بهترین پروژکتورهای گلکسی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین پروژکتورهای گلکسی

نورهای زیبای ستارگان و کهکشان ها مدتها قبل از تاریخ مکتوب، انسانها را سرگرم کرده است. آنها زیبایی بی نظیری را ارائه می دهند و سهم بزرگی در داستان هایی دارند که ما انسان ها برای هزاره ها گفته ایم. این زیبایی ها به آرامش ما کمک می کنند و یک آرامش درونی ایجاد می کنند که بندرت در جاهای دیگر یافت می شود. با طغیان نورهای مصنوعی، ستاره ها و کهکشان ها از نگاه ها ناپدید شده اند. این جایی است که پروژکتورهای گلکسی و ستاره می درخشند. ستارگان بزرگ را بردارید و آنها را با بهترین پروژکتورهای کهکشان و ستاره وارد کنید. این جا لیستی از این نوع از پروژکتورها آورده شده است.

پروژکتور ستاره Galaxy Skylight Led Night

این نوع از پروژکتورهای گلکسی OneFire Star برای دکوراسیون اتومبیل بسیار مناسب است، به ویژه هنگامی که قصد دارید با آن چیز خاصی را طراحی کنید. اما می تواند برای بسیاری از تنظیمات دیگر مانند مهمانی ها یا به عنوان پس زمینه جالب هنگام پخش مستقیم در TikTok یا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی یا حتی برای مدیتیشن مورد استفاده قرار گیرد، زیرا اثر نور آن بسیار آرام است.

همچنین تغییر جلوه نور از طریق اثر ریتم، بسیار راحت است. زیرا می توان از طریق فرمان صوتی کاربر آن را کنترل کرد. این پروژکتور همچنین می تواند با تغییر تنظیمات سرعت تغییر رنگ و سرعت چرخش آن، بی سر و صدا بچرخد. روشنایی آن نیز می تواند از طریق کنترل از راه دور از ۳۰٪ تا ۱۰۰٪ تنظیم شود. کاربران ۴۳ افکت نوری مختلف برای انتخاب با سه نمایشگر اصلی دارند. راه اندازی آن آسان است. فقط باید دو باتری AAA برای ریموت داشته باشید. این دستگاه قابل شارژ نیست و بلوتوث آن فعال نمی باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مینی کولر Mini Cooler

پروژکتور گلکسی نور سقفی اتاق خواب

این پروژکتور Galaxy Light از AOELLIT به عنوان یکی از بهترین پروژکتورهای گلکسی برچسب گذاری می شود. این دستگاه در سه رنگ وجود دارد که شامل سیاه ، سفید و خاکستری است. برخی از ویژگی هایی که این پروژکتور را به پرفروش ترین محصول تبدیل می کند شامل بلندگوی بلوتوث داخلی آن می باشد.

این دستگاه با ۹ حالت همراه است. یکی از آنها یک حالت فعال شده با صدا است که صفحه نمایش سحابی را با صدای موسیقی شما همگام سازی می کند. این حالت ها با ۱۵ رنگ و جلوه مختلف، با روشنایی قابل تنظیم و سرعت موتور متصل می شوند. همچنین برای اینکه کاربر پسندتر باشد، این پروژکتور گلکسی با کنترل از راه دور ارائه می شود. بنابراین می توانید حالت ها و سایر تنظیمات را در کف دست خود تغییر دهید.

شارژ این دستگاه از طریق کابل USB تأمین می شود که کابل در بسته موجود است. همچنین این حالت خواب دارد که پس از چند ساعت به طور خودکار چراغ را خاموش می کند. می توانید برای خرید این محصول از سایت های خارجی، از طریق زاکولا اقدام کنید.

بهترین پروژکتورهای گلکسی

پروژکتورهای گلکسی شارژی FITFORT با کنترل از راه دور

پروژکتور شارژی FITFORT دارای یک کنترل از راه دور است. اما دکمه های گزینه نسبت به AOELLIT کمتر هستند. اما این پروژکتور کهکشان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این دستگاه از سه نوع جلوه رنگی پشتیبانی می کند که شامل تک رنگ، دو رنگ و سه رنگ می شود. این دستگاه با سه رنگ اصلی  قرمز ، آبی و سبز بازی می کند. اما با این کار، می تواند حداکثر ۳۰ ترکیب نور با یک LED اضافه شده و ستاره هایی با اثرات تنفسی ایجاد کند.

برخلاف پروژکتورهای معمول، پروژکتورهای گلکسی FITFORT دارای پایه قابل تنظیم برای زاویه است. بنابراین می توانید آن را به سمت بالا یا زاویه دار نشان دهید، این فقط به اولویت شما بستگی دارد. می تواند ماه، ستاره یا حتی سحابی شما را بر روی سقف یا هر طرف دیواره شما برجسته کند.

با بازگشت به تنظیم ساده کنترل از راه دور، فقط ۴ دکمه را می توانید ببینید. دکمه روشن یا خاموش، تنظیم روشنایی، سوئیچ حالت و دکمه ماه را دارد. چیزی که آن را عالی می کند این است که آنقدرها هم پیچیده نیست. نکته منفی آن این است که شما باید قبل از رسیدن به تنظیمات دلخواه، یک دکمه را چند بار فشار دهید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع کیندل

یکی دیگر از ویژگی های خوب این پروژکتور گلکسی قابل حمل بودن آن است. دارای یک باتری قابل شارژ ۸۰۰ میلی آمپر ساعت است و با یک بار شارژ می تواند حداکثر ۴ ساعت استفاده کند. همچنین جمع و جور است، بنابراین آوردن آن بدون دردسر زیاد خواهد بود. این دستگاه برای سیم کشی به کابل Type-C نیاز دارد و همچنین دکمه های کنترلی همان عملکردها در ریموت را در قسمت دستگاه انجام می دهد.

پروژکتور ۴ in 1 Smart WiFi Galaxy Projector

۴ in 1 Smart WiFi Galaxy Projector با الکسا و دستیار Google کار می کند که کنترل آن را برای والدین راحت می کند. حتی برای بچه هایی که هنوز جوان نیستند می توانند روی دکمه ها به درستی مانور دهند. این دستگاه دارای دو کنترل از راه دور است که اولی یک کنترل از راه دور فیزیکی است که به همراه بسته ارائه می شود، دیگری برنامه ای به نام Smart Life APP یا Tuya Smart APP است که می توانید از آن در حالت Wifi Mode استفاده کنید.

همچنین دارای یک تایمر خاموش شدن خودکار است که در آن می توانید قبل از خاموش شدن خودکار آن را تنظیم کنید. این یک گزینه عالی است، به ویژه هنگامی که می خواهید بچه های خود را تا زمان خواب سرگرم کنید. همراه با یک بلندگوی داخلی BlueTooth باعث لذت بخش تر شدن کل پروژکتورهای گلکسی شده است. متناوباً، این یک پورت USB دارد که می توانید به جای آن یک درایو را برای پخش موسیقی وارد کنید.

این دستگاه با دستگاه Alexa یا Google Assistant همراه نیست و پروژکتور پس از ۴ ساعت کار به طور خودکار خاموش می شود. همچنین همراه با ۱۰ چراغ هدایت رنگی با پیش بینی موج اقیانوس فانتزی چرخان ۳۶۰ درجه با سرعت های مختلف است.

بهترین پروژکتورهای گلکسی

پروژکتور Galaxy Light Projector YOVAKO

پروژکتور Galaxy Light Projector YOVAKO تحت پروژکتورهای نورپردازی در فضای باز تزئینی برچسب گذاری شده است. دقیقاً مانند پروژکتورهای گلکسی Ouyulong ، این پروژکتور ستاره ای پس از ۴ ساعت استفاده به طور خودکار خاموش می شود. همان گزینه های تایمر ۱ و ۲ ساعته است.

شباهت های دیگری نیز دارد، درست مثل داشتن دو گزینه برای پخش موسیقی  با BlueTooth داخلی یا از طریق پورت  USBعمل می کند. همچنین ظاهر کنترل از راه دور فیزیکی آن نیز تا حدودی یکسان است. آنچه بین این دو تفاوت دارد این است که پروژکتور کهکشان YOVAKO حالت wifi ندارد. بنابراین، این دستگاه دارای برنامه هوشمند نیست. فقط با ریموت یا دکمه های روی دستگاه قابل کنترل است.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم مناسب تناسب اندام از سایت های خارجی

مطمئن شوید که کنترل از راه دور به سمت سنسور مادون قرمز نشانه رفته است تا درست کار کند. فاصله ریموت از پروژکتور کهکشان تا ۳۹ فوت است و از طریق کابل USB تغذیه می شود. برای خرید این پروژکتورهای گلکسی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]