چگونه قابلیت دسترسی به نوآوری در آمازون، به کاربران کمک می کند؟

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

می توانید راه ‌هایی را که تیم ‌های آمازون برای همه ایجاد می‌کنند، کشف کنید. در اینجا دسترسی به این معنی است که همه، صرف نظر از هر ناتوانی یا شرایطی که ممکن است داشته باشند، می توانند از مزایای یک محصول یا خدمات بهره مند شوند.

به همین دلیل است که کارمندان آمازون در سرتاسر جهان در حال ساختن راهکارها برای همه هستند. از تیم‌ها و افرادی که دنیا را از طریق فناوری در دسترس ‌تر می‌ کنند، تا کارمندانی که حمایت می نمایند را تشخیص می ‌دهند و اطمینان می‌دهند که همکاران معلول خود را نمایندگی خواهند کرد. آنها فقط برخی از بسیاری از افرادی هستند که موانع موجود در محیط های سراسر آمازون و فراتر از آن را شناسایی می کنند و برای رفع آنها تلاش می کنند.

در سراسر ماه می، آمازون میزبان بوده و جشن می گیرد. این ماه آگاهی دسترسی جهانی، مجموعه رویدادهای دسترسی داخلی سالانه با تمرکز بر دسترسی دیجیتال است. این رویدادها نشان می‌دهد که چگونه ایجاد تجارب در دسترس بیش از نیت خوب، به دانش و مهارت نیاز دارد، به همین دلیل است که کارکنان آمازون در این ماه عمیق ‌تر بوده تا پایه دانش و مهارت‌های دسترسی را در سراسر شرکت ایجاد کنند.

ما در تمام طول سال تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم محصولات و خدماتی که ایجاد می‌کنیم برای همه به خوبی کار می‌کنند، و این روز و ماه را در نظر می‌گیریم تا برخی از راه‌هایی را که تیم‌های ما اخیراً قدرت دسترسی را زنده کرده‌اند، برجسته کنیم. در زیر چند نمونه آورده شده است:

پخش صدا برای سمعک

Fire TV Cube (نسل دوم) اکنون از پخش صدا برای سمعک ها (ASHA) پشتیبانی می کند و Fire TV را به اولین پخش کننده رسانه استریم برای پشتیبانی از ASHA تبدیل می کند و به مشتریان امکان می دهد مستقیماً سمعک های بلوتوث سازگار Starkey را متصل کنند. از طریق تحقیقات، تیم ‌های ما دریافتند که بهبود کیفیت صدای تلویزیون یکی از ویژگی‌ های مورد تقاضا در میان کاربران سمعک است، به همین دلیل است که ما این قابلیت را ایجاد کردیم.

گوش دادن تطبیقی

الکسا اکنون به مشتریان زمان بیشتری می دهد تا قبل از پاسخ دادن از طریق گوش دادن تطبیقی، صحبت خود را به پایان برسانند. الکسا همچنین در حال یادگیری درک بهتر الگوهای گفتاری مختلف مانند لکنت است و تعامل مشتریان با الکسا و استفاده از بهترین تجربه را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند.

وقتی فعال باشد، Notify When Nearby به الکسا اجازه می‌دهد تشخیص دهد که آیا مشتری نزدیک یک دستگاه Echo واجد شرایط است یا خیر و با پخش مجدد صدای اعلان، به او در مورد هرگونه اعلان خوانده نشده هشدار دهد. این می تواند به ویژه برای مشتریانی مفید باشد که ممکن است نتوانند هشدارهای بصری، مانند چراغ حلقه زرد یا بنرها در دستگاه های اکو را ببینند.

اعلامیه های افراد و بسته الکسا

ویژگی Alexa Person and Package Announcements اکنون برای دوربین‌های Ring و زنگ‌ های ویدیویی سازگار در دسترس است و به زودی برای انتخاب دستگاه‌های Abode و Google ارائه می‌شود. این ویژگی به مشتریان این امکان را می‌دهد تا هشداری را از برنامه تلفن همراه الکسا خود دریافت کنند، اعلامیه‌ای را از دستگاه اکو خود بشنوند و هنگامی که دوربین آن‌ ها شخص یا بسته ‌ای را شناسایی می‌ کند، به‌طور خودکار فیدهای ویدیویی زنده را در Echo Show، Fire TV یا Fire Tablet خود مشاهده کنند.

هنگامی که با روال الکسا فعال می شود، این ویژگی به مشتریان این امکان را می دهد که تنظیمات برگزیده خود را از بین گزینه های متعدد انتخاب کنند و می تواند برای افرادی که ترجیح می دهند هشدارها را بشنوند یا ببینند مفید باشد.

الکسا

Alexa Together برای کمک به مشتریان مسن طراحی شده است که احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و به خانواده خود آرامش خاطر داشته باشند. ما اخیراً یک ویژگی جدید Circle of Support را راه‌اندازی کرده‌ایم که به همه خانواده کمک می‌کند تا وارد شوند. همچنین یک عملکرد جدید Remote Assist Routines را معرفی کرده‌ایم.

هشدارهای معامله الکسا

مشتریان آمازون پرایم می ‌توانند از هشدارهای معامله الکسا و ویژگی خرید صفر کلیک استفاده کنند تا در صورت وجود معامله آتی یا کالای واجد شرایط در فهرست آرزوها، سبد خرید Amazon.com یا ذخیره ‌شده برای بعد، تا ۲۴ ساعت قبل از آن مطلع شوند. اعلان ‌ها می‌ توانند برای افرادی با انواع خاصی از ناتوانی‌های شناختی یا حرکتی مفید باشند.

برای اینکه دستگاه تحویل کاملاً الکتریکی و خودران ما در دسترس‌ تر باشد، Amazon Scout با موسسه جهانی معلولیت برای انجام آزمایش پیاده ‌رو با افراد دارای معلولیت همکاری کرد. نتایج این آزمایش منجر به بهبود رفتار Scout در هنگام برخورد با افراد روی صندلی چرخدار در پیاده رو شده است.

حمایت از استارت آپ های متمرکز بر دسترسی

صندوق الکسای آمازون با استارتاپ هایی کار می کند که فناوری های مبتنی بر دسترسی آینده را ایجاد می کنند. به عنوان مثال، Labrador Systems ربات شخصی خود به نام Retriever را در اوایل سال جاری معرفی کرد تا با ارائه کمک های عملی و فیزیکی در فعالیت های روزمره، افراد را قادر سازد تا مستقل تر زندگی کنند. مردم همچنین می توانند از طریق الکسا از ربات پشتیبانی بخواهند.

علاوه بر این، صندوق الکسا در Cognixion سرمایه گذاری کرده است که در حال ساخت فناوری های واقعیت کمکی برای حمایت از افراد دارای ناتوانی های ارتباطی است. Cognixion الکسا را ​​مستقیماً در رابط هدست Cognixion ONE خود ادغام می کند تا دستگاه را برای افراد دارای ناتوانی های ارتباطی و فیزیکی حتی بیشتر در دسترس قرار دهد و به آنها کمک کند مستقل تر زندگی کنند.

آمازون، یکی از بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های تجارت آنلاین است که در بسیاری از کشورهای جهان حضور داشته و تنوع بالایی از محصولات با مارک های معتبر، فعالیت دارد. در صورتی که در خصوص آمازون نیاز به اطلاعات بیشتری داشته و قصد خرید از آن را دارید، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]