تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اسفند,۱۶

کسب و کارهای کوچک متعلق به زنان در فروشگاه های آمازون بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

نویسنده : تیم محتوا

برای نخستین بار در طول تاریخ ، آمازون مشتریان را به مشاغل کوچک متعلق به زنان متصل می کند که می توانند از آن خرید کنند و در Amazon.com از آنها پشتیبانی کنند. در این شرایط، آمازون با صداهای تأثیرگذار مانند طراح مد دایان فون فورستنبرگ، بازیگر زن کیک پالمر و وبلاگ نویس سبک کریسل لیم کار می کند که همگی قهرمانان زنان در کارآفرینی هستند تا مشتریان را تشویق کنند که از زنان با کسب و کار کوچک حمایت کنند.

آمازون به موفقیت شرکای تجاری کوچک خود اهمیت می دهد و میلیاردها دلار در ابزارها، خدمات، برنامه ها و افراد برای حمایت از رشد فروشندگان کوچک و متوسط ​​سرمایه گذاری کرده است. حمایت از کسب و کارهای کوچک بخشی اساسی از کار آمازون و گسترش فرهنگ مشتری محور است.

آمازون معتقد است که موفقیت ما به موفقیت فروشندگان مشاغل کوچک بستگی دارد و در پاسخ به یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۱، ۴۸٪ از فروشندگان در فروشگاه آمازون در ایالات متحده گفتند که مشاغل آنها متعلق به زنان است. هر یک از زنان کارآفرین، پشت انتخاب‌ های کسب ‌وکار کوچک خود، نه تنها نامی برای خود تلاش می‌کنند، بلکه از طریق بینش، ظرافت و نبوغ خود به دیگران الهام می‌بخشند.

پیشنهاد مطالعه :Amazon re:MARS برای کشف ML، اتوماسیون، روباتیک و فضا بازمی گردد

مشتریان می توانند انتخاب های افراد مشهور را کشف کنند، داستان هایی درباره کارآفرینان الهام بخش بخوانند و هزاران محصول را از نزدیک به ۲۰۰ کسب و کار کوچک متعلق به زنان خریداری کنند. بنابراین، در حین خرید از مشاغل کوچک زنانه حمایت کنید. محصولاتی را از طیف وسیعی از مشاغل کوچک خریداری کنید و درباره زنان پشت سر این کسب و کار هستند، بیشتر بدانید.

علاوه بر این، آمازون در حال راه اندازی «کسب و کار کوچک تحت مالکیت زنان» است یک مجموعه گفتگوی ویدیویی بین فون فورستنبرگ، پالمر، و لیم و سایر زنان کارآفرینی که در فروشگاه ما می فروشند. در این گفتگوهای صریح، این رهبران کسب ‌و کار تجربیات خود را از زن و کارآفرین بودن امروز به اشتراک می‌گذارند و همه چیز را از ایجاد مسیر خود به سمت موفقیت، تا یک زن سیاه ‌پوست و رهبر کسب‌وکار، تا اهمیت کارآفرینی به‌عنوان راهی برای رسیدن به موفقیت مورد بحث قرار می‌دهند.

Amazon.com

در ۸ مارس، برای «تعریف مجدد چه کسی داستان موفقیت کسب‌وکار می‌شود» به جشن پالمر بپیوندید. برای این گفتگو، پالمر با یونیک جونز گیبسون، بنیانگذار و مدیر عامل CultureTags و اوبیا اوه، بنیانگذار و مدیر عامل OBIA Naturals می نشیند تا تجربیات خود را به عنوان زنان سیاه پوست خودساخته و کارآفرین و اینکه همه آنها چگونه ایجاد شده اند، بحث کرده و حمایت از رهبری متنوع تر در تجارت را تجربه کنند.

پالمر می‌گوید: کار من برای ارتقای زنانی که شبیه من هستند، چیزی است که هر روز به آن متعهد هستم. همانطور که من به عنوان یک زن تاجر تکامل می یابم، از فرصتی برای ارتباط با زنانی که کسب و کارهای کوچک در فروشگاه آمازون را رشد می دهند و کار آنها برای معرفی خود و جوامعشان از طریق ایده های شگفت انگیزشان الهام گرفته، می شوم.

فون فورستنبرگ برای گفتگو با ساشی چاندران، بنیانگذار و مدیر عامل چای قطره و سابین جوزف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت All of Us Crayons، می نشیند. زنان در مورد آنچه که برای ساختن نام تجاری بعدی لازم است صحبت می کنند و در عین حال مسیر و مدل خود را برای موفقیت ترسیم می کنند.

فون فورستنبرگ گفت: به عنوان یک قهرمان اختصاصی برای برابری جنسیتی، خوشحالم که بار دیگر به آمازون ملحق می شوم تا صدای بنیانگذاران زن را تقویت کنم. در این گفتگو، لیم با لورن روم، بنیانگذار و مدیرعامل Romer Skincare و Caron Proschan، بنیانگذار و مدیر عامل Simply Gum می نشیند تا در مورد فلسفه های کارآفرینی خود، نحوه جهش آنها به سمت کارآفرینی و چرایی شروع یک کارآفرینی صحبت کنند. کسب و کار مسیری است برای زندگی کردن که می خواهند.

وی می گوید، من زندگی و حرفه‌ام را با ساختن جامعه‌ام ایجاد کرده ام و بسیار با کارآفرینان زن که در فروشگاه آمازون می‌فروشند، مرتبط هستم، زیرا بسیاری از آنها کسب ‌و کار خود را با برقراری ارتباط و ارائه راه‌حل ‌هایی برای جوامعی از افرادی که به آنها نیاز دارند، ساخته‌اند. لیم گفت: من مفتخرم که بخشی از داستان های آنها در این ماه تاریخ زنان باشم و امیدوارم این کار به دیگر کارآفرینان زن نوظهور قدرت دهد تا مسئولیت رویاهای خود را بر عهده بگیرند.

در نظر داشته باشید که می توانید برای فروش و ارائه محصولات در سایت آمازون اقدام کنید. با توجه به عدم دسترسی ایرانیان به صورت مستقیم به سایت آمازون، این امکان فراهم است که از تجربه و تخصص زاکولا استفاده کرده و محصولات خود را در سایت آمازون به فروش بگذارید و درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل نمایید. کارشناسان زاکولا، راهنمایی های لازم را ارائه می کنند.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود