تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,فروردین,۲۱

چگونه NHL از هوش مصنوعی برای پیش بینی لحظات کلیدی در بازی ها استفاده می کند؟

نویسنده : تیم محتوا

NHL سومین رویداد سالانه نمایشگاه فناوری خود را این هفته در سیاتل برگزار کرد، در فاصله کمی از مقر جهانی آمازون. با توجه به ارتباطات رو به رشد بین غول فناوری و هاکی حرفه ای، مناسب بود. لیگ یک سالن خصوصی عصر پنجشنبه در Climate Pledge Arena را برای این رویداد در اختیار گرفت که در آن گروهی از شرکای فناوری به NHL کمک می کردند تا آمارهای جدید را ایجاد کند، تعامل طرفداران را افزایش دهد و موارد دیگر.

این اقدام را در Climate Pledge بررسی کردیم که به نام ابتکار کربن خنثی آمازون نامگذاری شده است و با آدام سلیپسکی، مدیر خدمات وب آمازون برخورد کردیم.

سلیپسکی به GeekWire گفت: AWS همکاری خوبی با NHL دارد. ما چند سالی است که در آن کار کرده‌ایم و واقعا مشتاقیم که به مرور زمان به گسترش آن ادامه دهیم و مهمتر از همه، تجربیات پیشرفته‌ای را برای طرفداران به ارمغان بیاوریم که قبلاً هرگز نتوانسته‌اند به آن دسترسی داشته باشند.

به نظر می رسد اندی جاسی، مدیر عامل آمازون در این مراسم حضور نداشته باشد. با توجه به اینکه جاسی مالک جزئی سیاتل کراکن است که در روز پنجشنبه ۴-۱ آناهیم داکس را شکست داد، کمی تعجب آور است. مدیر عامل خدمات وب آمازون، آدام سلیپسکی با کمیسر NHL گری بتمن در نمایشگاه فناوری NHL در سیاتل در روز پنجشنبه گپ می زند.

آمازون در چند سال گذشته عمیق‌تر به دنیای ورزش وارد شده است. پرمخاطب ترین مشارکت این شرکت با NFL و قرارداد انحصاری آن برای پخش بازی های پنج شنبه شب فوتبال است. در نمایشگاه NHL، AWS یک تولید زنده مبتنی بر فضای ابری از بازی را به نمایش گذاشت که اولین بازی برای NHL و جایگزینی جدید برای محیط سنتی تولید ورزش های زنده بود.

نسخه ی نمایشی با یک تیم از راه دور انجام شد. مدیر فنی در ویسکانسین؛ و اپراتورهای پخش مجدد در تورنتو و ونکوور. Dave Lehanski، معاون اجرایی توسعه کسب و کار و نوآوری NHL، گفت: مزایای زیادی برای تولید یک بازی زنده در فضای ابری وجود دارد که با کارایی عملیاتی، کارایی هزینه همراه است.

رهبران فناوری NHL یک ویژگی جدید «تحلیل فرصت» را از AWS به نمایش گذاشتند که داده‌ های بی ‌درنگ و تاریخی را برای ارزیابی سختی یک عکس در لحظه انتشار تجزیه و تحلیل می‌کند. انتظار می رود این آمار در اواخر این ماه در برنامه های زنده ظاهر شود.

چگونه NHL از هوش مصنوعی برای پیش بینی لحظات کلیدی در بازی ها استفاده می کند؟

NHL  همچنین در حال همکاری با AWS برای محصولی به نام Edge IQ است که از یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی برنده یک رویارویی استفاده می‌کند. به گفته Lehanski، Jassy، که قبلاً AWS را قبل از اینکه در سال ۲۰۲۱ سکان مدیر عاملی را از جف بزوس بگیرد، رهبری می‌کرد، با شراکت NHL بسیار درگیر است. او گفت: «این برای ما عالی است.

آمازون همچنین با لیگ مسابقه فرمول ۱ و لیگ برتر فوتبال آلمان بوندسلیگا کار می کند، که این آخر هفته آمار جدیدی را از AWS منتشر می کند. آمازون یکی از چندین غول فناوری است که با لیگ ها و تیم های ورزشی حرفه ای متحد می شود.

گوگل اخیراً آمازون و اپل را شکست داد تا یک قرارداد چند ساله برای NFL Sunday Ticket تضمین کند و به این شرکت حقوق انحصاری برای پخش بیشتر بازی ‌های NFL از طریق پلتفرم رو به رشد YouTube TV خود از فصل ۲۰۲۳ بدهد.

مایکروسافت یک قرارداد طولانی مدت با NFL داشته است که شامل استفاده از تبلت های سرفیس آن توسط بازیکنان و مربیان در حین بازی ها و همچنین قراردادهای بازاریابی دیگر می شود. همچنین اخیراً قرارداد ابری با NBA امضا کرده است.

اپل اسپانسر نمایشگاه Super Bowl امسال بود. گوگل پیکسل سال گذشته حامی مالی پلی آف NBA بود. آمازون در حال نصب فناوری پرداخت بدون صندوق خود در استادیوم ها و ورزشگاه های سراسر کشور از جمله Climate Pledge است.

معاملات ورزشی راهی را به شرکت های فناوری می دهد تا برندهای خود را در مقابل مخاطبان غول پیکر و متنوع بازاریابی کنند و همچنین مطالعات موردی را نشان دهند که می تواند سایر مشتریان سازمانی را جذب کند. لیگ ‌ها و تیم‌ ها همچنین می‌ دانند که برای رشد طرفداران خود و پاسخگویی به تقاضای در حال رشد مصرف‌کنندگان، فناوری نقش بزرگ‌تری ایفا می‌کند.

نمایشگاه فناوری NHL این را نشان داد؛ اما لیگ نیز با احتیاط از آن استفاده می کند. تکنولوژی در حال تکامل است. گری بتمن، کمیسر NHL، در صحبت با خبرنگاران در سیاتل، قبل از بازی روز پنجشنبه، گفت: ما سعی کرده‌ایم مطمئن شویم که در صدر تکامل هستیم و نه تنها در حال ماندن، بلکه در لبه برتر هستیم.

ما این کار را با استفاده از فناوری اطراف بازی انجام می دهیم، نه اینکه بازی را برای فناوری تغییر دهیم. و این شعار ما بود. در اینجا خلاصه ای سریع از برخی دیگر از شرکای فناوری است که در رویداد پنجشنبه به نمایش گذاشته می شوند.

SAP  به لیگ کمک کرد تا یک برنامه مربیگری روی نیمکت بسازد که مانند تبلت‌های سرفیس مایکروسافت در NFL، داده‌های بی‌درنگ را در اختیار مربیان قرار می‌دهد. آخرین نسخه برنامه SAP یک لیست پخش ویدیویی برای هر آمار مبتنی بر مکان و زوایای دوربین جدید ایجاد می کند. SAP همچنین به پلتفرم معیارهای محل برگزاری NHL قدرت می‌دهد که می‌تواند مصرف انرژی را تجزیه و تحلیل کند.

Extreme Networks  فعالیت شبکه و اتصال را در عرصه‌های NHL، از جمله بینش در مورد استفاده در طول بازی‌های کلیدی، نظارت می‌کند. MLSE Digital Labs یک برنامه ورزشی فیزیکی با داده‌های NHL EDGE، فن‌آوری ردیابی پیک و بازیکن لیگ به ارمغان آورد.

برنامه این است که تجربه را در برنامه رسمی NHL بیاوریم. فناوری مجازی‌سازی Beyond Sports توسط NHL برای ایجاد پخش زنده جایگزین استفاده می‌شود، مانند NHL Big City Greens Classic که ماه گذشته تولید شد و شخصیت‌های متحرک را به تقلید از بازیکنان در یک بازی واقعی نشان می‌داد.

Play Anywhere در حال کار با NHL برای ساخت برنامه‌هایی است که به طرفداران اجازه می‌دهد با پخش زنده بازی، از جمله بازی‌های رایگان، درگیر شوند. SMT به ارائه همپوشانی پخش کننده، آمار و سایر گرافیک ها برای پخش رسانه های سنتی کمک می کند. برای اطلاع از فعالیت های شگفت انگیز و به روز آمازون، با زاکولا همراه باشید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود