نحوه ساخت اکانت آمازون

آمازون
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

آموزش ساخت اکانت آمازون

برای آن که بخواهید از سایت فروشگاهی آمازون خرید کرده یا اکانت خود را شارژ نمایید، می بایست ابتدا ساخت اکانت آمازون را انجام دهید. توجه داشته باید که آی پی شما برای ساخت اکانت با کشوری که مد نظر دارید، یکی باشد.

لازم به ذکر است که جهت ساخت اکانت در سایت آمازون، می توانید از طریق اپلیکیشن آمازون در گوشی همراه و یا از خود سایت، اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کتاب از آمازون

همان گونه که می دانید، به جهت تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، لازم است که از آی پی و اکانت دیگر کشورها استفاده شود. در این جا آموزش خواهیم داد که چگونه اکانت خود را ساخته و خرید از سایت آمازون را انجام دهید.

ساخت اکانت امازون

هنگامی که آی پی خود را برای ساخت اکانت کنترل کردید، روی لینک https://www.amazon.com کلیک کنید.

نحوه ساخت اکانت آمازون

گام اول : وارد سایت آمازون شوید .

نحوه ساخت اکانت آمازون

هنگامی که در سایت وارد شدید، مطابق با تصویر ارائه شده، Account & Lists را برگزیده و روی New customer? Start here کلیک نمایید.

نحوه ساخت اکانت آمازون

گام دوم : جهت ساخت اکانت آمازون و ثبت نام در این سایت لازم است که آدرس ایمیل، نام کاربری و پسوردتان را ثبت کنید.

نحوه ساخت اکانت آمازون

گام سوم : هنگامی که اطلاعات فوق را ثبت نمودید، وارد صفحه ای جدید خواهید شد که از شما ادرس دقیق را می خواهد که وارد نمایید. بنابر این در این صفحه مطابق با تصویر ارائه شده Your Account را برگزینید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی فروشگاه های آنلاین خارجی

نحوه ساخت اکانت آمازون

گام چهارم : سپس گزینه Your addresses را کلیک نمایید.

نحوه ساخت اکانت آمازون

اکنون بایستی گزینه Add Address را همان گونه که در تصویر می بینید انتخاب نمایید.

نحوه ساخت اکانت آمازون

گام پنجم : در این مرحله از شما آدرس دقیق و کدپستی و دیگر اطلاعات، درخواست خواهد شد که لازم است آدرسی واقعی و دقیق را ثبت کنید. بهتر است برای ثبت آدرس از گوگل مپ کمک بگیرید.

کشوری که مدنظر دارید را برگزیده و نام خود را بنویسید. جزئیات مربوط به آدرس خیابان را وارد کرده و نام شهر خود را ثبت نمایید. سپس کدپستی دقیق آدرس خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن خود، و کنترل نهایی اطلاعات ثبت شده ، Add Address را انتخاب کنید. اکنون ساخت اکانت امازون شما انجام شده است.

دراین مقاله به نحوه ساخت اکانت آمازون پرداخته شد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]