با شاسی محکم و قسمت بالایی آلومینیومی همراه است و انتظار می رود دارای مقاومت و دوام بالایی باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسکیت بورد از آمازون

چرخ های چرخ دنده کوچک هستند، اما پاسخگو و محکم بوده و احساسی شبیه به آنچه در خط CDJ پایونیر است، دارد. DDJ-SX3 چهار کاناله بوده و هر کانال میکسر مرکزی آن می تواند بین ورودی های دیجیتال Serato DJ یا RCA آنالوگ سوئیچ شود و می توان عرشه های کنترل را برای کنترل همزمان چهار عرشه سراتو ایجاد کرد.  در نتیجه ، SX3 می تواند به عنوان میکسر برای چهار عرشه دیجیتال، چهار پخش کننده خارجی یا هر ترکیبی از موارد فوق عمل کند.

شما می توانید برای خرید کنترلر دی جی از سایت های خارجی همچون آمازون از طریق زاکولا اقدام کرده و سفارش خرید خود را در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود