تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,بهمن,۰۳

هزاران کارمند آمازون از طریق انتخاب شغلی مشاغل پردرآمدتری پیدا می کنند.

نویسنده : تیم محتوا

برنامه های مبتنی بر مهارت ارائه شده از طریق انتخاب شغلی به گونه ای طراحی شده اند که کارمندان آمازون را با یک مسیر منحصر به فرد به سمت یک حرفه جدید در صنایع پر تقاضا ارائه دهند. اکنون مردم بیش از هر زمان دیگری در حال بررسی فرصت‌هایی برای تغییر مسیر شغلی خود یا یافتن یک نقش ماهر با درآمد بالاتر هستند. آمازون متعهد به کمک به کارمندانی است که می‌خواهند این نوع تغییرات را ایجاد کنند.

انتخاب شغلی که در سال ۲۰۱۲ راه اندازی شد، یک مزیت آموزشی است که به کارکنان ساعتی واجد شرایط کمک می کند تا مهارت های خود را برای موفقیت شغلی در آمازون یا جاهای دیگر رشد دهند. چه یک کارمند مشتاق به کمک به دیگران داشته باشد و بخواهد حرفه ای در زمینه مراقبت های بهداشتی شروع کند یا علاقه مند به یادگیری نحوه کدنویسی و کار در یک نقش فنی باشد، دانستن اینکه دقیقاً چگونه می توان این انتقال را انجام داد دشوار است. اینجاست که برنامه انتخاب شغلی آمازون وارد می شود.

برنامه‌های انتخاب شغلی طراحی شده‌اند تا مهارت‌های مورد نیاز کارکنان را برای یافتن شغل جدید در صنایع مورد تقاضا، مانند فناوری، حمل‌ونقل، سیستم‌های مکانیکی و صنعتی، مراقبت‌های بهداشتی، یا کسب‌وکار و مدیریت فراهم کنند. از سال ۲۰۱۲، بیش از ۱۱۳۰۰۰ کارمند گواهینامه ها را از طریق برنامه های ارتقای مهارت انتخاب شغلی دنبال کرده اند. برنامه ها به دقت بر اساس تجزیه و تحلیل بازار کار انتخاب می شوند تا اطمینان حاصل شود که مشاغل ارائه شده در صنایع با تقاضای بالا هستند.

به عنوان مثال، رومرو کار خود را با آمازون در تیم نصب Infrastructure Delivery Install آغاز کرد و بعداً در برنامه عملیات مهندسی مرکز داده (DCEO) که از طریق Career Choice ارائه می‌شد، ثبت نام کرد. رومرو از طریق همکاری با کالج بلو مونتین، یاد گرفت که چگونه با تجهیزات الکتریکی، تبرید و کنترل کار کند تا مراکز داده دائماً در حال کار باشند و به عنوان تکنسین مدیر ارشد اجرایی در خدمات وب آمازون (AWS) ارتقا یافت.

در این نقش جدید، رومرو مهارت‌های فنی را که از طریق برنامه آموخته است، به کار می‌گیرد تا اطمینان حاصل کند که سیستم‌های تهویه، الکتریکی و کنترل، ژنراتورهای پشتیبان، و نیروگاه‌های خنک‌کننده در سراسر مراکز داده به طور کارآمد عمل می‌کنند.

رومرو گفت: “انتخاب شغلی به من این امکان را داد که AWS را به یک شغل تبدیل کنم و نه فقط یک شغل.” بخش جالب نقش این است که قدرت یادگیری را ارتقا می دهد.

مکانیک هواپیما و اوج گرفتن به ارتفاعات جدید

برای اطمینان از ایمنی در بخش انتقال بسته ها به مشتریان، هواپیماهای آمازون به شرکای تعمیر و نگهداری خود نیاز دارند. برای حمایت از نیازهای استخدامی شرکای خود، یک برنامه مکانیک هواپیما ایجاد کردیم که در آن کارکنان یاد می‌گیرند که هواپیماها را تعمیر و نگهداری کنند و از ایمنی بالاتر و عملکرد به موقع برای مشاغلی مانند آمازون ایر اطمینان حاصل کنند.

رایان کاستلو از تمپل تراس، فلوریدا، زمانی که در برنامه مکانیک هواپیما از طریق کالج اجتماعی هیلزبورو شرکت کرد، یک برنامه ریز بار بود. کاستلو گفت: «من می‌خواستم چیزی را امتحان کنم که تا حدودی به کاری که در رمپ انجام می‌دهم مرتبط باشد. این برنامه بسیار دقیق است، برنامه ریزی آن آسان است و آمازون توانست زمان استراحت را در نظر بگیرد تا من بتوانم هر پنجشنبه شب در مدرسه شرکت کنم.

این برنامه که از طریق شرکای آموزشی مانند آکادمی بین‌المللی آئروتک و کالج راک ولی در دسترس است، به کارکنان آمازون کمک می‌کند تا به سمت اپراتورهای تعمیر و نگهداری، تعمیر و تعمیرات اساسی که به آمازون ایر خدمات می‌دهند، بروند.

هزاران کارمند آمازون از طریق انتخاب شغلی مشاغل پردرآمدتری پیدا می کنند.

متخصص پایداری حفاظت سیاره

تعهد آمازون به پایداری شامل روشی است که ما نیروی کار خود را توسعه می دهیم. به عنوان بخشی از این تعهد، انتخاب شغلی با ارائه دهندگان برنامه های آموزشی مانند گروه آموزش منابع طبیعی (NRTG) شریک می شود. از طریق برنامه تکنسین محیطی NRTG، کارمندان آمازون مهارت‌ها و دانش لازم را برای دنبال کردن مشاغل در مدیریت منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست، مشاغل سبز و مقررات زیست محیطی به دست می‌آورند.

ریموند کمپبل از این برنامه فارغ التحصیل شد و گواهینامه مهارت های محیطی را به دست آورد و اکنون در بنیاد جانورشناسی دنور کار می کند. او همچنین از طریق NRTG به آموزش دیگران در این زمینه کمک می کند. کمپبل گفت: «من واقعاً به تلاش‌های حفاظتی و چگونگی بهبود تأثیرات زیست‌محیطی بر تأسیسات علاقه‌مند بودم. “یادگیری از طریق دوره NRTG یک تجربه فوق العاده بوده است و من هیجان زده هستم که به سمت حرفه ای در زمینه مشاوره در زمینه محیط زیست حرکت کنم.”

تحلیلگر داده کشف الگوهای تصمیم گیری

در دنیایی که داده ها را هدایت می کند، تحلیلگران داده در حال افزایش تقاضا هستند. انتخاب شغلی برای کارمندانی مانند کلئو والنسیا از وودلند هیلز، کالیفرنیا، که از السالوادور به ایالات متحده نقل مکان کرد، راهی به سمت چنین حرفه ای ارائه می دهد.

از طریق این برنامه، کارمندان یاد می‌گیرند که چگونه با پایگاه‌های داده و نرم‌افزار تجسم کار کنند تا بتوانند تصمیمات تجاری را از داده‌ها جمع‌آوری کنند، درک کنند و پیش‌بینی کنند. پس از نقل مکان به ایالات متحده، والنسیا رویای کار در فناوری برای شرکت بزرگی مانند آمازون را در سر داشت که در آنجا کار خود را به عنوان یک انتخاب کننده شروع کرد که سفارشات آنلاین را برای اولین فروشگاه آمازون Fresh آماده می کرد.

پس از چند سال برتری در کار خود، او در Bootcamp Data Analytics که از طریق Springboard ارائه شده بود ثبت نام کرد. در حالی که والنسیا در این برنامه بود، توانست نرم افزار تجسم داده های جدید را یاد بگیرد و همچنین نمونه کارها را برای نشان دادن مهارت های خود بسازد، زیرا قصد دارد برای شغل رویایی خود در تجزیه و تحلیل داده ها در آمازون درخواست دهد. مربیان در این دوره ها، نه فقط دانش فنی، بلکه همچنین نحوه هدایت بازار کار را می آموزند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از آمازون، زاکولا را دنبال کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود