تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,مرداد,۱۶

کمپین جدید آمازون بینندگان را به دنیایی خیالی می برد

نویسنده : تیم محتوا

amazon campaign zakoola.com 03

کمپین جدید آمازون بینندگان را به دنیایی خیالی می برد که در آن راپونزل و کلئوپاترا از عضویت اصلی خود برای تغییر همه چیز و کنترل سرنوشت خود،  استفاده می کنند.

کمپین تبلیغاتی جدید آمازون پرایم ، بر مبنای “Prime همه چیز را تغییر می دهد” ، پایان های متفاوتی را ارائه می دهد که با قهرمانان افسانه ای و تاریخی Rapunzel و Cleopatra ممکن است هر یک از عضویت Prime لذت ببرند. در یک پیچ و تاب امروزی، Rapunzel و Cleopatra باهوش، نخست از مزایای حمل و نقل و سرگرمی مناسب استفاده می کنند تا مسیر خود را برای پیروی از خواسته های خود ترسیم کنند.

در یکی از آگهی ها Rapunzel در حالی که در برج خود است، از عضویت Prime خود برای تحویل سریع و رایگان یک روزه نردبان برای نجات خود استفاده می کند. آگهی دوم کلئوپاترا را نشان می دهد که پس از پخش Coming 2 America در Prime Video متوجه می شود که حاکمان می توانند هدایا را پس بدهند، همانطور که توسط پادشاه آکیم در تلاش برای هدیه دادن به جامعه خود نشان داده شد. ملکه مصر سپس با استفاده از تحویل رایگان Prime هدایایی را برای همه، خریداری می کند.

هیچ چیز بهتر از استفاده از یک افسانه معروف یا مرجع تاریخی آشنا و تصور پایان جدیدی برای داستان، روایت را تغییر نمی دهد. استفاده از Rapunzel و Cleopatra برای برجسته ساختن این که چگونه سرگرمی های جذاب و راحتی قابل توجه، امکانات جدیدی را باز می کند، با توجه به تأثیر روزافزون عضویت Prime در زندگی روزمره ما ، موضوعی قابل بحث است.

از سال ۲۰۰۵ ، پرایم انتظارات خود را در مورد آنچه عضویت می تواند ارائه دهد افزایش داده است. ما به معرفی اولین صنعت با Prime تحویل سریع و رایگان، مزایای پخش و سرگرمی و پس اندازهای منحصر به فرد برای ایجاد عضویتی که هر روز ارزشمندتر می شود، ادامه داده ایم. این کمپین نگاهی مطمئن، خودآگاه و سبک است که چگونه پرایم تغییرات مثبت را به طرز خارق العاده ای فعال می کند.

تبلیغ Rapunzel شامل “احساس خودم” از نیکی میناژ با بیانسه است، در حالی که “صندلی راننده” توسط Sniff ‘n’ the Tears در تبلیغ کلئوپاترا نشان داده شده است. این کمپین توسط Erik Messerchmidt ، که در آوریل ۲۰۲۱ برنده اسکار بهترین فیلمبرداری برای فیلم Mank شد و توسط Wayne McClammy کارگردانی شد که اعتبار آن شامل تبلیغات نامزد امی برای آمازون الکسا است.

می توانید مواردی را که شامل عضویت Prime شما می شود بررسی کنید. بنابراین از همه گزینه های تحویل سریع و راحت از پیشنهادات Prime لذت ببرید. با دسترسی زودهنگام ۳۰ دقیقه ای به تخفیف های Lightning ، قبل از هر کس دیگری دسترسی ویژه ای داشته باشید. همچنین با نسخه داروخانه آمازون، به علاوه پس انداز منحصر به فرد، تحویل دو روزه رایگان دریافت کنید

معاملات منحصر به فرد در بازار غذاهای کامل و ۵ درصد با کارت ویزای پاداش آمازون Prime را داشته و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی برنده جایزه را داشته باشید. آنچه را که دوست دارید با برنده جایزه Amazon Originals ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی که در عضویت شما وجود دارد، تماشا کنید.

بدون هیچ گونه تبلیغات به کتابخانه منحصر به فرد آهنگهای Amazon Music دسترسی پیدا کنید. می توانند بازی های رایگان، اقلام درون بازی، اشتراک رایگان کانال Twitch را هر ماه و بیشتر با Prime Gaming دریافت کنند. اعضای اصلی اکنون می توانند به اندازه دلخواه از بیش از هزار کتاب، مجله، کمیک، Kindle Singles و موارد دیگر بخوانند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود