تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,اردیبهشت,۰۳

چگونه Kindle را در حساب آمازون خود ثبت کنید

نویسنده : تیم محتوا

برای شروع دانلود کتاب در دستگاه Kindle جدید خود هیجان زده هستید؟ شروع اینکار نسبتاً آسان است. آیا شما صاحب یک کتابخوان الکترونیکی Kindle هستید؟ این دستگاه کارآمد می‌تواند پنجره‌ای به هزاران کتاب، مجله و روزنامه باشد که همه در دسترس شماست.

اما قبل از اینکه بتوانید عناوین مورد علاقه خود را دانلود کنید، باید Kindle جدید خود را در حساب آمازون ثبت کنید. اگر این پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید، در واقع اینطور نیست. این مراحل ساده را دنبال کنید تا اهداف دیجیتالی خود را بدون هیچ مشکلی شروع کنید.

اما چگونه به کتاب‌های موجود در کتابخانه Kindle خود دسترسی پیدا کنیم. در اینجا نحوه قرار دادن کتاب‌های خود در کیندل و یافتن آنها در آنجا آمده است.

مرحله ۱: کیندل خود را شارژ کنید

اول از همه، اطمینان حاصل کنید که کیندل شما کاملاً شارژ شده است. آن را با استفاده از کابل USB و آداپتور ارائه شده به منبع تغذیه وصل کنید. شارژ کامل ممکن است چند ساعت طول بکشد، پس صبور باشید. وقتی چراغ نشانگر از نارنجی به سبز تبدیل شد، می‌دانید که آماده است.

مرحله ۲: کیندل خود را روشن کنید

هنگامی که کیندل شما شارژ شد، دکمه پاور را فشار دهید تا روشن شود. دکمه پاور معمولاً بسته به مدل شما در پایین کیندل در کنار درگاه شارژ یا در پشت قرار دارد.

مرحله ۳: به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید

قبل از اینکه بتوانید Kindle خود را ثبت کنید، باید به اینترنت متصل باشید. برای دسترسی به منو، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و روی نماد Wi-Fi ضربه بزنید یا همه تنظیمات > Wi-Fi & Bluetooth > Wi-Fi Networks  را انتخاب کنید مسیر دقیق بسته به مدل Kindle شما می تواند متفاوت باشد.

شبکه خانگی خود را انتخاب کنید، رمز عبور Wi-Fi خود را وارد کرده و متصل شوید. اگر نماد قفل را در کنار نام شبکه مشاهده کردید، به این معنی است که ایمن است و باید رمز عبور را وارد کنید.

شما این امکان  را دارید تا کتاب‌های کتابخانه را در کیندل خود دریافت کنید، جلد کتاب‌ها را به‌عنوان محافظ صفحه نمایش خود نشان دهید، و خیلی چیزهای دیگر.

چگونه Kindle را در حساب آمازون خود ثبت کنید

مرحله ۴: Kindle خود را ثبت کنید

پس از اتصال به Wi-Fi، روی دکمه ثبت ضربه بزنید. از شما خواسته می شود که اطلاعات حساب آمازون خود را وارد کنید. اگر حساب آمازون ندارید، می توانید مستقیماً در Kindle خود یک حساب ایجاد کنید یا از وب سایت آمازون در دستگاه دیگری بازدید کنید.

آدرس ایمیل و رمز عبور حساب آمازون خود را وارد کنید و ثبت نام را انتخاب کنید. Kindle شما برای تکمیل ثبت نام به سرورهای آمازون متصل می شود.

مرحله ۵: تایید

Kindle  شما تایید می کند که ثبت شده است و اکنون می توانید به فروشگاه Kindle و کتابخانه حساب آمازون خود دسترسی داشته باشید. می‌توانید بلافاصله کتاب‌های الکترونیکی خود را خریداری، دانلود و بخوانید.

اما اگر با مشکل مواجه شدید چه باید کرد؟

اگر با ثبت نام Kindle خود مشکلی دارید، مطمئن شوید که جزئیات حساب آمازون را درست وارد کرده اید. اگر همچنان با مشکلاتی روبرو هستید، به بخش Help در تنظیمات Kindle خود مراجعه کنید یا برای راهنمایی بیشتر به سایت پشتیبانی آمازون مراجعه کنید.

پس از ثبت نام، همه چیز برای لذت بردن از دنیایی از مطالعه در هر کجا که می‌روید آماده می‌شوید. Kindle شما فقط یک دستگاه نیست. این محل گذری است برای جهان وسیع ادبیات که آماده کشف آن است.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود