نحوه خرید تجهیزات دوربین عکاسی

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

خرید تجهیزات دوربین عکاسی

ژانرهای محبوب عکاسی شامل چشم انداز، پرتره، خیابان، مسافرت، هوایی، عروسی و مراسم، ورزش، حیات وحش، ماکرو و … هستند. عکس های منظره، فضای باز را نشان می دهد. به طور کلی، آنها طبیعت را به تصویر می کشند، اما اغلب شامل ویژگی های ساخته شده توسط بشر حتی کل مناظر شهری هستند. برای داشتن تصاویری ایده آل، می توانید خرید تجهیزات دوربین عکاسی را در آمازون و دیگر سایت های خارجی تجربه کنید.

پیشنهاد مطالعه : شرایط فروش در ایبی

انواع عکاسی با تجهیزات دوربین مناسب

رایج ترین لنز برای عکاسی از چشم انداز، زاویه دید گسترده است، اما لنزهای تله، راهی فوق العاده برای جدا کردن و برجسته سازی ویژگی های خاص صحنه هستند. این درحالی است که عکاسی از پرتره ها و افراد، از گرفتن عکس های خانوادگی تا حرفه ای های تمام وقت که با مدل های داخلی کار می کنند، را شامل می شود. برای پرتره ها، به دلیل فشرده سازی و ارائه ویژگی های صورت، لنز تله فوتو کوتاه تا متوسط مانند ۱۰۵ میلی متر توسط بسیاری ترجیح داده می شود.

عکاسی خیابانی عکاسی صادقی است که در موقعیت های عمومی انجام می شود که به طور کلی قصد دارد زندگی، فرهنگ و انسانیت را به تصویر بکشد و لزوماً به حضور یک خیابان یا محیط شهری احتیاج ندارد. راه مناسب اینجا دوربین مداربسته است. همچنین عکاسی در سفر شامل گرفتن تصاویر از مکان های دور است. یک کیت کوچک و سبک که از پس چشم انداز، غذا، مردم و خیابان برمی آید، بسیار ایده آل است. هم اکنون می توانید برای خرید تجهیزات دوربین عکاسی از سایت های خارجی اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

دیگر نمونه های عکاسی

عکاسی هوایی نیز هر عکسی است که از هوا گرفته شود. اعم از هلیکوپتر گشت و گذار، صندلی پنجره هواپیما یا هواپیمای بدون سرنشین، این یک روش مطمئن برای دستیابی به دیدگاه جدید در مورد مسائل است. اما برای عروسی ها و مراسم، اغلب می تواند متفاوت و شلوغ باشد. داشتن پشتیبان از تجهیزات خود ضروری است، زیرا در صورت بروز اشتباه معمولاً فرصتی برای بدست آوردن فرصت دوم وجود ندارد.

ورزش می تواند گرفتن عکس از مسابقه فوتبال ، تیراندازی از حاشیه یک بازی و موارد دیگر باشد. لنزهای ورزشی می توانند از بزرگنمایی تمام در یک واحد با قیمت چند صد دلار تا یک سوپرتلفوتوی لنز گران باشند. همچنین حیات وحش بسیاری از چالش ها و نیازهای ورزش های تیراندازی را در اختیار شما قرار می دهد. در هر دو حالت شما سعی می کنید سوژه هایی را که در فاصله کمی قرار دارند ضبط کنید. خرید تجهیزات دوربین عکاسی را از طریق زاکولا تجربه کنید.

خرید تجهیزات دوربین عکاسی

تجهیزات و لوازم جانبی دوربین

بیاموزید که از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین خود نهایت استفاده را ببرید. موضوعات شامل لنزهای دوربین، فیلترهای لنز، مراقبت و نگهداری عمومی دوربین است. آموزش ها معمولاً مستقل از نوع دوربین یا مارک تجاری هستند. بنابراین می توانید دوربین های جمع و جور در مقابل دوربین های دیجیتال SLR را در سایت هایی مانند آمازون تهیه کنید.

همچنین انتخاب و استفاده از سه پایه دوربین نیز نکته مهمی در تهیه تصویربرداری مناسب است. فلاش دوربین که کیفیت و ظاهر نور را مشخص می کند و درک لنزهای دوربین که بر اساس فاصله کانونی و دیافراگم انتخاب می شود که شامل انواع لنزهای شیب، تله فوتو و ماکرو می باشد. ضمن آنکه کیفیت لنز دوربین به MTF ، وضوح و کنتراست بستگی دارد که در خرید تجهیزات دوربین عکاسی موثر است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سمعک شنوایی از سایت های خارجی

از سویی دیگر انتخاب فیلتر لنز دوربین که شامل پلاریزه کننده ها ، UV ، ND و GND می شود نیز اهمیت دارد. درست مانند هر ابزاری، داشتن تجهیزات دوربین بهتر فقط در مواقعی که به طور موثر از این ابزار استفاده می شود، تفاوت ایجاد می کند. اگرچه ممکن است در ابتدا عکاسی فنی به نظر برسد، اما در نهایت این جنبه به ماهیت دوم تبدیل می شود و شما را قادر می سازد تا بر روی اهداف هنری خود تمرکز کنید.

خرید تجهیزات دوربین

دامنه گسترده دوربین ها شامل دوربین های بدون آینه، SLR دیجیتال، پل، فرمت متوسط​​، فاصله سنج ، دوربین های فوری، دوربین های ۳۶۰ درجه و دوربین های دنباله دار است. همچنین لنزهایی برای انواع عکاسی و دوربین ها از جمله لنزهای بدون آینه ، SLR دیجیتال ، فرمت متوسط ​​و فاصله سنج از همه مارک های برجسته را خواهید داشت.

آیا به استفاده از فیلترهای رنگی در عکاسی خود می توانید به بهترین شکل عمل کنید. با طیف گسترده ای از فیلترهای لنز مانند UV ، محافظ ، ND ، کلوزآپ ، بسته دوقلو ، فیلترهای مربع و مستطیل روبرو خواهید شد. همچنین در سایت هایی مانند آمازون طیف گسترده ای از سه پایه ، مونوپاد ، سر سه پایه ، سر مونوپاد و لوازم جانبی دیگر در دسترس است که هنگام خرید تجهیزات دوربین عکاسی آن ها را خواهید یافت.

خرید تجهیزات دوربین عکاسی

لوازم جانبی دوربین

شما می توانید در سایت آمازون و دیگر سایت های خارجی معتبر، طیف گسترده ای از لوازم جانبی دوربین را از همه مارک های بزرگ از جمله Canon ، Nikon ، Leica ، Fujifilm و بسیاری دیگر بررسی کنید. چه به دنبال کیت های لوازم جانبی دوربین، آداپتورهای برق متناوب یا محصولات تمیز کننده دوربین باشید، که آنچه را که دنبال آن هستید، خواهید یافت. در این خصوص می توانید از خدمات زاکولا برای خرید آنلاین از سایت های خارجی و تحویل آن ها در ایران، استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Exodus

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]