تاریخ انتشار : ۱۳۹۶,بهمن,۲۶

نظرات در مورد سرویس حمل و نقل با آمازون

نویسنده : مدیر سایت

حمل و نقل با آمازون

حمل و نقل با آمازون : آمازون هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که پیش بینی هایی که تحلیلگران اجتناب ناپذیر دانسته اند، سرانجام به واقعیت خواهد پیوست. آمازون به زودی یک شرکت تحویل کامل برای سفارشات آنلاین خواهد شد و به طور بالقوه شرکت های حمل و نقل سنتی مانند FedEx، UPS و USPS را از بین می برد. در اینجا یک نگاه اولیه به آنچه خرده فروشان آنلاین در مورد این حرکت می گویند، خواهیم داشت.

در چند هفته آینده، انتظار می رود که آمازون طرح “حمل و نقل با آمازون” را به صورت رسمی آغاز کند، خدماتی که در آن غول خرده فروشی آنلاین سفارشات آنلاین را به طور مستقیم به درب منزل مصرف کنندگان، برای فروشندگان بازار آمازون ارائه می دهد. بر اساس گفته های یک مقاله که اخیرا در مجله وال استریت ژورنال منتشر شده است این برنامه برای اولین بار در لس آنجلس راه اندازی خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

در واقع آمازون این سرویس را قبل از ورود به بازارهای دیگر ارزیابی می کند و قصد دارد که در نهایت این سرویس را گسترش دهد تا تحویل سفارشات آنلاین را برای سایر بازرگانان نیز ارائه دهد. در طی چند روز گذشته وب سایت ها مورد بررسی قرار گرفته اند تا مشخص شود که سایر خورده فروشان در مورد این توسعه حوضه کاری آمازون چه عقیده ای دارند. به طور خاص، خرده فروشان اینترنت می خواستند تا جواب این پرسش ها را بدانند: آیا خرده فروشان به آمازون برای تحویل سفارش مشتریان خود اعتماد خواهند کرد؟ در صورتی که قیمت آمازون و حامل فعلی شما یکسان باشد، آیا آمازون را انتخاب می کنید؟ نکته: پاسخ های شگفت انگیز به هر دو پرسش عبارتند از: بله و بله.

نمودار زیر نمایانگر پاسخ هایی است که خرده فروشان به این سوال داده اند که آیا به آمازون برای تحویل کالاها به مشتریان خود اعتماد دارند.

حمل و نقل با آمازون

نمودار زیر نشان می دهد که خرده فروشان به این سوال چه پاسخی دادند: اگر آمازون یک سرویس تحویل پستی را راه اندازی کرد، آیا شما حامل فعلی خود را تغییر می دهید و به امازون اجازه می دهید محصولات شما را به مشتریان تحویل دهد؟

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

حمل و نقل با آمازون

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود