تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,شهریور,۱۹

چرا از آمازون امارات خرید کنیم

نویسنده : تیم محتوا

چرا از آمازون امارات خرید کنیم

در این مقاله بررسی می شود چرا از آمازون امارات خرید کنیم ؟ به حتم شما هم می دانید که سایت آمازون معتبرترین و بزرگ ترین سایت فروشگاهی اینترنتی در جهان به شمار می آید. این سایت غول آسا ، محصولات خود را در تمامی جهان به فروش می رساند.

اما از آن جایی که مطابق با سیاست گذاری های کشور آمریکا کشور ایران در تحریم قرار گرفته است بنابر این به ایران هیچ گونه فروشی نخواهد داشت اما کاربران ایرانی که علاقه مند به خرید از سایت معتبر آمازون هستند می توانند از طریق کشورهای دیگری همچون امارات اقدام نمایند از طرفی وجود سایت های واسطه نیز برای حل این موضوع ایجاد شده است

تاثیر سایت واسطه در خرید از آمازون امارات

در گذشته و زمانی که تحریم ها وجود نداشت ، سایت های واسطه لینک سفارشات را می گرفتند و پس از بررسی کالا ، قیمت را به خریدار می دادند . اما اکنون بسیاری از سایت های واسطه  به صورت آنلاین و اتوماتیک مراحل ثبت سفارش و خرید را برای مشتریان انجام می دهند که شامل مراحل ذیل می باشد :

– لینک کالای انتخابی از سایت آمازون دریافت شده و سپس هزینه ای که قابل مشاهده است را به واحد تومان تبدیل نمایند.

– هزینه ی دریافت کالا در همان کشور که عمدتا به صورت رایگان در امارات می باشد

– تعیین هزینه ی ارسال کالا به روش پست بر اساس وزن و حجم محصول

– مشخص شدن هزینه ی گمرک مطابق با نوع محصول

– محاسبه ی هزینه نهایی برای ارسال کالا به ایران

تمامی این مراحل محاسبات درون سازمانی است که در سایت های واسطه ی ایرانی انجام می شود و چندان قابل مشاهده نیست .

استفاده از سایت واسطه در خرید از آمازون امارات

سایت های واسطه راه های بسیاری می شناسند که می توانند خرید را با قیمتی عالی در زمان های مشخص در سایت آمازون داشته باشند. آنها راه هایی به کار می بندند که از شرایط خاص در سایت استفاده کرده و خریدی مطمئن را شکل می دهند.

در سایت آمازون به طور معمول محصولات نو فروخته می شود ، در کنار همان محصول دست اول و لینکی که انتخاب می شود چندین محصول دیگر از نوع دست دوم و یا بازگشت شده و یا حتی تعمیری نیز وجود دارد که می توان آن ها را با قیمتی ارزان تر خرید نمود بنابراین گاهی با آگاهی از این موضوع و زمان های آن ها ، می توان خرید خوب و مناسب را از آن خود کرد.

تعداد فروشندگان متنوع در سایت آمازون امارات برای یک محصول

این امکان وجود دارد که در بخش Condition برای یک محصول در شرایط های مختلف از قبیل نو بودن و یا … ، قیمت های متفاوتی ارائه می شود که ممکن است کاربران از آن اطلاعی نداشته باشند.

به دلیل اعتبار سایت فروشگاهی آمازون ، فروشندگان این امکان را دارند تا محصولات خود را با کیفیت بالاتری فروخته و طبعا قیمت آن نیز بالاتر باشد.

چرا از آمازون امارات خرید کنیم

نحوه خرید از آمازون امارات توسط خود کاربر

خرید از سایت فروشگاهی آمازون کار ساده ای است . هر کس می تواند با استفاده از یک کارت اعتباری از سایت آمازون خرید نماید. اگر در خارج از ایران آشنایی دارید می توانید گیفت کارت آمازون را خرید کرده و با وارد کردن اطلاعات آشنای خود به طور مستقیم از سایت آمازون خرید کنید و از گیفت کارت هزینه ی خرید خود را پرداخت نمایید.

در صورتی که کسی را در خارج از ایران ندارید می توانید از صرافی ها کمک بگیرید و هزینه را پرداخت نمایید. فقط توصیه می شود با استفاده از آی پی ایران خرید ننمایید در این صورت سایت آمازون با توجه به سیاست گذاری هایی که دارد ، کالایی را برای شما ارسال نخواهد کرد حتی این احتمال وجود دارد که وجه پرداختی شما را مسترد ننماید.

بدون گمرک از سایت امازون امارات خرید کنید

یکی از نکاتی که این جا مطرح است آن است که قسمت مهمی از هزینه هایی که بابت خرید کالا از سایت آمازون امارات باید بپردازید ، هزینه ی گمرک آن می باشد. اما این جا راهی وجود دارد که بتوانید بدون پرداخت این هزینه ، خرید خود را از آمازون انجام دهید.. این نکته را باید اشاره کنیم که هنگامی که از طریق گمرک کالای شما ارسال می شود ، کالا را مستقیما در درب منزل دریافت نمی کنید بلکه از طریق پست مرکزی دعوت نامه ای برای شما ارسال می شود که برای انجام کارهای گمرکی بروید بدین ترتیب با پرداخت هزینه ی گمرکی در استان و محل سکونت خود می توانید کالایتان را تحویل بگیرید.

این موضوع را نیز مدنظر داشته باشید که به لوازم الکتریکی مانند دوربین عکاسی و موبایل در صورتی که به تعداد بالا باشد حق گمرک تعلق خواهد گرفت . در طی سال های اخیر دولت ایران برای حمایت از تولید کننده های ایرانی حق گمرکی را تغییر داده است که در میان آن ها سهم پوشاک را بیش از دیگر کالا ها تعیین نموده است .

همچنین باید بدانید که مطابق با قوانین گمرکی ایران ، هر کس می تواند تا پنجاه دلار کالا را بدون آن که هزینه ی گمرک را بپردازید به کشور خود وارد نماید. این یکی از موضوعاتی است که هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید تا بتواند در خرید مناسب تر از سایت فروشگاهی آمازون امارات ، شما را یاری نماید و هزینه ی کمتری را پرداخت نمایید.

حرف آخر | چرا از آمازون امارات خرید کنیم

در صورتی که می خواهید از سایت فروشگاهی آمازون امارات خرید نمایید و نحوه ی خرید از این سایت را نمی دانید بهترین کار این است که از یکی از سایت های واسطه ی معتبر که سال ها در این زمینه فعالیت داشته و دارای حسن شهرت هستند استفاده نموده و خریدی مطمئن و آسان را انجام دهید.

 سایت زاکولا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و حرفه ای و متعهد ، توانسته است یکی از برترین سایت هایی باشد که خدمات خرید از سایت آمازون در کشورهایی همچون ترکیه و امارات را برای کاربران ایرانی فراهم نموده است . به دلیل نزدیکی این دو کشور با ایران و کمتر بودن هزینه های پست ، می توانید کالای مورد نظر خود را در سایت آمازون امارات یافته و لینک را برای همکاران ما ارسال نمایید تا پروسه ی خرید شما را کامل کرده و کالا را در درب منزل به شما تحویل نمایند.

این نکته نیز مطرح است که تجربه و تخصص زاکولا باعث می شود که با کمترین خطا و در کوتاه ترین زمان ممکن ، کالا را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید. در صورتی که در این زمینه و برای ورود و ثبت نام در سایت آمازون امارات مشاوره نیاز دارید با زاکولا تماس بگیرید .

در این مقاله به سوال چرا از آمازون امارات خرید کنیم پرداخته شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ماهيار گفت:

    تو این مقاله تشویق میکنید که از امازون امارات خرید کنند. ولی لینک خرید امازون امارات را برمیگردانید و میگویید لینک امازون امریکا رو بفرستید. چرا؟

    1. سلام ماهیار عزیز، به زودی امکان خرید از امازون امارات مجدد فعال می گردد.باتشکر

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود