خرید وسایل جانبی خودرو از آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لوازم جانبی خودرو

در بسیاری از موارد پس از خرید خودرو ، به لوازم جانبی آن که می تواند در جهت ایجاد ایمنی بیشتر و یا امکاناتی بهتر باشد، احتیاج خواهید داشت. می توانید جالب ترین لوازم جانبی اتومبیل را تهیه کرده و از آن ها در جهت رفاه بیشتر خود در خودرو استفاده نمایید. این امکان وجود دارد که خرید وسایل جانبی خودرو از آمازون را تجربه کرده و از تجهیزاتی کاربردی بهره مند شوید.

لوازم کاربردی و جانبی خودرو

۱- شارژر اتومبیل هوشمند Nonda ZUS با خودرو یاب

یک شارژر هوشمند اتومبیل که به شما کمک می کند ماشین خود را در شلوغ ترین پارکینگ ها قرار دهید. می توانید این محصول را با قیمت ۲۴ دلار از آمازون خرید کنید. برای خرید از آمازون از خدمات زاکولا یاری بگیرید.

این دستگاه هوشمند ردیاب همچنین دارای شارژر USB دارای دو پورت USB برای شارژ تلفن شما در اتومبیل است که سریع تر از سایر شارژرهای فندکی عمل می کند. همچنین به عنوان یک دستگاه ردیابی بلوتوث که می توانید از طریق تلفن به آن دسترسی پیدا کنید، در اختیار شما خواهد بود.

پورت های USB برگشت پذیر دوتایی در مدت زمان کمی دستگاه های شما را شارژ می کنند. پورت های USB روشن هستند و شما را قادر می سازد تا در تاریکی آن ها را ببینید. سه چراغ کوچک در Zus متصل شده است. این یک کالای بسیار خوب از سری لوازم جانبی خودرو می باشد که برای هر وسیله نقلیه ای مناسب است.

۲- Maxboost Car Mount

این بخش از لوازم جانبی خودرو، عالی بوده و در سایت آمازون با قیمت ۷.۹۹ دلار ارائه می شود. این یکی از قوی ترین آهن رباها برای تلفن های همراه است که با آن روبرو شده اید. تنها ایراد آن این است که وقتی یک قطعه فلز به تلفن یا کیف خود متصل می کنید، نمی توانید تلفن خود را با شارژر بی سیم شارژ کنید. اگر از شارژر بی سیم استفاده نمی کنید، مشکلی پیش نمی آید. فقط کافی است تلفن خود را با کابلی که همراه آن است یا شارژر دیگر شارژ کنید.

این دستگاه بدون نصب بر روی دریچه های هوای خودرو متصل شده و با یک آهنربا فوق العاده قوی به تلفن شما متصل می شود و به طرق مختلف چرخش می کند، بنابراین می توانید صفحه را از هر زاویه ای ببینید.

۳- پد لغزش گیر اتومبیل Topfit

این قطعه به قیمت ۱۲ دلار در سایت آمازون به فروش می رسد. این پد سیلیکونی به نصب نیاز ندارد. فقط آن را روی داشبورد خودرویخود قرار دهید، جایی که می توانید عینک آفتابی، کلیدها و کابل ها را در محفظه های دوگانه ذخیره کنید. به لطف تب هوشمند که آن را در یک زاویه قرار می دهد، حتی می توانید از آن برای نصب تلفن خود استفاده کنید.

لوازم جانبی خودرو

۴- iTrack کلید یاب

این قطعه از لوازم جانبی خودرو، یک کلید یاب بلوتوث است که باعث می شوددیگر هرگز کلیدهای خود را گم نکنید. این قطعه را می توانید با قیمت ۱۷ دلار از آمازون خرید کنید.

اکنون که راهی برای ردیابی اتومبیل خود در یک مکان شلوغ پیدا کرده اید، به روشی برای ردیابی کلیدهای خود این برچسب ردیابی بلوتوث به کلیدهای شما متصل می شود و با تلفن شما همگام سازی می گردد، بنابراین می توانید آنها را در هر مکان پیدا کنید. برچسب آن به قدری سبک و مدرن است که در مجموعه شما بسیار جذاب به نظر می رسد.

۵- سطل آشغال اتومبیل

این یکی از لوازم کاربردی در سری لوازم جانبی خودرو است که با قیمت ۱۴ دلار در آمازون ارائه می شود. آن را از درب خودرو، صندلی عقب یا پشت کنسول وسط آویزان کنید و اجازه ندهید که آشغال ها جدیدی در گوشه و کنار ماشین شما پیدا شود. این مورد مخصوصاً برای سفرهای طولانی جاده ای ، جایی که توقف مکرر و دفع زباله ممکن نیست، بسیار مناسب است.

مسلماً، این فقط یک سطل آشغال است. اما برخلاف مارک های دیگر نوار چسب اضافی برای محکم کردن پایین سطل آشغال، قسمت آهنربای بالایی و محفظه های مختلف را دارا می باشد. در هنگام ایمن سازی کیسه های پلاستیکی در جای خود تفاوت زیادی ایجاد می شود و اتصال و برداشتن کیسه ها بسیار آسان است.

۶- جاروبرقی اتومبیل YANTU

 این یک جاروبرقی اتومبیل است که ظاهر شما را به صورت تمیز حفظ می کند. این قطعه در آمازون به قیمت ۱۷ دلار عرضه می شود. این جاروبرقی ماشین به فندک خودرو متصل می شود تا در هر نقطه از اتومبیل به شما قدرت تمیز کردن را  بدهد. این جاروبرقی یک سیم بلند و یک نازل باریک دارد، بنابراین دستیابی به زیر صندلی آسان است و دستگاهی جمع و جور و قابل اطمینان با کاربری آسان می باشد.

۷- شبکه ذخیره سازی سه محفظه ای Zone Tech

یک شبکه سه محفظه ای است که با قیمت ۱۳.۸۹ در آمازون ارائه می شود و باعث می شود مواد غذایی و کیسه ها به همه جا نریزد. اکنون هنگام بیرون آمدن از پارکینگ بخاطر سبزیجات ریخته شده استرس نخواهید داشت. سه محفظه مانع از جابجایی وسایل می شود و قلاب های داخلی آن نصب موقت را در هر اتومبیلی بسیار آسان می کند.

لوازم جانبی خودرو

۸- فرستنده FM بلوتوث Nulaxy

این بخش از لوازم جانبی خودرو، فرستنده FM است که در هر اتومبیل اتصال بلوتوثی را ایجاد می کند. قیمت این فرستند در آمازون ۱۷.۹۹ دلار می باشد.

برای هر کسی که در ماشین خود بلوتوث نداشته باشد، این فرستنده بلوتوث FM بهترین راهکار است. نه تنها دارای پورت شارژ USB فوق العاده سریع است، بلکه می توان از آن برای پخش موسیقی از تلفن یا کارت MicroSD نیز استفاده کرد. میکروفون داخلی به شما امکان برقراری تماس تلفنی را می دهد و به دلیل جمع و جور بودن، عالی به نظر رسیده و عملکرد بسیار خوبی را نشان داده و بسیار جذاب است.

این دستگاه مانند ایستگاه رادیویی شخصی با کیفیت بالا برای پخش هر چیزی است که روی تلفن خود دارید و به لطف میکروفون یکپارچه آن، می توانید از Android Audio هنگام رانندگی، برای پاسخ های تلفنی خود و دیگر ویژگی های جالب آن مانند پیمایش، ارسال یا خواندن پیام های متنی، برقراری و دریافت تماس تلفنی و پخش موسیقی استفاده کنید. این یک محصول عالی است که در آمازون با قیمتی مناسب ارائه می شود. می توانید آن را از طریق زاکولا خریداری کنید.

۹- جیب کناری کنسول KMMOTORS

این لوازم جانبی خودرو باعث می شود لوازم و عینک آفتابی شما در خودرو و بین صندلی ها نیفتد. این محصول را می توانید با قیمت ۲۹.۹۹ دلار از Amazon خریداری کنید. با این جیب کنسول KMMOTORS قادر هستید لوازم خود را داخل خودروکمی سازماندهی کنید.

ین محصول دارای جیبت های نگهداری و جمع آوری تمام لوازم بوده و دارای یک نگهدارنده فنجان و یک جیب نازک برای نگهداری تلفن، کیف پول، کلیدها، عینک یا هر چیز دیگری است. درست بین صندلی و کنسول قرار می گیرد و زیبا و راحت است.

۱۰- خوشبو کننده هوا طبیعی DRIVE

با خرید این محصول از آمازون با قیمت ۱۰ دلار،یک خوشبو کننده بامبو خواهید داشت که باعث می شود ماشین شما بوی طبیعی و تازه ای داشته باشد. این خوشبو کننده هوای اتومبیل DRIVE یکی از موثرترین گزینه ها برای از بین بردن بوی بد خودرو است.

این بخش از لوازم جانبی خودرو، از زغال چوب بامبو ساخته شده است که به سرعت و با کارآیی بسیاری از بوها، رطوبت و مواد آلرژی زا را جذب می کند. همچنین دارای یک اتصال است، بنابراین می توانید آن را در هر جایی از اتومبیل خود آویزان کنید.

لوازم جانبی خودرو

۱۱- بالشتک صندلی Kieba Coccyx

این یک بالشتک صندلی است که باعث بهبود نشستن شما در خودرو در فعالیت های روزانه می شود که با قیمت ۲۱.۹۵ دلار در آمازون به فروش می رسد. برای این که رفت و آمد روزانه شما آزار دهنده نباشد، این بالشت صندلی Kieba Coccyx وجود دارد.

این محصولی ویژه و نوآورانه است زیرا برای شما راحتی ایجاد می شود که کمک می کند تا ستون فقرات شما تراز شود و حالت بدنی خوبی ایجاد کند. از آنجا که از فوم ساخته شده است، کل فرورفتگی پشت شما را در برگرفته و راحتی مناسبی را ایجاد می کند. این محصول کاملاً زیبا ساخته شده و با طراحی خاصی، مکانی برای نشستن بسیار راحت را ایجاد کرده است.

۱۲- پاور بانک اتومبیل Bolt Power G33A 12V

این لوازم جانبی خودرو، برای شرایط اضطراری در اتومبیل بسیار مفید عمل می کند. این محصول کاربردی در آمازون به قیمت ۸۰ دلار عرضه می شود.

پاوربانک قابل حمل ممکن است بهترین دوست شما در شرایط اضطراری باشد. این باتری بسیار کاربردی، این قابلیت را دارد که در زمان شروع به کار ماشین، شارژ تلفن و لپ تاپ را انجام دهد. همچنین دارای یک چراغ قوه LED داخلی است و قابل شارژ است، بنابراین یکی از بهترین مواردی است که می توانید همیشه در صندوق عقب خودروی خود نگه دارید.

برای خرید لوازم جانبی خودرو از آمازون، می توانید با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کرده و یا خرید خود را به زاکولا بسپارید و کالای سفارش داده خود را در ایران تحویل بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]